Zmień rozmiar tekstu   Drukuj

Puchar RBR.PL - I edycja :)

Pucharowe rozgrywki OnLine (dawne PRSMP)

Postprzez Mateusz Brzeski » Wt, 21 sie 2007, 22:21

UWAGA!!!

W klasie S1600 uległa zmianie homologacja wozu!!!

Żeby nie było, proszę o natychmiastowe zmiany setów!! Ustawianie tworzymy najlepiej z ustawień domyślnych!!! B)

pozdro ;)
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty:D
Avatar użytkownika
Mateusz Brzeski
 
Posty: 1398
Dołączył(a): 24 marca 2006
Lokalizacja: Leźno
Wiek: 0

Postprzez Mateusz Pryk » Wt, 21 sie 2007, 22:34

Kolejna zmiana :huh: a trzeba ściągać nową fizykę?
Avatar użytkownika
Mateusz Pryk
 
Posty: 601
Dołączył(a): 21 kwietnia 2006
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 0

Postprzez Mateusz Brzeski » Wt, 21 sie 2007, 22:55

Mateusz Pryk napisał(a):Kolejna zmiana :huh: a trzeba ściągać nową fizykę?


Od 21.08.2007 wszystkie fizyki starszego pochodzenia w klasie S1600 zostają usunięte a w życie wchodzą tylko te nowe " S1600".
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty:D
Avatar użytkownika
Mateusz Brzeski
 
Posty: 1398
Dołączył(a): 24 marca 2006
Lokalizacja: Leźno
Wiek: 0

Postprzez Mateusz Pryk » Wt, 21 sie 2007, 23:00

Z nowych aut też (swift) ?
Avatar użytkownika
Mateusz Pryk
 
Posty: 601
Dołączył(a): 21 kwietnia 2006
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 0

Postprzez Marek Majewski » Śr, 22 sie 2007, 02:27

Hohoho :) Dobre te nowe fizyki mniam :). Trochę na starcie i na nawrotach ciutkę zamulony silnik (preferencja chyba sprzęgła z G25 albo mam coś z mapami dyfrów jeszcze nie tak) ale idzie moje odkurzone clio jak burza :). Na wszystkich oesach asfaltowych poprawione wyniki hihihi.
Pozdrawiam

Edit - już poprawiłem mape dyfrów - 100 - 50 - 20 %. Ale poprawy przy starcie nie ma...
MAJKOS RTP - odwiedź nas na Fejsbuku
Avatar użytkownika
Marek Majewski
 
Posty: 380
Dołączył(a): 13 marca 2006
Lokalizacja: Kłodzko
Wiek: 51

Postprzez martyna0005 » Śr, 22 sie 2007, 05:54

no oswieccie mnie, bo ni cholery nie moge tego pozamieniac!
zgralem ,otworzylem, powkladalem i zadnych zmian(w sumie nie mam modelu tylko fizyke wiec moze musze i model?
pomozcie, co po kolei itd. bo z poprzednia fiza nie mialem problemow a teraz jestem kompletnie zielony?(fakt, wszystko robie z doskoku-zupelny brak czasu-mam nadzieje ze chwilowo), z gory dzieki
rs
rs
martyna0005
 
Posty: 101
Dołączył(a): 14 stycznia 2007
Wiek: 0

Postprzez Mateusz Pryk » Śr, 22 sie 2007, 11:41

Kur.. jakm mnie ci czesi wkurzają tak do punto to dali nową szyszą fizykę a swift ma dalej tą samą :angry:
Avatar użytkownika
Mateusz Pryk
 
Posty: 601
Dołączył(a): 21 kwietnia 2006
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 0

Postprzez ZABOLSKI Marcin » Śr, 22 sie 2007, 11:47

Swift był już zrobiony z nową fizyką S1600. Poprawiono tylko te wozy, które miały Super 1600 chyba.
Avatar użytkownika
ZABOLSKI Marcin
 
Posty: 3439
Dołączył(a): 02 października 2004
Lokalizacja: Łódź
Wiek: 0

Postprzez Przemek Wrobel » Śr, 22 sie 2007, 11:53

Ale swifta niedawno dali na plugin, powinienes sie cieszyc, ze wogole jest... -_-
Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CFRallyTeam
Przemek Wrobel
 
Posty: 2204
Dołączył(a): 10 stycznia 2007
Lokalizacja: Z Warszawy
Wiek: 0

Postprzez Mateusz Pryk » Śr, 22 sie 2007, 12:10

No iz czego mam sie cieszyć swift ma teraz wolniejszą fizykę np. clio i punto jest teraz szybsze i nie tylko super 1600 ale i s1600 a swift nie no to chyba jest nie dokońca fair. Dla czechów jedynymi autami s1600 to chyba są clio i punto :biala flaga:
Avatar użytkownika
Mateusz Pryk
 
Posty: 601
Dołączył(a): 21 kwietnia 2006
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 0

Postprzez Przemek Wrobel » Śr, 22 sie 2007, 12:13

To zmien samochod jak ci swift nie pasuje...
Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CFRallyTeam
Przemek Wrobel
 
Posty: 2204
Dołączył(a): 10 stycznia 2007
Lokalizacja: Z Warszawy
Wiek: 0

Postprzez Mateusz Pryk » Śr, 22 sie 2007, 12:21

to nie o to chodzi bo swiftem mi sie bardzo fajnie jezdzi ale co z tego jak nie bede w stanie walczyc z clio i puntem... Te fizyki powinny być wyrównane a czesi robią sobie te fizyki które im pasują a reszte mają gdzieś tak samo jest z innymi autami fiestą,saxo itp.
Avatar użytkownika
Mateusz Pryk
 
Posty: 601
Dołączył(a): 21 kwietnia 2006
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 0

Postprzez Przemek Wrobel » Śr, 22 sie 2007, 12:25

Marcin Cywka na rajdzie Irlandii jadac Swiftem S1600 stracil do Lukasza Kucharskiego tylko nieco ponad 6s.. a Lukasz jechal Puntem S1600... nie wiem co wy chcecie od tej fizyki...
Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CFRallyTeam
Przemek Wrobel
 
Posty: 2204
Dołączył(a): 10 stycznia 2007
Lokalizacja: Z Warszawy
Wiek: 0

Postprzez Mateusz Pryk » Śr, 22 sie 2007, 12:30

Tak ale jak by jechał punto to był by szyszy bo jest teraz lepsza mówie o nowej fizyce ale Czesi poprostu nie napisali daty nowej i to jest nowa fiza tylko ze starą datą :P
Avatar użytkownika
Mateusz Pryk
 
Posty: 601
Dołączył(a): 21 kwietnia 2006
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 0

Postprzez NIECHAJ Wojtek » Śr, 22 sie 2007, 13:56

Dlaczego niemoge ściągnąć modelu clio s1600 :blink: ?"?
Avatar użytkownika
NIECHAJ Wojtek
 
Posty: 108
Dołączył(a): 17 czerwca 2007
Lokalizacja: Skawinki
Wiek: 0

Postprzez CYWKA Marcin » Śr, 22 sie 2007, 15:23

Mateusz Pryk napisał(a):Tak ale jak by jechał punto to był by szyszy bo jest teraz lepsza mówie o nowej fizyce ale Czesi poprostu nie napisali daty nowej i to jest nowa fiza tylko ze starą datą
Nie zgadzam sie puntem nic więcej bym nie zdziałał swift ma potencjał. ;)
Rallyshop.pl Virtual Team
KULIG FOREVER!!!
Avatar użytkownika
CYWKA Marcin
 
Posty: 828
Dołączył(a): 08 października 2006
Lokalizacja: Skoczów
Wiek: 0

Postprzez Marek Majewski » Śr, 22 sie 2007, 15:53

Uwaga w nowych fizykach na mapy dyfra przedniego. Otóż powinen on być na asfalt (podaję kolumnowo) 100 - 50 - 20 % z tym, że w ostatniej kolumnie na 1 miejscu jest 20 %, a w pozostałych dwóch piewszych kolumnach na 1 miejscu 0%. Na szuter odpowiednio 100 - 50 - 30 % i zasada z ostatnią kolumna taka sama. Po wgraniu nowej fizyki i zapodaniu "swojego seta" nie można wyedytować przedmiotowych map. Twardość stabilizatorów i wysokość sprężyn można edytować pod starym setem. Dlatego zwracam uwagę, by albo od nowa zrobić sobie odpowiednie sety z defaulta, lub zedytować sety z notatnika - oczywiście zgodnie z homologacją. Piszę tego posta by później nie było problemów - "przecież wgrałem nową fizykę, a dalej dyskwalifikacja".... Mateusz na pewno będzie czuwał :)

Pozdrawiam
MAJKOS RTP - odwiedź nas na Fejsbuku
Avatar użytkownika
Marek Majewski
 
Posty: 380
Dołączył(a): 13 marca 2006
Lokalizacja: Kłodzko
Wiek: 51

Postprzez Mateusz Brzeski » Śr, 22 sie 2007, 16:26

Marek Majewski napisał(a):Uwaga w nowych fizykach na mapy dyfra przedniego. Otóż powinen on być na asfalt (podaję kolumnowo) 100 - 50 - 20 % z tym, że w ostatniej kolumnie na 1 miejscu jest 20 %, a w pozostałych dwóch piewszych kolumnach na 1 miejscu 0%. Na szuter odpowiednio 100 - 50 - 30 % i zasada z ostatnią kolumna taka sama. Po wgraniu nowej fizyki i zapodaniu "swojego seta" nie można wyedytować przedmiotowych map. Twardość stabilizatorów i wysokość sprężyn można edytować pod starym setem. Dlatego zwracam uwagę, by albo od nowa zrobić sobie odpowiednie sety z defaulta, lub zedytować sety z notatnika - oczywiście zgodnie z homologacją. Piszę tego posta by później nie było problemów - "przecież wgrałem nową fizykę, a dalej dyskwalifikacja".... Mateusz na pewno będzie czuwał :)

Pozdrawiam


po wgraniu nowej fizyki zwróciłem na to uwage no i dałem odpowiedniego posta wyżej
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty:D
Avatar użytkownika
Mateusz Brzeski
 
Posty: 1398
Dołączył(a): 24 marca 2006
Lokalizacja: Leźno
Wiek: 0

Postprzez Marcin Tomaszewski » Śr, 22 sie 2007, 16:35

Marek Majewski napisał(a):już poprawiłem mape dyfrów - 100 - 50 - 20 %. Ale poprawy przy starcie nie ma...


Strzel ze sprzęgła ;) :)
Avatar użytkownika
Marcin Tomaszewski
 
Posty: 1547
Dołączył(a): 13 stycznia 2005
Lokalizacja: z kościoła
Wiek: 100

Postprzez Mateusz Brzeski » Śr, 22 sie 2007, 17:19

ostrzegam bo posypie się ostro , zmianie uległo prawie wszystko więc tworzymy nowego seta z domyślnych
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty:D
Avatar użytkownika
Mateusz Brzeski
 
Posty: 1398
Dołączył(a): 24 marca 2006
Lokalizacja: Leźno
Wiek: 0

Postprzez Marek Majewski » Śr, 22 sie 2007, 22:34

Mateusz - nie przesadzaj :) - zmieniło sie tylko to:

List of limits:

Front differential torque
Differential torque is limited to 0 – 400 Nm with a step of 50 Nm.
Front differential maps
S1600 and A6 Kit Cars have front mechanical differential. It is simulated by using
constant maps of RBR front differential. Throttle map looks like it has zero value for
zero possition and than 100 % for every other possition (1 in text editor ). Brake map
looks the same way but with 50 % for every possition except zero ( 0.5 in text editor ).
Speed map depends on the type of surface. For gravel and snow it is used 30 % for
all possitions and for tarmac 20 % for all possitions ( 0.3 or 0.2 in text editor ).
Rollbar stiffness
Front rollbar 6 - 18 kN/m with a step of 1 kN/m
Rear rollbar 8 - 42 kN/m with a step of 1 kN/m
Spring stiffness and length
Spring stiffness is limited to 15 kN/m - 90 kN/m. Spring length is limited to 150 mm –
350 mm.
Tyre pressure
Tyre pressure range is 100 – 300 kPa.
Version

To akurat do clio. Do punto większy zakres ustawiania przedniego stabilizatora, a reszta jak w clio.

Marcin - trza mieć sprzęgło hihihi. Wiem, że mozna ustawić na przycisku na kierze, ale to nie mój refleks więc jeżdżę ze wspomaganiem sprzęgła :)

Pozdrawiam
MAJKOS RTP - odwiedź nas na Fejsbuku
Avatar użytkownika
Marek Majewski
 
Posty: 380
Dołączył(a): 13 marca 2006
Lokalizacja: Kłodzko
Wiek: 51

Postprzez Pawel Lizakowski » Cz, 23 sie 2007, 11:38

Marek Majewski napisał(a):Uwaga w nowych fizykach na mapy dyfra przedniego

Mateusz Brzeski napisał(a):mianie uległo prawie wszystko więc tworzymy nowego seta z domyślnych

Na nowej fizyce mam zbieżne koła, dlatego nie wiem jak inni, ale ja robie seta od nowa - z pod gry :lol: żeby potem nie było 'dziwnych' sytuacji :hahaha:
Avatar użytkownika
Pawel Lizakowski
 
Posty: 4414
Dołączył(a): 26 maja 2006
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiek: 1

Postprzez SZLEZAK Lukasz » Cz, 23 sie 2007, 12:22

jesli chodzi o zbiezne kola to normalne. zawsze tak jest nie tylko w s1600 jesli jest zmiana modelu (prawie zawsze). wystarczy drazkiem kierowniczym zmienic w te lub we wte a potem zrobic jak sie nalezy i poprawiajac kat pochylenia.
Avatar użytkownika
SZLEZAK Lukasz
 
Posty: 1088
Dołączył(a): 27 marca 2007

Postprzez Marcin Tomaszewski » Cz, 23 sie 2007, 14:36

A ja załadowałem stary setup do nowej fizyki i dalej jeździ tak samo :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Avatar użytkownika
Marcin Tomaszewski
 
Posty: 1547
Dołączył(a): 13 stycznia 2005
Lokalizacja: z kościoła
Wiek: 100

Postprzez Marek Majewski » Cz, 23 sie 2007, 14:55

Marcin Tomaszewski napisał(a):A ja załadowałem stary setup do nowej fizyki i dalej jeździ tak samo :hahaha: :hahaha: :hahaha:


Tylko masz inne mapy dyfrów hihihi. I do tego na pewno inne ustawienia stabilizatora ( z częściami dziesiętnymi). Jeździ tak samo tylko homologacja nie taka :o . Oprócz mapy dyferencjału przedniego resztę można "shomologować" na starym secie (wskoczą odpowiednie nowe wartości)......
Paweł - tak jak przedmówca - wyreguluj drążki kierownicze - wskoczy odpowiednia wartość i koła się wyprostują i możesz już nimi regulować jak chcesz....
Marcin - możesz jeździć na starych setach pod nową fizyką - zawsze to wyżej będziemy w klasyfikacji o jedno miejsce :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: Bo inaczej z Tobą trudno wygrać :lol: :angry:
Pozdrawiam
MAJKOS RTP - odwiedź nas na Fejsbuku
Avatar użytkownika
Marek Majewski
 
Posty: 380
Dołączył(a): 13 marca 2006
Lokalizacja: Kłodzko
Wiek: 51

Postprzez Jarek Cebula » Cz, 23 sie 2007, 19:35

A ja tak zapytam, wlasciwie nie wiem czemu tak pozno bo to juz koncowka sezonu :D chyba wczesniej mnie to nie obchodzilo :) Czemu nie ma dopuszczonej klasy A8 w pucharze ? Bo wydaje mi sie ze w realnych MP jest dopuszczona chyba ze sie myle ? :)
Avatar użytkownika
Jarek Cebula
 
Posty: 2685
Dołączył(a): 05 grudnia 2003
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Wiek: 0

Postprzez Marcin Tomaszewski » Cz, 23 sie 2007, 20:06

Jarek Cebula napisał(a):Czemu nie ma dopuszczonej klasy A8 w pucharze ? Bo wydaje mi sie ze w realnych MP jest dopuszczona chyba ze sie myle ? :)


Była,ale już jej nie ma ;)
Avatar użytkownika
Marcin Tomaszewski
 
Posty: 1547
Dołączył(a): 13 stycznia 2005
Lokalizacja: z kościoła
Wiek: 100

Postprzez mistrzuniu » Cz, 23 sie 2007, 20:43

SIEMKA wysztkim jestem nowy już trochę co nieco sie dowiedziałem ale czy mógł by mi ktoś pomóc bo hciał bym wystartować w pucharze ale nie wiem co i jak jak nie na forum to na prv prosił bym :):) 3997507
mistrzuniu
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22 sierpnia 2007
Lokalizacja: się biorą dzieci
Wiek: 0

Postprzez GWIZDZ Marcin » Cz, 23 sie 2007, 20:45

mistrzuniu napisał(a):SIEMKA wysztkim jestem nowy już trochę co nieco sie dowiedziałem ale czy mógł by mi ktoś pomóc bo hciał bym wystartować w pucharze ale nie wiem co i jak jak nie na forum to na prv prosił bym :):) 3997507



Zagadaj na GG
I kolejna idzie zima , a Subaru ciągle nima..
Avatar użytkownika
GWIZDZ Marcin
 
Posty: 2591
Dołączył(a): 01 maja 2007
Lokalizacja: Skawinki
Wiek: 25

Postprzez FIA » Pt, 24 sie 2007, 02:47

LOL, Jarek przegapiles wycofanie klasy A8 z MP? :D

Otoz w RSMP nie zakazano startow samochodom WRC tylko klasie A8 w ktorej WuRCe byly ZAWSZE klasyfikowane. Nie ma klasy WRC w przeczywistosci, tylko na pluginie Wally'ego jest :-)
R-EVOLUTION Team

Obrazek
Avatar użytkownika
FIA
Administrator, ZSS
 
Posty: 8534
Dołączył(a): 13 maja 2006
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 39

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Richard Burns Rally - Puchar RBR.PL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości