Zmień rozmiar tekstu   Drukuj

jak ustawić auto????

Pucharowe rozgrywki OnLine (dawne PRSMP)

Postprzez SZLEZAK Lukasz » Pt, 4 maja 2007, 14:55

a jak mamy setup na asfalty.....to jak na mokry asfalt co zmieniacie z setupu na suchy? wiem ze geometrie hamulce itp ale co dokladnie i na ile? jade n12 i 206 s1600. pozdr
Avatar użytkownika
SZLEZAK Lukasz
 
Posty: 1088
Dołączył(a): 27 marca 2007

Postprzez TALAGA Wojciech » Pn, 7 maja 2007, 12:19

Ja zmiekczalem zawsze jeszcze zawias i zmniejszalem cisnienie w oponach,ale jakie parametry to juz najlepiej zebys sprawdzal pod jakimi Ci sie dobrze smiga.Pozdro
Avatar użytkownika
TALAGA Wojciech
 
Posty: 2182
Dołączył(a): 16 stycznia 2006
Lokalizacja: Krzyszkowice/k. Myślenic
Wiek: 29

Postprzez Mateusz Brzeski » Pn, 7 maja 2007, 13:05

hamulce na mokrym to podstawa: znacznie zmniejszyć
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty:D
Avatar użytkownika
Mateusz Brzeski
 
Posty: 1398
Dołączył(a): 24 marca 2006
Lokalizacja: Leźno
Wiek: 0

Postprzez SZLEZAK Lukasz » Cz, 10 maja 2007, 14:53

wlasnie. wy hamulce zmniejszacie proporcjonalnie czy zmieniajac przy okazji rozklad sily hamowania? jesli zmieniacie to jak bardzo? powiedzmy ja na suchy asfalt w 206 s1600 z przodu mam 9500 a z tylu 2500. to wy jak byscie zmniejszyli sile? na ile byscie dali?
Avatar użytkownika
SZLEZAK Lukasz
 
Posty: 1088
Dołączył(a): 27 marca 2007

Postprzez HINZ Marcin » N, 13 maja 2007, 14:00

Możecie mi powiedzieć jakie macie ciśnienie w oponach na szutrze? i wysokość resorów (:
Najlepszą Obroną Jest Atak.
Avatar użytkownika
HINZ Marcin
 
Posty: 875
Dołączył(a): 14 listopada 2006
Lokalizacja: Olsztyn
Wiek: 0

Postprzez Mateusz Brzeski » N, 13 maja 2007, 16:11

Marcin Hinz napisał(a):Możecie mi powiedzieć jakie macie ciśnienie w oponach na szutrze? i wysokość resorów (:

w ośce zdarza mi się często :
190 przód
170 tył ale teraz w wirc śmigałem ostatnio:
190 przód
140 tył i też było ok
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty:D
Avatar użytkownika
Mateusz Brzeski
 
Posty: 1398
Dołączył(a): 24 marca 2006
Lokalizacja: Leźno
Wiek: 0

Postprzez HINZ Marcin » N, 13 maja 2007, 16:31

Dzięki wielkie
Najlepszą Obroną Jest Atak.
Avatar użytkownika
HINZ Marcin
 
Posty: 875
Dołączył(a): 14 listopada 2006
Lokalizacja: Olsztyn
Wiek: 0

Postprzez SZLEZAK Lukasz » N, 13 maja 2007, 23:02

a czemu takie niskie? jaka jest roznica w prowadzeniu oski miedzy autem jak ma po 220 cisnienia a autem jak ma ponizej 200? co to daje?

[ Dodano: Pon Maj 14, 2007 14:26 ]
jaki rozklad hamulcow na morky asfalt?
Avatar użytkownika
SZLEZAK Lukasz
 
Posty: 1088
Dołączył(a): 27 marca 2007

Postprzez HINZ Marcin » Pn, 14 maja 2007, 18:34

Tzn. miałem chyba 230 i poprostu no nie wiem ...coś mi sie auto drogi nie trzymało |: Na 190 jest git, mi tam pasi :P
Najlepszą Obroną Jest Atak.
Avatar użytkownika
HINZ Marcin
 
Posty: 875
Dołączył(a): 14 listopada 2006
Lokalizacja: Olsztyn
Wiek: 0

Postprzez TALAGA Wojciech » Wt, 15 maja 2007, 12:53

Moja opinia to taka,im wieksze cisnienie tym lepsze osiagi w przyspieszeniu i predkosci,ale gorzej samochod sie trzyma drogi wtedy,czyli tez wiadomo ze mniejsze cisnienie powoduje odwrotna sytuacje ;)
Avatar użytkownika
TALAGA Wojciech
 
Posty: 2182
Dołączył(a): 16 stycznia 2006
Lokalizacja: Krzyszkowice/k. Myślenic
Wiek: 29

Postprzez SZLEZAK Lukasz » Wt, 15 maja 2007, 22:15

a jak z rozkladem mocy hamulcow na mokry asfalt? tak samo jak na suchy czy lekko/mocno zmieniacie?
Avatar użytkownika
SZLEZAK Lukasz
 
Posty: 1088
Dołączył(a): 27 marca 2007

Postprzez Pawel Lizakowski » Wt, 15 maja 2007, 22:51

Wiadomo, na mokrym asfalcie mniejsza przyczepnośc, słabiej i ja z tyłu daje słabsze.
Avatar użytkownika
Pawel Lizakowski
 
Posty: 4414
Dołączył(a): 26 maja 2006
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiek: 1

Postprzez SZLEZAK Lukasz » So, 19 maja 2007, 15:11

a na szuter jakie dajecie opony w s1600? jakie cisnienie?

[ Dodano: Pią Maj 25, 2007 20:11 ]
ja mam taki problem. mam powiedzmy setup punta na szuter. i zawsze za ktoryms razem on sie "psuje" a dokladnie zawsze zbieznosc kol przednich jest albo 10.26st. albo -10.26 zamiast -0.50, czemu tak jest? podmienilem punto za accenta. czy to dlatego? czy moze przez to ze mam niestety pirata rbr? a moze przez jest inna przyczyna? mial ktos cos takiego? szczegolnie na pluginie czesto sie psuje a przeciez mam model i fize z czechow. pomoze ktos?
Avatar użytkownika
SZLEZAK Lukasz
 
Posty: 1088
Dołączył(a): 27 marca 2007

Postprzez Dawid Bukala » So, 26 maja 2007, 14:19

Witam może mi ktoś dac usatwienie na asfalt mokry na N4 lub na S1600
Avatar użytkownika
Dawid Bukala
 
Posty: 52
Dołączył(a): 12 stycznia 2007
Lokalizacja: Rzeszów/ Czudec
Wiek: 0

Postprzez ambush » So, 26 maja 2007, 16:05

Bez zbednych opisow (za duzo tego) kto moze przeslac mi gotowe ustawienia dla Punto s1600 na szuter-asfalt-snieg + jak to mozliwe w warunkach deszu, gotowe sety. Bede niezmiernie wdzieczny. Proszę o przeslanie na maila lub kontakt na gg Pozdrawiam
in the name of God the Most High oi!
Avatar użytkownika
ambush
 
Posty: 43
Dołączył(a): 06 kwietnia 2007
Lokalizacja: Leszno
Wiek: 27

Postprzez TALAGA Wojciech » Pn, 28 maja 2007, 11:08

Lukasz Szlezak napisał(a):i zawsze za ktoryms razem on sie "psuje"



Zdarzylo mi sie to wiele razy,i wlasnie nie wiem o co chodzi
Avatar użytkownika
TALAGA Wojciech
 
Posty: 2182
Dołączył(a): 16 stycznia 2006
Lokalizacja: Krzyszkowice/k. Myślenic
Wiek: 29

Postprzez SZLEZAK Lukasz » Wt, 29 maja 2007, 07:39

i wlasnie mnie to wnerwia tym bardziej ze na pluginie nie da sie tego "naprawic" tak jak przez rbrnet. trzeba liczyc na los szczescia :>
Avatar użytkownika
SZLEZAK Lukasz
 
Posty: 1088
Dołączył(a): 27 marca 2007

Postprzez STARAKIEWICZ Maciej » Śr, 30 maja 2007, 13:15

moze ktos podesłac mi swoje ustawienia do "nowego" clio/punto S1600 na asfalt i szuter? Prosze pisac na gg , pozdr :)
Avatar użytkownika
STARAKIEWICZ Maciej
 
Posty: 987
Dołączył(a): 14 lutego 2007
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Wiek: 0

Postprzez TALAGA Wojciech » Pn, 4 cze 2007, 15:26

Pytanie do ośkowiczów,w ilu procentach macie ustawiony prog hamowania lewa stopa??

Opcja znajduje sie wchodzac do dyferencjału/mechanizm roznicowy
Avatar użytkownika
TALAGA Wojciech
 
Posty: 2182
Dołączył(a): 16 stycznia 2006
Lokalizacja: Krzyszkowice/k. Myślenic
Wiek: 29

Postprzez ZACHARIASZ Lukasz » Śr, 6 cze 2007, 11:30

Witam wszystkich forumowiczów. Mam wielka prosbe mógłby mi ktos uprzejmie podesłac jakies ustawienia na asfalt i szuterek do punciaka S1600 i lancera Evo IX. Z góry wielkie dzieki. komar24@op.pl lub gg 2336566
ZACHARIASZ Lukasz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 maja 2006
Lokalizacja: Czeladź
Wiek: 0

Postprzez m_kosiek » Śr, 11 lip 2007, 15:49

W regulaminie jest taki punkt:
14. Zabronione jest używanie ustawień samochodów (setupów) z ustawieniami przekraczającymi dozwolony przez specyfikację samochodów Gr. N oraz Super 1600 i S1600.

Jestem nowy i nie mam pojęcia, co to za ustawienia :unsure:
Bym był wdzięczny, jak by mi ktoś powiedział, bo nie chcę strzelić gafy na 1-szym rajdzie
m_kosiek
 
Posty: 6
Dołączył(a): 05 lipca 2007
Wiek: 0

Postprzez GWIZDZ Marcin » Śr, 11 lip 2007, 16:04

m_kosiek napisał(a):W regulaminie jest taki punkt:
14. Zabronione jest używanie ustawień samochodów (setupów) z ustawieniami przekraczającymi dozwolony przez specyfikację samochodów Gr. N oraz Super 1600 i S1600.

Jestem nowy i nie mam pojęcia, co to za ustawienia :unsure:
Bym był wdzięczny, jak by mi ktoś powiedział, bo nie chcę strzelić gafy na 1-szym rajdzie


Mozesz sobie robic ustawienia auta tak normalnie w grze lecz niemozesz nic ruszac w plikach na dysku (notatnikach) co sie tam ustawia wszystko :D
I kolejna idzie zima , a Subaru ciągle nima..
Avatar użytkownika
GWIZDZ Marcin
 
Posty: 2591
Dołączył(a): 01 maja 2007
Lokalizacja: Skawinki
Wiek: 25

Poprzednia strona

Powrót do Richard Burns Rally - Puchar RBR.PL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość