Zmień rozmiar tekstu  

Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Wszystko na temat Richard Burns Rally

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez KUBICKI Patryk » Śr, 30 wrz 2015, 22:53

Wojtek, Twoja podpowiedź, niestety, nie pomogła :( Było nadal to samo co wczesniej. Poszedłem za radą Ariela i jest ok :spoko:
Obrazek
Avatar użytkownika
KUBICKI Patryk
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 19 października 2009
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 28

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez ZUBRZYCKI Maciej » Wt, 6 paź 2015, 20:20

Witajcie.

Wiem, że to już było - ale bez odzewu....
- poratuje ktoś setami do corsy S1600 - najlepiej na każdą nawierzchnię ?

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
ZUBRZYCKI Maciej
 
Posty: 389
Dołączył(a): 07 września 2008
Wiek: 0

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez Altarir » Cz, 8 paź 2015, 12:25

To ja podepnę się z pytaniem o Corsę S1600 w NGP:

Też tak macie, że ten wóz potwornie dobija podwoziem (sprawdzane na Cote - czyli całkiem gładki asfalt)? Cały czas drę spodem o asfalt. Na defaultowym secie jest to mocno zawuażalne, ściągnąłem więc z RBR Czech jakiś inny, wyciągnięty z replaya od szybkiego zawodnika - a tam jeszcze gorzej :o . Łomot podwozia o nawierzchnię taki, ze silnik ledwo słychać :P . Ją trzeba tak ustawiać, czy ja mam coś źle poinstalowane?
http://autobezsens.blogspot.com/ - blog o dziwnej motoryzacji (rajdowej także). Zapraszam!
Altarir
 
Posty: 44
Dołączył(a): 21 kwietnia 2014
Wiek: 29

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez bturbo » Pt, 6 lis 2015, 22:34

Hej,
Kilka szybkich pytań:
1. Czy to typowe dla pluginu NGP, że samochody na asfalcie cierpią na morderczą podsterowność na domyślnym setupie ?
2. 3 ustawienia samochodu bez zmiany których nie wyjeżdżacie na odcinek specalny poprawiające ogólny komfort jazdy (sterowność, dynamika, przewidywalność) przy tworzeniu własnego setupa, czyli baza wyjściowa do bardziej precyzyjnego rzeźbienia w nastawach (pytanie nieobiektywne)
3. Czy instalacja nowych modeli samochodów na różnych slotach ma wpływ na coś więcej niż dźwięki silnika czy panuje tu absolutna dowolność skoro nie sprecyzowano tego w manualu dołączonym do modelu ? (pomijając slot 2 zarezerwowany dla FWD)
4. Czy grzebanie w ustawieniach kierownicy, a szczególnie na myśli mam te wszystkie curvaturki jest dobrym pomysłem czy jednak stratą czasu na zbędne kombinacje pomijając drobne korekty jak np. hamulec
5. Czy blokada maksymalnego skrętu ograniczona do 544 stopni jest do obejścia czy jest prostszy przepis (np. wynikający z setupu auta) na wychodzenie z poślizgów po załapaniu trawy tylnymi kołami na asfalcie i nieuniknionego zaliczenia rowu z tegoż powodu.
Pozdrawiam
bturbo
 
Posty: 5
Dołączył(a): 03 listopada 2015
Wiek: 26

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez Marcin Marciniec » So, 7 lis 2015, 16:47

Ad.1 Chyba wszystkie tak mają
Ad.2 Zmiana ustawienia dyfra/dyfrów(ich spięcia, a nie mapy), stabilizatory, ciśnienie w oponach, hamulce (to 4 ale w moim odczuciu konieczne)
Ad.3 Na slocie 2 instalujemy tylko FWD reszta to wolna amerykanka
Ad.4 Ja nie osobiście nie grzebałem w ustawieniach :unsure:
Ad.5 Blokady nie da się ominąć. Pozostaje jedynie nie wjeżdżać na trawę i szybkie machanie rękoma ;)
Avatar użytkownika
Marcin Marciniec
 
Posty: 716
Dołączył(a): 12 lutego 2014
Lokalizacja: Gnojnica Wola
Wiek: 21

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez bturbo » So, 7 lis 2015, 18:22

Rzeczowo :) na taką odpowiedź liczyłem, dzięki.
Poczytałem poradnik autorstwa WorkerBee, ale czuję niedosyt, trochę ogólnikowo, poleciłbyś coś do podoktoryzowania się na temat ustawień samochodu, głównie dyfer i zawias czyli chyba dwa tematy na których można zjeść zęby bo jednak prowadzenie samochodu na asfalcie pozostawia dla mnie wiele do zyczenia na domyślnym setupie, a nie chcę iść na łatwizne wyciągając setupy z cudzych replayów. Potrzebuję czegoś konkretnie pod RBR i nie mam na myśli oficjalnego manuala. Pozdrawiam
bturbo
 
Posty: 5
Dołączył(a): 03 listopada 2015
Wiek: 26

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez Marcin Marciniec » So, 7 lis 2015, 18:59

Co do dyfra zasada jest prosta przy 4WD przód mniejsze spięcie tył większe, a dokładne wartości to już jak kto lubi( przy FWD i RWD to juz tylko i wyłącznie decydują własne preferencje). Ciśnienie w oponach na suchym asfalcie 230kPa. Twardość stabilizatorów też zależy od własnych upodobań. Co do geometrii to kąty na -1,75 a zbieżność(a tak szczerze to już rozbieżność) na ok -2 stopnie tył ok -1,5 Ale zaznaczam, że to należy przetestować raz do konkretnego samochodu, a dwa do własnych upodobań. Ja osobiście korzystałem z poradników w magazynie WRC(dosyć stare numery), wiedzy brata, i stron gdzieś z neta. :)
P.S Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że ja ustawiam auta jeżdżąc na klawiaturze bo wychodzę z założenia, że jak się na danym secie da szybko jeździć na klawie to na kierownicy da się szybciej :D
Avatar użytkownika
Marcin Marciniec
 
Posty: 716
Dołączył(a): 12 lutego 2014
Lokalizacja: Gnojnica Wola
Wiek: 21

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez ZYZAK Damian » N, 8 lis 2015, 14:54

A dlaczego slot 2 na FWD ?
Avatar użytkownika
ZYZAK Damian
 
Posty: 379
Dołączył(a): 16 kwietnia 2008
Lokalizacja: Nowa Ruda / Bristol
Wiek: 26

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez Marcin Marciniec » N, 8 lis 2015, 15:12

Bo MG
Avatar użytkownika
Marcin Marciniec
 
Posty: 716
Dołączył(a): 12 lutego 2014
Lokalizacja: Gnojnica Wola
Wiek: 21

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez ZYZAK Damian » N, 8 lis 2015, 20:30

A jak mam Twingo R2 na slocie 05 to źle ?
Avatar użytkownika
ZYZAK Damian
 
Posty: 379
Dołączył(a): 16 kwietnia 2008
Lokalizacja: Nowa Ruda / Bristol
Wiek: 26

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez RUDZINSKI Pawel » N, 8 lis 2015, 21:01

lol Marcin :D nie ma znaczenia czy MG czy Accent :D
Obrazek
Avatar użytkownika
RUDZINSKI Pawel
Moderator, ZSS
 
Posty: 3043
Dołączył(a): 09 sierpnia 2007
Lokalizacja: Warszawa/Kraków
Wiek: 26

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez Marcin Marciniec » N, 8 lis 2015, 22:34

Źle mnie zrozumieliście chodziło mnie o to że na slocie 2 da się zainstalować only FWD(czyli, że AWD i RWD odpadają), a nie że FWD tylko i wyłącznie na slocie 2(bo wiem że można gdzie dusza zapragnie) :)
Avatar użytkownika
Marcin Marciniec
 
Posty: 716
Dołączył(a): 12 lutego 2014
Lokalizacja: Gnojnica Wola
Wiek: 21

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez SamB » Pn, 9 lis 2015, 00:20

@Marcin
Nie zgodzę się, na ja slocie drugim mam np. Fabię R5 i działa dobrze. Nie sądzę, żeby NGP posiadało takie ograniczenia.
Obrazek
Avatar użytkownika
SamB
 
Posty: 163
Dołączył(a): 04 kwietnia 2012
Lokalizacja: Poznań
Wiek: 26

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez Marcin Marciniec » Pn, 9 lis 2015, 01:12

A ustawienia tylnego dyfra da się zmieniać? :shock:
Avatar użytkownika
Marcin Marciniec
 
Posty: 716
Dołączył(a): 12 lutego 2014
Lokalizacja: Gnojnica Wola
Wiek: 21

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez bturbo » N, 22 lis 2015, 17:34

Pogrzebałem trochę w internecie szukając odpowiedzi na zasadę działania map dyferencjału, ale z racji tego iż mechanikiem nie jestem mam pewne wątpliwości co do tego czy ogarniam to we właściwy sposób. Jak się domyślam mapy ściśle związane są z aktywnym dyfrem tj. takim w którym rozkład momentu jest dynamiczny i zależny od wielu czynników odczytywany przez komputer sterujący na bieżąco z czujników zamontowanych w samochodzie. Czy nie jest więc tak, że jeśli przykładowo mam spięty przód na 140Nm, a mapę w zakładce "acceleration/przyspieszanie" ustawioną na 50% dla wszystkich prędkości (podobno NGP nie rozpoznaje innych wartości jak 0) to de facto moment ten wynosi 70Nm gdy wciskam gaz w podłogę ?

edit 22.11.2015:

Co prawda nikt nie udzielił odpowiedzi na moje poprzednie pytanie dotyczące ustawień map dyferencjału, ale może wyjaśni ktoś czy zmniejszanie wartości odbicia amortyzatorów powoduje wolniejszy powrót koła do ziemi po najechaniu na wybój czy też szybszy, bo po przeczytaniu kilku poradników można czasem odnieść sprzeczne wrażenia co do tego jak kto definiuje tą wartość. Ponadto szukam odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć przyczepność samochodu na dziurawych trasach, jedni piszą, że lepiej zwiększyć kontakt koła z podłożem (i tu mylące jest dla mnie jakie wartości odpowiadają za szybszą pracę powrotną amortyzatora), drudzy, że spowolnić bo jeśli ustawimy za szybko to auto zacznie odbijać się od drogi oddając za dużo energii powrotnej.
bturbo
 
Posty: 5
Dołączył(a): 03 listopada 2015
Wiek: 26

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez ŚLEFARSKI Maciej » Pn, 23 lis 2015, 17:08

Witam ma ktoś może ustawienia do auta już troche zapomnianego ? Fiesta S2000 ;) przyjme jak ktoś coś ma ;)
Rookie Rally Team
...........
ŚLEFARSKI Maciej
 
Posty: 238
Dołączył(a): 06 czerwca 2009
Lokalizacja: Kielce
Wiek: 20

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez ZUBRZYCKI Maciej » Śr, 25 lis 2015, 23:46

Może jednak znajdzie ktoś tak dobry i poratuje mnie ustawieniami do corsy s1600 na śnieg i szuter :help:
Obrazek
Avatar użytkownika
ZUBRZYCKI Maciej
 
Posty: 389
Dołączył(a): 07 września 2008
Wiek: 0

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez CZARNECKI Adrian » Cz, 26 lis 2015, 09:39

bturbo napisał(a):Pogrzebałem trochę w internecie szukając odpowiedzi na zasadę działania map dyferencjału, ale z racji tego iż mechanikiem nie jestem mam pewne wątpliwości co do tego czy ogarniam to we właściwy sposób. Jak się domyślam mapy ściśle związane są z aktywnym dyfrem tj. takim w którym rozkład momentu jest dynamiczny i zależny od wielu czynników odczytywany przez komputer sterujący na bieżąco z czujników zamontowanych w samochodzie. Czy nie jest więc tak, że jeśli przykładowo mam spięty przód na 140Nm, a mapę w zakładce "acceleration/przyspieszanie" ustawioną na 50% dla wszystkich prędkości (podobno NGP nie rozpoznaje innych wartości jak 0) to de facto moment ten wynosi 70Nm gdy wciskam gaz w podłogę ?

edit 22.11.2015:

Co prawda nikt nie udzielił odpowiedzi na moje poprzednie pytanie dotyczące ustawień map dyferencjału, ale może wyjaśni ktoś czy zmniejszanie wartości odbicia amortyzatorów powoduje wolniejszy powrót koła do ziemi po najechaniu na wybój czy też szybszy, bo po przeczytaniu kilku poradników można czasem odnieść sprzeczne wrażenia co do tego jak kto definiuje tą wartość. Ponadto szukam odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć przyczepność samochodu na dziurawych trasach, jedni piszą, że lepiej zwiększyć kontakt koła z podłożem (i tu mylące jest dla mnie jakie wartości odpowiadają za szybszą pracę powrotną amortyzatora), drudzy, że spowolnić bo jeśli ustawimy za szybko to auto zacznie odbijać się od drogi oddając za dużo energii powrotnej.

Jeżeli chodzi o amortyzatory to im większe wartości tym więcej siły trzeba żeby go uciąć a więc auto sztywniejsze. Przy dziurawych oesach kluczowym parametrem jest szybkie ściskanie. Poczytaj instrukcje rbra tam jest wszystko dość fajnie opisane.

Jeżeli chodzi o dyframi to jest trochę ciężki temat. Po wielu próbach doszedłem do kilku wniosków.
1. zmieniam tylko mapy dyfra
2. Tył ma mieć jak największe wartości na każdej nawierzchni czyli 65-75
3. Przód w zależności od nawierzchni. Asfalt ok 25 a szuter to już różnie bywa ale ok 50. Przy nacisku na hamulec tył na 75 a przód całkowicie rozpiety czyli co moim zdaniem powoduje większą stabilność przy hamowaniu na wprost.
4. Centralny dyfer powinien mieć wpływ na stabilność. Przy zwiększaniu wartości wzrasta stabilność przy hamowaniu ale przy wyjściu z zakrętu będzie większa nadsterownosc.

Można by tak pisać i pisać. Przeczytaj sobie instrukcje rbra tam jest wszystko.


Wysłane z mojego SM-T110 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
CZARNECKI Adrian
 
Posty: 197
Dołączył(a): 07 marca 2005
Lokalizacja: Rzeszów
Wiek: 30

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez bturbo » Cz, 26 lis 2015, 19:12

Dzięki za odpowiedź. Manual czytałem nie raz, ale jest zbyt ogólnikowy. Nadal nie wiem jaki wpływ na jazdę ma siła odbicia amortyzatora, wiem jedynie, że za sztywne ustawienie powoduje zbyt wolne powracanie koła do ziemi i utratę trakcji/stabilności.Interesuje mnie natomiast co dzieje się w przypadku ustawienia zbyt szybkiego (z punktu widzenia zachowania auta na drodze) i jaki moment można uznać za optymalny szukając idealnego ustawienia. Sprawę komplikuje jeszcze bardziej fakt pojawienia się pluginu w wersji 4.0 w którym zaimplementowano odbojniki amortyzatora (bump stop) jako kolejny element tuningu zawieszenia i ustawienia szybkiego odbicia amortyzatorów (amortyzatory typu 4-way?), o czym już niestety manual nie wspomni ;)
bturbo
 
Posty: 5
Dołączył(a): 03 listopada 2015
Wiek: 26

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez Marcin Marciniec » Pt, 27 lis 2015, 01:11

bturbo napisał(a): Nadal nie wiem jaki wpływ na jazdę ma siła odbicia amortyzatora...

Jest jeden bardzo prosty sposób aby się dowiedzieć zmieniać wartości od minimum do maximum i sprawdzać jak się auto zachowuje innej rady nie ma. Trochę żałuję, że wakacje "przepuściłem" w rFactora to bym różne takie smaczki poznał :przebij mur:
Avatar użytkownika
Marcin Marciniec
 
Posty: 716
Dołączył(a): 12 lutego 2014
Lokalizacja: Gnojnica Wola
Wiek: 21

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez CZARNECKI Adrian » Pt, 27 lis 2015, 10:05

Jak masz za twarde amory to samochód będzie skakał po drodze i ciężko będzie opanować auto a jak ustawisz za miękko to będzie falowal jak łódka na fali co też będzie powodowało trudności zgłasza na szybkich oesach.

Wysłane z mojego SM-T110 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
CZARNECKI Adrian
 
Posty: 197
Dołączył(a): 07 marca 2005
Lokalizacja: Rzeszów
Wiek: 30

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez Marcin Marciniec » Pt, 27 lis 2015, 13:38

Adrian to co napisałeś dotyczy wartości dobicia a bturbo mówił o odbiciu.
Avatar użytkownika
Marcin Marciniec
 
Posty: 716
Dołączył(a): 12 lutego 2014
Lokalizacja: Gnojnica Wola
Wiek: 21

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez CZARNECKI Adrian » So, 28 lis 2015, 14:31

Marcin Marciniec napisał(a):Adrian to co napisałeś dotyczy wartości dobicia a bturbo mówił o odbiciu.


Kolega tu pisze o odbiciu amortyzatora (chyba czegoś takiego nie ma) ale pewnie chodziło mu o dobicie czyli ściskanie amortyzatora. W manualu jest napisane że przy zbyt niskim ustawieniu amortyzator przestanie pochłaniać energię uderzenia. Jak dla mnie to może powodować uszkodzenia sprężyn i wybicie całej kolumny zawieszenia. Czyli jedziesz sobie na Peklo przez rzeczkę i nagle kolumna zawieszenia wystaje ponad maskę :) jak u Roberta na Polskim w 2014 roku. A co do trakcji to auto też będzie falować bo rolę amortyzatora do pewnego momentu przejmie resor a przy większych wyrwach dobije do limitu i albo puści kolumna o czym wcześniej pisałem albo auto odbije się od drogi. Jak ktoś widzi luki lub błędy w moim rozumowaniu to proszę mnie poprawić. Za konstruktywną krytykę się nie obrażam :)
Avatar użytkownika
CZARNECKI Adrian
 
Posty: 197
Dołączył(a): 07 marca 2005
Lokalizacja: Rzeszów
Wiek: 30

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez Marcin Marciniec » So, 28 lis 2015, 16:08

Nie nie Adrian jest coś takiego jak odbicie amortyzatora określa ono szybkość/siłe z jaką amortyzator się "rozciąga". Cytat z wikipedii "Odpowiednio dobrane zawory w tłoku zapewniają zróżnicowanie siły tłumienia podczas ściskania (tzw. dobicia) i rozciągania (odbicia) amoryzatora, przy czym siła odbicia jest większa od siły dobicia."
Avatar użytkownika
Marcin Marciniec
 
Posty: 716
Dołączył(a): 12 lutego 2014
Lokalizacja: Gnojnica Wola
Wiek: 21

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez RUDZINSKI Pawel » So, 28 lis 2015, 16:32

Dywagacje, dywagacje. Defaultowy set najlepszy i najszybszy do zrobienia ;)

ja jestem doopa w robieniu setow, dlatego jedyne co mi pozostaje, to ustawic hamulce, cisnienie w oponach, skrzynie i dyfry. Zawias zostaje :) a pozniej rajdow nie koncze, bo dzwon :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
RUDZINSKI Pawel
Moderator, ZSS
 
Posty: 3043
Dołączył(a): 09 sierpnia 2007
Lokalizacja: Warszawa/Kraków
Wiek: 26

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez bturbo » So, 28 lis 2015, 20:02

CZARNECKI Adrian napisał(a):Kolega tu pisze o odbiciu amortyzatora (chyba czegoś takiego nie ma) ale pewnie chodziło mu o dobicie czyli ściskanie amortyzatora.


Chodziło mi o odbicie (ang. rebound). Każdy amortyzator po zaabsorbowaniu siły musi jej się później "pozbyć" poprzez ruch powrotny koła do nawierzchni jak pisał Marcin, temu też ustawienie to ma bardzo duże znaczenie nie tylko dla poprawnego rozkładu mas samochodu przy przyspieszaniu i hamowaniu (slow bump/rebound) jak i pokonywaniu dziur (fast bump/rebound - to ostatnie wprowadzone w pluginie NGP 4.0). Ustawienia te mają jak wydaję się krytyczny wpływ na jazdę samochodem i walkę z kierownicą temu staram się w pełni zrozumieć ich działanie i stąd te trudne pytania :). Mnogość konfiguracji jest tak duża, że bez odpowiedniej wiedzy można niestety łatwo pogorszyć prowadzenie auta, z drugiej strony defaultowy setup pozostawia zbyt wiele do życzenia, żeby myśleć o jakichś rozsądnych wynikach pomijając już kwestię samych umiejętności jeździeckich bo to pewnie 3/4 sukcesu ;).
bturbo
 
Posty: 5
Dołączył(a): 03 listopada 2015
Wiek: 26

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez CZARNECKI Adrian » So, 28 lis 2015, 20:04

Ja też za dużo nie mieszam w zawiasie bo to jest najbardziej czasochłonne zajęcie. Jak ustawiacie stabilizatory w wrc albo r5? Ponizej 10 na asfalt?

Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
CZARNECKI Adrian
 
Posty: 197
Dołączył(a): 07 marca 2005
Lokalizacja: Rzeszów
Wiek: 30

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez Bobrowski Grzegorz » Śr, 16 gru 2015, 20:06

ZUBRZYCKI Maciej napisał(a):Witajcie.

Wiem, że to już było - ale bez odzewu....
- poratuje ktoś setami do corsy S1600 - najlepiej na każdą nawierzchnię ?

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Smigam na własnych setach do corsy i podzielę się chętnie. Brakuje w nich jedynie ustawień dyfra bo tego jeszcze nie ogarniam :) odezwij się na pw.
Avatar użytkownika
Bobrowski Grzegorz
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 czerwca 2015
Wiek: 27

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez RadekG » Pn, 28 gru 2015, 18:48

Ma ktoś może jakieś szutrowe setupy do R2? Szukam czegoś do Fiesty r2(atlasowym też nie pogardzę), 208r2 i Adam r2.
Never Give Up
Avatar użytkownika
RadekG
 
Posty: 13
Dołączył(a): 27 października 2015
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 23

Re: Setup NGP - wszystko na temat ustawień NGP

Postprzez DamianBoncela » Pn, 18 sty 2016, 13:01

Wymodził może ktoś coś pod kaszlaka żeby poszalec po żeraniu :) ?
Avatar użytkownika
DamianBoncela
 
Posty: 206
Dołączył(a): 02 listopada 2010
Lokalizacja: Skierniewice
Wiek: 20

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Richard Burns Rally

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron