Zmień rozmiar tekstu  

Audio Mod 2.3

Wszystko na temat Richard Burns Rally

Postprzez Antipop » Śr, 13 lip 2005, 23:04

luni89 napisał(a):heh. no cudnie, cos zrobiłem i teraz działa gra ale pilot nic nie mowi :huh: A jak bum miał kase to bym sobie kupil oryginała ^_^
=KrAnKeD= napisał cos o folderze Pol w speech. Ja takiego nie mam, moze o to chodzi :P


Czyli juz udało ci sie rozpakowac Audio.dat tak ? :P
To musi działac :D Wchodzisz do tego katalogu do oporu do
Audio tam jest plik Frontend.ini wchodzisz do niego na samym koncu dodajesz linijke-
POLISHGO =Audio\Game\Buck_Fush -zapisujesz plik wychodzisz z powrotem do audio i
pakujesz folder do audio.dat (tylko uwaga nie mozesz miec tam gdzie to robisz
starego pliku audio.dat bo ci nie spakuje :) ) i gitara :D
Musi działac no chyba ze cos nie tak zrobiłes przy instalacji moda HDI :)
R.I.P Richard :(
Avatar użytkownika
Antipop
 
Posty: 739
Dołączył(a): 31 sierpnia 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez luni89 » Cz, 14 lip 2005, 09:58

no ja juz to wszystko zrobilem ale po cholere mi ten mod HDI??
luni89
 
Posty: 9
Dołączył(a): 13 lipca 2005
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Wiek: 0

Postprzez kranked » Cz, 14 lip 2005, 10:00

Weź lepiej poczytaj ten temat dokładnie, a się nie ośmieszaj.
Avatar użytkownika
kranked
 
Posty: 2362
Dołączył(a): 29 września 2003
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 0

Postprzez luni89 » Cz, 14 lip 2005, 20:35

no zainstalowałem soebie moda HDI, dzwieki są cudne :) . A z tym polskim pilotem to u mnie chyba po prostu sie nia da zrobic. Ty wczesniej pisałes ze masz w audio.dat gdzies folder z polskimi komendami pilota, ja ich nie mam, to moze byc przyczyną!!! No trudno, heh ^_^
luni89
 
Posty: 9
Dołączył(a): 13 lipca 2005
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Wiek: 0

Postprzez bladybyk » Pt, 9 wrz 2005, 17:14

Trochę póxno zauważyłem tego moda ale lepiej późno niż wcale. Ale mam problem:

Po zrobieniu następujących czynności:
1.1 put Kegetys dattool.exe in RBR-folder
1.2 in RBR-folder: rename audio.dat => audioold.dat
1.3 in RBR-folder: rename audio.ini => audioold.ini
1.4 drag & drop the audioold.dat on dattool.exe => a new folder "audioold" will be created
1.5 extract the downloaded archiv => must look like pic1.jpg
1.6 move the file audio.ini from the extracted archiv to RBR-folder
(it's importend to use the new audio.ini and not your old one)
1.7 move all files and folders form the folder "Audio_New" (archive) to the folder
"Audio" under "audioold" and override any existent file
(...\audioold\C#\Projects\Rally_7\TargetMedia_Develop\Pc\Debug\World\Audio, see pic2.jpg)
1.8a You can´t find a reason to repack audio.dat (like me) and you want to change
the additional car sounds in an easy way?
Move first the folder "Audio" under "audioold" to RBR-folder and then delete the folder "audioold"
(see pic3.jpg)
1.8b You want to/must repack audio.dat
Rename folder "audioold" in "audio" and drop it on dattool.exe => the file "audio.dat" will be created
Now you can delete the folder "audio"


Niżej w readmy jest how to change engine sounds..... i niestety nie wiem co mam robic.....czy ktoś może pomóc?

Just edit cars.ini under "...\Audio\Cars" (if you have repacked audio.dat you must extract and repack audio.dat again)
The available cars are listed at the end of cars.ini, so you can easily activate them by
copy/paste. Or take a look in the folder "...Audio\Cars".
The engine files have the ending *.eng (Caution: some of the original *.eng files do crash (vaux.eng, fiat.eng,
bubbla.eng, Saxo.eng). You can recognize the new files by a "_a1" in the file name. The original file for all
cars was subaru.eng)
13.II.04[']
Avatar użytkownika
bladybyk
 
Posty: 684
Dołączył(a): 19 września 2004
Wiek: 0

Postprzez toper » Pt, 9 wrz 2005, 17:24

napisz pod jakie auto jaki chcesz dzwiek , to CI napisze co masz wkleic w odpowiedni plik :)
=p
Avatar użytkownika
toper
 
Posty: 506
Dołączył(a): 19 stycznia 2005
Lokalizacja: Vammala/Kiikka
Wiek: 0

Postprzez Antipop » Pt, 30 wrz 2005, 00:18

Jest juz nowy superowy AudioMod "Complete ambient sounds and effects for RBR v1.02" :D
I tym razem chyba nikt nie bedzie miał z nim problemow przy instalacji :P bo jest juz po prostu zrobiony gotowy audio.dat (ma az 94.5 MB :rolleyes: ) Jest tez w nim od razu juz HDI mod i inne bajery :D
I jeszcze jedna fajna sprawa bo do moda sa dołaczone pliki ini (skopiowac 6 plikow ini do folderu Maps :) ale lepiej zrobcie sobie backup jak sie komus nie spodoba w co watpie :rolleyes: )poprawiajace efekt sladow opon i unoszacego sie pyłu lub sniegu po smigajacym wurcu :lol: :rolleyes:
Moim zdaniem poprawi to atrakcyjnosc materiału do filmow :D



Tu zassawac :D

Ps .
Nie wiem tylko dlaczego ten mod jest w 2 rar'ach jak zawieraja one praktycznie to samo -_-
Wystarczy własciwie zassac Part1 rar :)
No chyba ze sie myle :ph34r: :D
R.I.P Richard :(
Avatar użytkownika
Antipop
 
Posty: 739
Dołączył(a): 31 sierpnia 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez toper » Pt, 30 wrz 2005, 00:24

particle mod to juz dawno mialem zainstalowane i to zadna nowosc. zreszta pan co zrobil ten mod wyraznie napisal , ze zalaczyl go tylko dlatego ze jest fajny :D i ma racje :d

nie wydaje mi sie ze part1 wystarczy.
sa dwa pliki , wiec na rapidshare trzeba czekac 1h na mozliwosc sciagania drugiego. a ja mam zhostowane wszystko razem spakowane i choc duzo zajmuje to IMO warto sciagac ^_^
Avatar użytkownika
toper
 
Posty: 506
Dołączył(a): 19 stycznia 2005
Lokalizacja: Vammala/Kiikka
Wiek: 0

Postprzez Antipop » Pt, 30 wrz 2005, 00:38

toper napisał(a):nie wydaje mi sie ze part1 wystarczy.
sa dwa pliki , wiec na rapidshare trzeba czekac 1h na mozliwosc sciagania drugiego. a ja mam zhostowane wszystko razem spakowane i choc duzo zajmuje to IMO warto sciagac


No ja mam zassane dwa rary dlatego mam porownanie co w nich jest :)
Sa identyczne 2 pliki audio.dat wiec nie ma potrzeby zassawac 2 razy tego samego z ta roznica ze w Part1 jest particle mod :)
Audio.ini nie zmieniałem na jego bo widze ze ma tam słabe poziomy turbiny i nie tylko :P wole swoj Audio.ini :)

Edit:
No i niestety wywala z polskim pilotem :( i nawet nie pomogła edycja pliku Frontend.ini tak jak poprzednio to działało :(
I na samym poczatku jak odpaliłem gre to raz wywaliło odpaliłem jescze raz i poszło a teraz juz ciagle wywala :(
Edit2 :
Uffff :D i juz jest OK z tym polskim pilotem w jego dat brakuje jednego pliku w folderze Game a mianowicie tego "nieszczesnego" Buck_Fush :/ i trzeba oczywiscie zedytowac ten Frontend.ini :) No i jeszcze paru rzeczy a najwazniejszej to chyba RealReidMod'a :)
R.I.P Richard :(
Avatar użytkownika
Antipop
 
Posty: 739
Dołączył(a): 31 sierpnia 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez Wojtek_wrc » Pt, 30 wrz 2005, 09:05

co do zassawania to trzeba mieć obydwa pliki, bo inaczej nie wypakujesz go ;) , modzik fajny chyba nieco lepszy od HDI, polecam :D
#370 PHARAOH RALLY TEAM
Avatar użytkownika
Wojtek_wrc
 
Posty: 268
Dołączył(a): 31 marca 2005
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez Antipop » Pt, 30 wrz 2005, 09:25

Wojtek_wrc napisał(a):co do zassawania to trzeba mieć obydwa pliki, bo inaczej nie wypakujesz go ;) , modzik fajny chyba nieco lepszy od HDI, polecam :D


Wiesz moze i racja ze trzeba miec te oba rar'y bo własnie mi sie przypomniało ze po zassaniu tego 1-go nawet do niego nie zagladałem i zassawałem drugi :)
O tak wszystkim go goraco polecamy jeżą wiewiorka i innym zwierzeta :D

;)
R.I.P Richard :(
Avatar użytkownika
Antipop
 
Posty: 739
Dołączył(a): 31 sierpnia 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez Michal Borowy » Pt, 30 wrz 2005, 09:55

Antipop napisał(a):O tak wszystkim go goraco polecamy jeżą wiewiorka i innym zwierzeta :D

;)


Jaki przedstawiciel Związku Zawodowego Jeży Drogowych (głownego promotora akcji "napompuj jeża, nie odjeżdżaj") zgłaszam sprzeciw wobec umieszczania nas obok wiewiórek, przecież to takie nieludzkie zwierzęta. :rotlf:

A jeśli faktycznie mod lepszy jest niż HDI to ZZJD go wypróbuje B)
RK Rally Team
Avatar użytkownika
Michal Borowy
 
Posty: 993
Dołączył(a): 31 maja 2005
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 0

Postprzez Antipop » Pt, 30 wrz 2005, 20:08

yeshPL napisał(a):Jaki przedstawiciel Związku Zawodowego Jeży Drogowych (głownego promotora akcji "napompuj jeża, nie odjeżdżaj") zgłaszam sprzeciw wobec umieszczania nas obok wiewiórek, przecież to takie nieludzkie zwierzęta.


Noo ja tak przeczuwałem ze ty sie napewno odezwiesz :lol:
Naprawde nie chciałem urazic zadnego zwierzecia :huh: :rotlf:
;)
A co do moda to jest to praktycznie HDI plus inny cool stuff :lol:
Polecany wszystkim zwierzeta bez zadnych podziałow :D
R.I.P Richard :(
Avatar użytkownika
Antipop
 
Posty: 739
Dołączył(a): 31 sierpnia 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez Pawel Mazur » Śr, 26 paź 2005, 14:43

wlasnie zainstalowalem moda HDI...nie wiem jak to mozliwe ale jezdzi mi sie zdecydowanie lepiej - latwiej :blink: poprawiam swoje czasy :blink: :przebij mur:
Avatar użytkownika
Pawel Mazur
 
Posty: 2451
Dołączył(a): 29 września 2004
Lokalizacja: pruszków
Wiek: 0

Postprzez toper » Cz, 27 paź 2005, 23:14

a ja sobie poczekam na konwersje dzwiekow z wuerce4 ... :D
=p
Avatar użytkownika
toper
 
Posty: 506
Dołączył(a): 19 stycznia 2005
Lokalizacja: Vammala/Kiikka
Wiek: 0

Postprzez Bartosz Furtak » Pt, 28 paź 2005, 09:36

toper napisał(a):a ja sobie poczekam na konwersje dzwiekow z wuerce4 ... :D

A liedy takie cos będzie?
Autoklub Virtual Rally Team
Avatar użytkownika
Bartosz Furtak
 
Posty: 1317
Dołączył(a): 14 stycznia 2005
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Wiek: 0

Postprzez krzychu » Pn, 31 paź 2005, 01:47

Mam do was wielka prośbe. Napiszcie proszę dokładną instrukcje instalacji moda HDI w jezyku polskim. Przyznaje ze troche sie gubie i prosze o pomoc :wacko:
pozdrawiam i czekam na przepis
Avatar użytkownika
krzychu
 
Posty: 361
Dołączył(a): 30 grudnia 2004
Wiek: 0

Postprzez Skowron » Pn, 31 paź 2005, 04:45

tu jest napisane po polsku http://www.cmr3.pl/forum/viewtopic.php? ... c&start=30 jak wuł namalowane wrota !!!!!!!!!!!!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jak dla mnie to ten mod jest troche do bani bo slabo slychac silnik jak sie pusci z gazu:/ a po drugie opony piszcza na kazdej nawierzchni tak jak by byly zawsze na asfalcie :|
Jedż gdzie chcesz! Byle szybko
Avatar użytkownika
Skowron
 
Posty: 74
Dołączył(a): 31 października 2005
Lokalizacja: olsztyn
Wiek: 0

Postprzez Paweł Kaluscha » Wt, 1 lis 2005, 00:13

Mnie tez się nie podoba ten mod. kto to widział żeby tak świszczała turbina we wnętrzu :blink: Oryginał pod tym względem jest OK ale ma zato jeden niewybaczalny minus-dźwięk rajdówki z zewnątrz ble.
Egzystuję dzięki RBR. Cieszyć się czy płakać?(...)
Avatar użytkownika
Paweł Kaluscha
 
Posty: 3980
Dołączył(a): 16 maja 2004
Lokalizacja: z WRCławia
Wiek: 0

Postprzez toper » Pn, 7 lis 2005, 21:16

jesli ktos uzywa HDI Realistic Sound Mod , to ukazalo sie wlasnie 44 odglosy nowe do rysia :)
sciagnac mozna tutaj

ja wlasnie testuje :lol:

subbie 03 mi sie podoba , zobaczymy co dalej :D
=p
Avatar użytkownika
toper
 
Posty: 506
Dołączył(a): 19 stycznia 2005
Lokalizacja: Vammala/Kiikka
Wiek: 0

Postprzez DBoss » N, 8 sty 2006, 02:12

A jak spolszczyc w RBR pilota?
DBoss
 
Posty: 1
Dołączył(a): 08 stycznia 2006
Wiek: 0

Postprzez Banan » N, 8 sty 2006, 12:37

A zmieniales w rejestrze english na polish ? Jak tak, to zaloz nowy profil.
Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
 
Posty: 4102
Dołączył(a): 03 maja 2004
Lokalizacja: Bielawa
Wiek: 22

Postprzez Davka » N, 8 sty 2006, 12:41

Sprawdziłem i wersji z CDAction ie da sie spolszczyć. Nie ma w niej plików polskim pilotem (tylko ITA i SPA).
DavkaBT Rally Team - rbr.davka.info
Avatar użytkownika
Davka
 
Posty: 368
Dołączył(a): 11 grudnia 2005
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 0

Postprzez Antipop » Pt, 3 lut 2006, 01:48

Ukazał sie nastepny "mini" sound mod do RBR Realistic Backfire Bang Mod :) Dzwieki podobno wyciagniete z reala z wrc :rolleyes:

Zaraz instaluje i daje po garach :D

Edit.
No zainstalowałem odpaliłem (Fabie WRC05) i musze przyznac ze brzmienie tych dzwiekow dawania po garach :lol: dodaje realizmu... :D
Polecam :rolleyes:
R.I.P Richard :(
Avatar użytkownika
Antipop
 
Posty: 739
Dołączył(a): 31 sierpnia 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez adi444 » N, 12 mar 2006, 12:51

No to chłopaki tu macie zmodyfikowanego przeze mnie moda Real Bang
Moim zdaniem, jest duuużo lepszy od oryginału ;) Miłego testowania :D Dla najlepszego efektu, bang w pliku audio.ini powinien być ustawiony na 1.0

A tutaj, jest cały mod HDI z udpatem dźwięków samochodów (tylko standardowe auta), Real Bangiem i tak dobranymi poziomami głośności, żeby było ok ;) Przynajmniej dla mnie :) Piszcie co o tym sądzicie! Mod ma 47,7MB a można go zassać stąd
Avatar użytkownika
adi444
 
Posty: 332
Dołączył(a): 13 stycznia 2006
Wiek: 0

Postprzez Banan » Cz, 30 mar 2006, 20:16

Czy ktos moglby mi wytlumaczyc krok po kroku, jak malemu dziecku, jak zainstalowac mod hdi ?
Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
 
Posty: 4102
Dołączył(a): 03 maja 2004
Lokalizacja: Bielawa
Wiek: 22

Postprzez adamlen » N, 4 cze 2006, 16:38

Zainstalowalem Mod HDI i wszystko ladnie smigało polski pilot był ale do czasu. Po paru godzinach włączam grę i wywala mnie po słowie 3.2.1 a polskiego pilota wogóle nie ma.Dopiero się pojawił jak stworzyłem nowy profil ale na tym starym co mialem po polsku pilota juz nie ma.
Cote D'Arbroz - 02:39.35 (Focus 06)
Avatar użytkownika
adamlen
 
Posty: 80
Dołączył(a): 22 maja 2006
Wiek: 0

pomocy!!!!

Postprzez janik » Cz, 27 lip 2006, 13:42

Maciek Potempa napisał(a):Aby mod HDi zaczął działc będziemy potrzebowali program dattool jest on bh pod linkiem

http://www.bhmotorsports.com/download/7385

1. utwórz kopie zapasowe plików: audio.dat i audio.ini -> umieszczone sa w głownym katalogu gry RBR
2. stworz katalog HDI i przegraj do niego dattool i plik audio.dat
3. uzywajac paska komed wpisz dattool -e audio.dat audio -> powinien utworzyc się katalog audio w któtum bedzie

rozpakowana zawartosc pliku audio.dat wchodzimy do tego katalogu do oporu az pojawia sie katoligi ambient,

cars, itp
4. zastepujemy zawartosc tych katalogów plikami dostarczoinymi w modzie Hdi i wychodzimy do katalogu HDI
5. skasuj plik audio.dat w tym katolgu
6. uzywajac paska komed wpisz dattool -c audio audio.dat -> powinien utworzyc sie nowy plik audio.dat
7. kopiujemy plik \HDI\audio.dat do \RBR\ -> czyli zastepujemy oryginalny plik
8. zatepujemy plik \rbr\audio.ini plikiem dostrczonym nam przez Hdi w spakowanym RBR_soundmod_hdi.rar
9. odpalamy gre i ustawiamy głośność efektów tak jak Hdi nam zaleca w pliku Ingame.jpg teraz wszystko powinno działać.

Sorki jeśli ktoś dalej nie rozumie ale ja juz prościej tego nie potrafie wytłumaczyć:)


czesc zastosowalem sie do twoich instrukcji i wywala mnie na pulpit zaraz po intro jak sie zaczyna gra ladowac.nie wiem moze cos pochrzanilem prosze pomoz mi!!!!!bede wdzieczny

[ Dodano: Czw Lip 27, 2006 13:56 ]
adi444 napisał(a):No to chłopaki tu macie zmodyfikowanego przeze mnie moda Real Bang
Moim zdaniem, jest duuużo lepszy od oryginału ;) Miłego testowania :D Dla najlepszego efektu, bang w pliku audio.ini powinien być ustawiony na 1.0

A tutaj, jest cały mod HDI z udpatem dźwięków samochodów (tylko standardowe auta), Real Bangiem i tak dobranymi poziomami głośności, żeby było ok ;) Przynajmniej dla mnie :) Piszcie co o tym sądzicie! Mod ma 47,7MB a można go zassać stąd


nie moge sciagnac tego wogole pokazuje sie jakas strona i komunikat not fund o co chodzi.prosze o pomoc.bede wdzieczny

[ Dodano: Czw Lip 27, 2006 15:02 ]
janik napisał(a):
Maciek Potempa napisał(a):Aby mod HDi zaczął działc będziemy potrzebowali program dattool jest on bh pod linkiem

http://www.bhmotorsports.com/download/7385

1. utwórz kopie zapasowe plików: audio.dat i audio.ini -> umieszczone sa w głownym katalogu gry RBR
2. stworz katalog HDI i przegraj do niego dattool i plik audio.dat
3. uzywajac paska komed wpisz dattool -e audio.dat audio -> powinien utworzyc się katalog audio w któtum bedzie

rozpakowana zawartosc pliku audio.dat wchodzimy do tego katalogu do oporu az pojawia sie katoligi ambient,

cars, itp
4. zastepujemy zawartosc tych katalogów plikami dostarczoinymi w modzie Hdi i wychodzimy do katalogu HDI
5. skasuj plik audio.dat w tym katolgu
6. uzywajac paska komed wpisz dattool -c audio audio.dat -> powinien utworzyc sie nowy plik audio.dat
7. kopiujemy plik \HDI\audio.dat do \RBR\ -> czyli zastepujemy oryginalny plik
8. zatepujemy plik \rbr\audio.ini plikiem dostrczonym nam przez Hdi w spakowanym RBR_soundmod_hdi.rar
9. odpalamy gre i ustawiamy głośność efektów tak jak Hdi nam zaleca w pliku Ingame.jpg teraz wszystko powinno działać.

Sorki jeśli ktoś dalej nie rozumie ale ja juz prościej tego nie potrafie wytłumaczyć:)


czesc zastosowalem sie do twoich instrukcji i wywala mnie na pulpit zaraz po intro jak sie zaczyna gra ladowac.nie wiem moze cos pochrzanilem prosze pomoz mi!!!!!bede wdzieczny

[ Dodano: Czw Lip 27, 2006 13:56 ]
adi444 napisał(a):No to chłopaki tu macie zmodyfikowanego przeze mnie moda Real Bang
Moim zdaniem, jest duuużo lepszy od oryginału ;) Miłego testowania :D Dla najlepszego efektu, bang w pliku audio.ini powinien być ustawiony na 1.0

A tutaj, jest cały mod HDI z udpatem dźwięków samochodów (tylko standardowe auta), Real Bangiem i tak dobranymi poziomami głośności, żeby było ok ;) Przynajmniej dla mnie :) Piszcie co o tym sądzicie! Mod ma 47,7MB a można go zassać stąd


nie moge sciagnac tego wogole pokazuje sie jakas strona i komunikat not fund o co chodzi.prosze o pomoc.bede wdzieczny

juz mi wszystko chodzi ale git wypas ten modzik.w sumie to nawet nie wiem jak to zrobilem ale chodzi pozdrawiam.P.S. przydal by sie taki modzik z realnymi dzwiekami jak w linku od kogos tutaj na google bylo chyba to
janik
 
Posty: 22
Dołączył(a): 27 lipca 2006
Wiek: 0

Re: Audio Mod 2.3

Postprzez GORA Piotrek » Śr, 1 gru 2010, 13:24

Witajcie. Tak sobie czytam od dłuższego czasu tematy dotyczące podmieniania dźwięku w Ryśku i chciałbym w końcu coś podziałać. Niestety praktycznie wszystkie podawane przez Was linki już nie funkcjonują. Nie mogę nic także odszukać na necie. Znalazłem coś na dojazdówce, ale to jeszcze nie jest to, co niektórzy pokazują np na youtubie (wiem, że czasami podkładają tam rzeczywiste audio z rajdów).

Mam auta z LamerPacka 1.2. Czy ktoś mógłby podesłać mi swój plik audio.dat i ini, jeśli doszedł już do czegoś fajnego? Naprawdę chciałem to zrobić sam, ale nie mogę nic na necie znaleźć... Co się dzieje np ze stronką Blackhole Motorsports?
Przede wszystkim interesują mnie dźwięki aut ogólnie - silnik, ślizgi różnego rodzaju podłoża, skrzynia biegów itp, ale również otoczenia - trąby i aplauz kibiców.
Proszę poratujcie na: gorzasty@o2.pl


PS Świetnie by było gdyby taka skarbnica wiedzy RBR jak to forum miało swój dział download... zamieszczanie linków do zewnętrznych serwerów skutkuje tym, że po miesiącu link jest nieaktywny, a inne serwisy kiepso z tym stoją. Nawet na RBR cz nie ma nic odnośnie dźwięków (chyba, że nie znalazłem)...

Pozdrawiam wszystkich
Avatar użytkownika
GORA Piotrek
 
Posty: 75
Dołączył(a): 12 września 2010
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 32

Re: Audio Mod 2.3

Postprzez RUDZINSKI Pawel » Śr, 1 gru 2010, 17:38

nie dziwne, że linki powygasały, skoro to temat sprzed 4lat :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
RUDZINSKI Pawel
Moderator, ZSS
 
Posty: 3043
Dołączył(a): 09 sierpnia 2007
Lokalizacja: Warszawa/Kraków
Wiek: 26

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Richard Burns Rally

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron