Zmień rozmiar tekstu  

No Marshall Mod

Wszystko na temat Richard Burns Rally

Re: No Marshall Mod

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » So, 10 lis 2012, 15:09

ależ się dyskusja rozwinęła...ehehe no ja powiem tak. Zgadzam się tak naprawdę po części z każdym. No bo to my tworzymy tę ligę i tę grę i jeżeli jest sposób na dopracowanie tej gry pod kątem realistyczności, no to czemu nie skorzystać? Ale z drugiej strony ja tak samo nie miałem pojęcia o żadnym modzie NO MARSHAL, i tu pojawia się pytania co w takim razie jeszcze może nas zaskoczyć? I czy aby napewno wyniki tych :kosmitów: do których Ci słabi tyle tracą są prawdziwe. A ten marshal z tego co zrozumiałem nie usuwa wszystkich dziennikarzy tylko tych co latają z kamerą na środku ekranu więc to i tak nie usuwa ich całkowicie.
PS Teraz koło tego moda zrobił się ostry dym jak widzę więc wszyscy będą już wiedzieć :P :przebij mur:
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez Hubert KLOC » So, 10 lis 2012, 15:12

Ja uważam, że ten mod wprowadza więcej realizmu, bo nie widziałem w rzeczywistości, żeby kamerzyści, czy safeciarze biegali przed maską rajdówki. Szkoda, że nie wszyscy wiedzieli o istnieniu tego moda.
Avatar użytkownika
Hubert KLOC
 
Posty: 482
Dołączył(a): 25 sierpnia 2010
Lokalizacja: Krosno/Katowice
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » So, 10 lis 2012, 15:17

Natomiast co do waszej dyskusji, uważam że nie ma sensu się kłócić. Skoro nie ma nic o tym w regulaminie ani nie ma żadnych sprecyzowań, oznacza to że zależy to od NAS. Jedni lubią grać w kokpicie auta inni nie bo uważają że widok jest brzydki i nie realistyczny więc jadą ze zderzaka(w tym ja) i tak samo jest z tym modem, inni uważają że dziennikarze są realistyczni a inni że nie... A to KTO i CO znajdzie zależy od nas samych więc należy szukać sobie tego na własną rękę. Ja ponownie uważam ze każdy ma po części rację. Gdyż dziennikarze są realistyczni ale tylko wtedy gdy stoją w normalnych miejsach i nie wskakują pod auta a poza tym w prawdziwych rajdach taki dziennikarz będzie próbował uciec jeśli auto będzie na niego jechać. Dlatego myślę że powinno zostać jak było, ewentualnie dodać mod do POLECANYCH na stronie głównej e-r i każdy sobie że tak powiem ustawi :SETUP: gry... Każdy ustawia kamere, kąt kierownicy, to czy międzyczasy się pokazują czy nie i tak samo z tym modem... dzięki temu każdy personalizuje gre i każdy ma bardziej realistyczną pod swoim kątem widzenia... Oczywiście nie oznacza to że należy używać hacków...
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez SECZEK Andrzej » So, 10 lis 2012, 15:40

Bartek, wszystko cacy i elastycznie, jednak niektore poprawki czy dodatki zacieraja sie z czitowaniem. Niestety ta granica jest bardzo mała i np taka poprawka typu nie pekajaca szyba czy wlsnie omawiani dziennikarze sa na tej cienkiej granicy, ktora to pokazuje ze nei wiadomo czy to poprawka BUGA czy tez ułatwienie gry.
Co do kamery, jestem dalej za tym aby kazdy jezdzil z kamery z COKPITU, oczywiscie CAMCHAKIEM sobie ustawiamy pod swoj wzrost ze tak powiem.
Nie sadze zeby kamera ze zderzaka była realna, tylko ułatwia ocene szerokosci auta i oszacowanie odleglosci do zakretów. Osobiscie jezdze na kamerze z kokpitu wyregulowana CAMHACKIEM i nie wyobrazam sobie innej kamery bo wtedy ta gra stanie sie juz niesymulacyjna.

Dodam ze to nietylko w rajdach, ale tak samo w wyscigach wirtualnych sa tego typu bolaczki. Jednak tam da sie ustawic serwer z zablokowana kamera tylko z kokpitu i to juz wyrownuje rywalizacje.
Szkoda ze serwer rbrcz pozwala na takie modyfikacje, ktore pomagaja w szybszej jezdzie w ryska. Niestety dlatego jazda online nigdy nie bedzie odzwierdziedlac umiejetnosci w 100 % danego zawodnika. Bo nikt z nas nie wie co taki delikwent ma w tym rysku zaaplikowane ;).

Pozdro.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: No Marshall Mod

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » So, 10 lis 2012, 15:49

Wszystko OK Andrzeju, ale co do kamery nie zgadzam się... nie uważam że realistycznie jest jechać w kokpicie w którym zegary nie działają, kamera jest jakaś czarna i kierownica działa z opóźnieniem. Owszem są auta w których kamerka z kokpitu jest super, ale niektóre to porażka... w kamerze ze zderzaka jest łatwiej wyczuć auto bo w kokpicie robi się jakaś dziwna martwica i nie czuć auta przynajmniej MOIM zdaniem :) Dlatego co do kamery to trochę przesadzasz... natomiast marshale i inne mody na szyby to faktycznie lekkie ułatwienie ale zauważ że to też ruch w strone realistyki bo w prawdziwym rajdzie taką szybę wykopał byś butem :] A dziennikarze by uciekli... sam nie wiem co o tym myśleć... wszystkie ruchy są w strone dobrą ale nie zawsze do końca moderom to wychodzi
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez SECZEK Andrzej » So, 10 lis 2012, 16:00

Bartek ogladales moje przejzdy na YT ? Jakie opoznienia kiery ?? Moze kat zle masz ustawiony w RBR zgodnie z katem twojej kiery ? Kamera czarna ? Moze szybki auta sa zle zrobione w dds tzn warstwa alpha ?.

Poogladaj moje filmy na yt/haker1983rbr ;).
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: No Marshall Mod

Postprzez Michael KOWALCZYK sr » So, 10 lis 2012, 16:00

Niestety - dopóki aplikacja RBR nie będzie wykorzystywała technologii client-server, to będą powstawały (publikowane bądź nie) modyfikacje, promujące tych wtajemniczonych. Bo nawet weryfikacja powtórek nie jest w stanie do końca udowodnić, czy ktoś nie jechał np. z modem "No Damages". A dla zawodowych programistów to naprawdę żaden problem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Michael KOWALCZYK sr
 
Posty: 594
Dołączył(a): 22 lipca 2009
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 63

Re: No Marshall Mod

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » So, 10 lis 2012, 16:08

SECZEK Andrzej napisał(a):Bartek ogladales moje przejzdy na YT ? Jakie opoznienia kiery ?? Moze kat zle masz ustawiony w RBR zgodnie z katem twojej kiery ? Kamera czarna ? Moze szybki auta sa zle zrobione w dds tzn warstwa alpha ?.

Poogladaj moje filmy na yt/haker1983rbr ;).


nie kamera tylko właśnie szyba jest ciemna, przejęzyczenie :) Uważam poprostu że nie wszystkie auta z kokpitu są realistyczne i tyle :) a przejazdy oglądałem, kąt jest dobry tylko widok jest nieco opóźniony w stosunku do ruchów kierownicy

edit: w rzeczywistości widzę całą kierownicę, przynajmniej kątem oka ale widzę i lubie w grach też ją widzieć. A tutaj jak chcę widzieć drogę to musze patrzeć jakbym miał 3m wzrostu na deskę rozdzielczą z góry, co nie jest realistyczne :) A gdy widzę kierownicę to nie widzę drogi w ogóle... ja poprostu sobie tego uregulować nie potrafię tak żeby mi się podobało
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez FIA » So, 10 lis 2012, 16:32

Odpalasz Cam Hacka i ustawiasz wszystko jak chcesz i gdzie chcesz, nie ma żadnej filozofii. Kierownica w żadnym aucie nie działa z opóźnieniem tylko trzeba dopasować jej kąt. Za "korytarz widzenia" odpowiada parametr FOV (field of view) który ustawisz w pliku ini każdego modelu. Widok należy ustawić sobie tak, by możliwie najlepiej widzieć drogę i co najważniejsze czuć samochód.

W miejsce zegarów wstawiasz moda który je przesuwa lub wymienia na inne, albo tak jak ja czy paru innych kolegów na miejscu zegarów modelu mam zestaw z Symproject który ustawiam przed monitorem.

Szybę jeśli jest za ciemna trochę sobie odkurzam odpowiednim pędzelkiem w psd i jest super. Tak przygotowanym modelem można czerpać wielką frajdę z jazdy.

Co do Marshalla to ja nie używam i nie pochlebiam jego używania, ale w sumie to pikuś w porównaniu z przekrętami w postaci wyłączania mgły czy usuwania liści i krzaków w celu polepszenia widoczności zakrętu w niektórych miejscach. To przykłady z życia wzięte, z WRSMP też.
R-EVOLUTION Team

Obrazek
Avatar użytkownika
FIA
Administrator, ZSS
 
Posty: 8535
Dołączył(a): 13 maja 2006
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 39

Re: No Marshall Mod

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » So, 10 lis 2012, 16:37

Dzięki FIA za chęć w ogóle opisania co i jak :) Być może w wolnym czasie spróbuje się pobawić i może przekonam się do kokpitu, chociaż długie przyzwyczajenie może mi to pokrzyżować, a jeśli ucierpieć by miały na tym moje wyniki to zostanę przy kamerze ze zderzaka :] a o tych krzakach i liściach to już przesada :O nie wierze... a potem ludzie mają minute czas lepszy na 1 odcinku...
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez CHOMA Krzysztof » So, 10 lis 2012, 17:23

No to z tymi liściami to jest ułatwienie.
A marshall to usunięcie Buga , tak samo jak usunąłem problem z uszczelką wpisem w rbr.ini ( a i tak nie do końca)
Rbr jest mocno nie dopracowany i to wiadomo nie od dziś. Tylko fizyka jest niesamowita (tak tak , też ma bugi ale to i tak nic w porównaniu do reszty "gier") , zrobić tak rozbudowany model to jest bardzo cięzka praca , programiści najlepiej wiedzą o czym mówie.

@ FIA , Andrzej
Kamera z kokpitu?
Ok , w rfactorze , shifcie 2 , Race07 jeżdżę na kokpicie.
W rbr się nie da , nie realistyczne strasznie , nie mogę.
Camhack? Ta , tylko , że na win7 nie działa.
A w tym momencie już mam win8.

@Snajper
Masz 64 bity?
Ostatnio edytowano So, 10 lis 2012, 19:45 przez CHOMA Krzysztof, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
CHOMA Krzysztof
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 17 sierpnia 2009
Lokalizacja: Rzeszów
Wiek: 21

Re: No Marshall Mod

Postprzez SNAJ Per » So, 10 lis 2012, 18:20

Dobrze, że mój Camhack nie wie, że nie powinien działać na Win7. ;)
if in doubt, flat out!
Avatar użytkownika
SNAJ Per
E-R Team, ZSS
 
Posty: 5185
Dołączył(a): 08 grudnia 2010
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 37

Re: No Marshall Mod

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » So, 10 lis 2012, 19:59

hahaha :D Dobre. A tak na poważnie to ja pamiętam że też miałem problemy, co prawda działało mi ale nie mogłem chyba nim sterować czy coś, wiem że działał połowicznie. a mam system 64 bity i to dlatego pewnie Snajperze Tobie działa bo masz 32
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez SNAJ Per » So, 10 lis 2012, 20:16

Mam 64 bit. Jedyna sytuacja, w której mi camhack nie działa to odpalenie Ryśka przez DLL. Na szczęście przez EXE wszystko śmiga bez zarzutu.
if in doubt, flat out!
Avatar użytkownika
SNAJ Per
E-R Team, ZSS
 
Posty: 5185
Dołączył(a): 08 grudnia 2010
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 37

Re: No Marshall Mod

Postprzez Paweł Kaluscha » So, 10 lis 2012, 20:50

Tymrazem nie zartowalem :)

To moze jeszcze w regulaminie winno byc napisane, ze mozna uzywac kierownicy a nie grac na klawiaturze? Argument, ze czesc osob wie o istnieniu moda a czesc nie ,wybaczcie, smieszny. To za wiedze moze + 15sekund? :>
Kiedys jechalem na Liptonie i zahaczylem Marszala jadac normalnym torem jazdy, bez zadnych ciec.
Patrze jest mod ktory likwiduje delikwentow czyt. Marszali. Patrze dalej do regulaminu -nie ma przeciwskazan. Stosuje.

Gdzie jest czitowanie?

To jest dla mnie oczywistosc, dlaczego mam sobie psuc zabawe w pierwszej kolejnosci, a przy tym tracic szanse na wynik?
Dlatego wlasnie napisalem, ze kto mysli o wyniku i nie stosuje tego moda to nie jest "profesjonalnie przygotowany"


Zadnych innych modow ulatwiaczy nie stosuje do wiadomosci. W tym znikajach krzakow, drzew czy sloni.

Ba, nawet nie pozbywam sie aborygenskich szamanow...ktorzy w kazdej przeciez chwili...z gaszczu australijskich chaszczy...wybiec moga w kazdej chwili. :rotlf: :hahaha:
Ostatnio edytowano N, 11 lis 2012, 17:53 przez Paweł Kaluscha, łącznie edytowano 2 razy
Egzystuję dzięki RBR. Cieszyć się czy płakać?(...)
Avatar użytkownika
Paweł Kaluscha
 
Posty: 3980
Dołączył(a): 16 maja 2004
Lokalizacja: z WRCławia
Wiek: 0

Re: No Marshall Mod

Postprzez Weychert Wojciech » So, 10 lis 2012, 21:20

CHOMA Krzysztof napisał(a):Camhack? Ta , tylko , że na win7 nie działa.
A w tym momencie już mam win8.

Zmartwię Cię.Działa i to świetnie.Możesz zobaczyć na moich przejazdach.Jeśli symulator to tylko z kabiny ;)
Koniec i Kropka :)
Np.taki widok mam z camhacka na Fieście MKVI S2000
http://www.youtube.com/watch?v=1ZjaeFsN8B0
Oczywiście Windows7 64 bit ;)
Avatar użytkownika
Weychert Wojciech
 
Posty: 1290
Dołączył(a): 25 października 2005
Lokalizacja: Nysa
Wiek: 33

Re: No Marshall Mod

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » So, 10 lis 2012, 21:42

Nie obraź sie Wojciech ale u Ciebie akurat ten widok z kokpitu to prawie to samo co nic(czy widok z zderzaka) i nie wmawiaj mi że on jest realistyczny :)
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez Weychert Wojciech » So, 10 lis 2012, 21:55

No bardziej niż na zderzaku.Widać,że chociaż siedzę w aucie.W każdym aucie mam inaczej oczywiście.W jednym siedzę bardziej w środku w innym mniej ale zawsze w środku ;) A czy Ty widziałeś kiedyś kierowcę rajdowego,który wyszedł z auta zawisł na zderzaku i prowadził auto? :)
Oczywiście,że się nie obraziłem,nie ma o co ;)
Avatar użytkownika
Weychert Wojciech
 
Posty: 1290
Dołączył(a): 25 października 2005
Lokalizacja: Nysa
Wiek: 33

Re: No Marshall Mod

Postprzez PAWLIKOWSKI Piotr » So, 10 lis 2012, 22:46

Oczywiście, że cam hack działa na Win 7. Mi się wieszał przy starcie ale są fixy :
http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=60135.0
Avatar użytkownika
PAWLIKOWSKI Piotr
 
Posty: 38
Dołączył(a): 02 lipca 2010
Lokalizacja: Rzeszów
Wiek: 17

Re: No Marshall Mod

Postprzez ZUBRZYCKI Maciej » So, 10 lis 2012, 23:41

To może i ja coś napiszę B) - tak całkiem od siebie.

Jeżdżę już kilka lat w Ryśka - od zawsze jeżdżę z kokpitu. Widok mam ustawiony w camhacku, tak że nie widzę ani zegarów ani kierownicy - ale miedzy kierownicą a monitorem mam wstawione dosyć spore urządzenie (SymProjects) który zajmuje dosyć dużo miejsca i zasłania kawałek monitora. Ustawiłem to w miarę realnie - i jest super. Widzę kierownicę (moją) zegary (moje) i kawałek deski.
Ale jak czytam w innych tematach na forum, że ta gra jest taka słaba a ta znowu jeszcze mniej realna (wiadomo o jakie tytuły chodzi) - a w temacie o RBR ktoś wypisuje, że jeździ ze zderzaka i wyłącza zwierzęta i kibiców biegających przed autem i kombinuje jak by tu jeszcze coś ułatwić i mówi o realizmie.....................

Fajnie by było jak dało by się - przynajmniej przy okazji modów WRSMP wprowadzić blokadę w miarę realnego widoku z minimalną regulacją i wyłączenie wszystkich ułatwień. Wyniki w kilku przypadkach były by na pewno inne.

Ale powtarzam - to jest moje zdanie - a każdemu wolno jeździć jak chce.

A co do działających i nie działających programów pod win 7 - to można mieć dwa systemy takie jakie są potrzebne. Pomysł podrzucił mi FIA - i wielkie jemu dzięki za to.
Obrazek
Avatar użytkownika
ZUBRZYCKI Maciej
 
Posty: 389
Dołączył(a): 07 września 2008
Wiek: 0

Re: No Marshall Mod

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » N, 11 lis 2012, 00:01

ZUBRZYCKI Maciej napisał(a):To może i ja coś napiszę B) - tak całkiem od siebie.

Jeżdżę już kilka lat w Ryśka - od zawsze jeżdżę z kokpitu. Widok mam ustawiony w camhacku, tak że nie widzę ani zegarów ani kierownicy - ale miedzy kierownicą a monitorem mam wstawione dosyć spore urządzenie (SymProjects) który zajmuje dosyć dużo miejsca i zasłania kawałek monitora. Ustawiłem to w miarę realnie - i jest super. Widzę kierownicę (moją) zegary (moje) i kawałek deski.
Ale jak czytam w innych tematach na forum, że ta gra jest taka słaba a ta znowu jeszcze mniej realna (wiadomo o jakie tytuły chodzi) - a w temacie o RBR ktoś wypisuje, że jeździ ze zderzaka i wyłącza zwierzęta i kibiców biegających przed autem i kombinuje jak by tu jeszcze coś ułatwić i mówi o realizmie.....................

Fajnie by było jak dało by się - przynajmniej przy okazji modów WRSMP wprowadzić blokadę w miarę realnego widoku z minimalną regulacją i wyłączenie wszystkich ułatwień. Wyniki w kilku przypadkach były by na pewno inne.

Ale powtarzam - to jest moje zdanie - a każdemu wolno jeździć jak chce.

A co do działających i nie działających programów pod win 7 - to można mieć dwa systemy takie jakie są potrzebne. Pomysł podrzucił mi FIA - i wielkie jemu dzięki za to.


Nie wiem czy mówisz o mnie kolego, ale to nie ja zacząłem temat o realizmie a tak poza tym nie wyłączam żadnych kibiców etc. jedynie mam kamerę ze zderzaka bo tak się nauczyłem z resztą kiedyś tez już o tym temat był... NIGDY nie powiedziałem że Rychu jest słaby, nigdy że jest nie realny czy coś w tym stylu... A to że ktoś tam sobie ułatwia... a czy trzeba sobie wszystko utrudniać żeby było realistycznie?! Bo chyba właśnie jest na odwrót.


edit: bo jeśli jest tak jak mówisz, to rajdowcy w prawdziwych rajdach zakładają sobie okulary przeciwsłoneczne na oczy żeby nic nie widzieli, bo tak jest realistyczniej :przebij mur: Bez urazy oczywiście :] To jest jedynie moje zdanie... Może powiem inaczej. RBR jest najlepszym SYMULATOREM i najbardziej realistycznym rajdowym jaki dotychczas powstał, ale to nie znaczy że on nie ma błędów i elementów mniej realistycznych. Moim zdaniem widok z kokpitu realistyczny nie jest. Dlatego próbuję tą rzecz zastąpić inną by było bardziej realistycznie. Mi jeżdżąc ze zderzaka udaje się bardziej czuć auto, kiedy mi ucieka, kiedy stawia bokiem i tak dalej. A chyba do tego dążymy żeby wrażenia z jazdy były jak najbardziej realistyczne czyli właśnie czuć auto :] ehhhhh te moje filozofie :)


No nie ważne zdania są bardzo bardzo podzielone, nie będziemy spamować a w dodatku ktoś jeszcze złapie spinę i zaczną się spory których nikt nie chce B) :ph34r:

aaa i tak to do niczego nie doprowadzi
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez FIA » N, 11 lis 2012, 00:44

ZUBRZYCKI Maciej napisał(a):Jeżdżę już kilka lat w Ryśka - od zawsze jeżdżę z kokpitu. Widok mam ustawiony w camhacku, tak że nie widzę ani zegarów ani kierownicy - ale miedzy kierownicą a monitorem mam wstawione dosyć spore urządzenie (SymProjects) który zajmuje dosyć dużo miejsca i zasłania kawałek monitora. Ustawiłem to w miarę realnie - i jest super. Widzę kierownicę (moją) zegary (moje) i kawałek deski.


Ja też od zawsze jeżdżę z kokpitu i to w każdej grze, w której tak się da. Nie wiem jak się Maciek u Ciebie ale pewnie każdy ma trochę inaczej. Ja korzystam z widoku "z nosem na szybie" choć nie tak blisko jak na filmie Wichera. Na monitorze deska rozdzielcza samochodu jest u mnie zawsze z lewej strony ekranu, w większości przypadków robię widok tak, by widzieć też klatkę pod lewym słupkiem i przynajmniej część lewego lusterka.

Deska zajmuje u mnie licząc od dołu zależnie od modelu 1/4 nawet do 1/3 ekranu, zasłaniają ją moje zegary z Symproject które także są bardziej po lewej stronie monitora. Siedzę także po lewej stronie, odkryłem to jakieś 2 lata temu i od tej pory zawsze tak układam zestaw. Kierownica, za nią zegary i na dole pedały nie idą u mnie w osi środka ekranu, wszystko ustawione w lewej części monitora.

W praktyce wygląda to tak, że wszystko układam na środku a na koniec przesuwam monitor "do prawa" żeby zegary zeszły się z deską.
Wrzucałem kiedyś screeny z moich widoków do jazdy na forum ale nie pamiętam gdzie. W razie czego tutaj są dwa z nich: http://www.e-rajdy.pl/index.php/cocpit-view.html

Moją opinię na temat widoku ze zderzaka bądź zza samochodu większość zna. Od lat podtrzymuję ją w całości: Latający dywan i autko zdalnie sterowane nadają się do "zabawkowych" gier. Używanie ich w RBR jest dla mnie niewytłumaczalne, w ogóle tych widoków nie powinno być.

To tak jakbyśmy się jarali realistycznym odwzorowanie Rycha i jednocześnie narzekali że nie można włączyć ABS, ESP, asystenta hamowania. Albo jakbyśmy jeździli w RBR-a na automatycznej skrzyni. Totalna pomyłka. Oczywiście to moja opinia, nikt nie musi jej podzielać ani się z nią zgadzać :-)
R-EVOLUTION Team

Obrazek
Avatar użytkownika
FIA
Administrator, ZSS
 
Posty: 8535
Dołączył(a): 13 maja 2006
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 39

Re: No Marshall Mod

Postprzez SECZEK Andrzej » N, 11 lis 2012, 01:19

WIdac sprawe realizmu RBR mam te same co FIA, zrobili symulator rajdowy i rozne kamery znane z gier arkadowych :D.
To aktulane ustawienie mojego kokpitu:
Impreza 06 WRC
http://img27.imageshack.us/img27/3561/r ... e201vq.jpg
Fabia S2000
http://img829.imageshack.us/img829/3733 ... e201gn.jpg

Jeszcze je dopieszczam, ale efekt jest niezły juz.
Monitor 27 FHD.

Powinni zrobic taka poprawke pluginu online co by kontrolowale takie dodatki czy tez zmiany.
To samo z biegami. Jak mozna jechac na automatycznej skrzyni :D. Co niektorzy napewno jezdza.
Co do rodzaju przelaczania biegow to juz inna rzecz, obecnie stosuje łopatki, a na drazku mam reczny. Sadze ze tak jest najlepiej i tak jak w nowych WRC-ach :D.
Kiedys uzywalem drazka do zmian ale nie mialem czym recznego zrobic wiec mialem zawsze na lewej łopatce. Byłem idiota :D.

Dywany zostawmy tym rekordzistom a my wolimiu KOKPITY :D.

Bartosz napisał:
Moim zdaniem widok z kokpitu realistyczny nie jest. Dlatego próbuję tą rzecz zastąpić inną by było bardziej realistycznie. Mi jeżdżąc ze zderzaka udaje się bardziej czuć auto, kiedy mi ucieka, kiedy stawia bokiem i tak dalej.

Bartek niestety z tym stwierdzeniem nie zgodze sie nigdy nawet po 2 litrach wódki :D.

Jak chcesz czuc auto to musisz miec symulator Dynamic, na widoku z kamery nie czuc wogóle auta, jedynie czuc na FF na kierze.
Zastanawaim sie co widzsz jak siedzisz w aucie ? :D
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: No Marshall Mod

Postprzez ZUBRZYCKI Maciej » N, 11 lis 2012, 01:23

Ja tutaj o nikim nie mówię - napisałem na samym początku, że wyrażam swoje zdanie na ten temat.
Na samym końcu, że każdy jeździ jak chce.
A bliżej końca - jak by według mnie było najlepiej.

FIA - ja używam prawie identycznego ustawienia widoku - a jak się do tego dołoży zegary :wub:
Obrazek
Avatar użytkownika
ZUBRZYCKI Maciej
 
Posty: 389
Dołączył(a): 07 września 2008
Wiek: 0

Re: No Marshall Mod

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » N, 11 lis 2012, 13:36

Szczerze powiem Wam że jak zaczynałem grę to było to tak że nie wiedziałem o żadnych camhackach ani w ogóle o niczym, nawet nie miałem licencji :] Ale czytałem już w necie o tym i wiem że była dyskusja zażarta o kamery... oryginalne kamery mi nie pasowały, były nie realistyczne. Więc wziąłem zderzak i tak do teraz jeździłem nie przejmując się tym chociaż bardzo widok z kokpitu lubie i we wszelkich symulatorach używam kokpitu... Dopiero teraz od tej dyskusji dowiedziałem się o camhackach i przeróbki ddsów itp. itd. i w ogóle i faktycznie jak patrzę na Wasze screeny to wygląda to dużo lepiej chociaż moim zdaniem ideał to i tak nie jest :D
Więc może spróbuję się tym pobawić jak będę miał czas... a zderzak to chyba poprostu przyzwyczajenie?! Trudno mi to wytłumaczyć:D Z Andrzejem wczoraj koło północy prowadziliśmy o tym dyskusję :) No i tak z tego to wynikło...

Przyznaję rację że zderzak realistyczny nie jest :) Ale orginalne kamery w większości aut też nie :> Nie krzyczcie już na mnie tak haha! :help: :rotlf:

Dlatego dziękuję za pomoc i opisanie co i jak :D
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez SECZEK Andrzej » N, 11 lis 2012, 13:50

Bartek nikt nie krzyczy tylko stara sie wytłumaczyc. Niektorzy to robia mniej lub bardziej dobitnie ;). Mam nadzieje ze uda sie Was wszystkich przekonac do kamery z kokpitu :).
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: No Marshall Mod

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » N, 11 lis 2012, 14:01

To był taki żart z tym że krzyczą :cfaniak:
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez SITEK Maksymilian » N, 11 lis 2012, 15:58

"Moim zdaniem widok z kokpitu realistyczny nie jest. Dlatego próbuję tą rzecz zastąpić inną by było bardziej realistycznie."

No naprawdę... Jasne, zderzak jest bardziej realistyczny niż kokpit, nawet TROCHE źle umiejscowiony. Oczywista oczywistość. Z całym dla Ciebie Bartek szacunkiem ale za cholerę nie zrozumiem jak można ustawienie kamery ze zderzaka uważać za bardziej realistyczne od kokpitu, nawet jeśli owa kamera jest choć troche źle ustawiona (a wydaje mi się że aż tak źle nie jest... no bez jaj. Może troszke za bardzo do tyłu cofnięta... TROSZKE.)

Od pierwszego mojego kontaktu z RBRem jeżdżę z kokpitu, nie mam pojęcia jak w ogóle w grze tego typu można jeździć ze zderzaka czy z maski lub - to już w ogóle kuriozum - zza auta.

A "No marshall mod"... Hm. Problemem są Marshalle np na odwróconych trasach, bo zostają w tych samych miejscach - na trasie w "dobrą strone" są np na dobrym miejscu, że nie ma zagrożenia ale już jadąc trasę odwróconą znajdują się np na wypadkowej zakrętu co jest cholernie denerwujące... Takich to owszem, zmieniłbym bo to nienormalne że safeciarze stoją na zewnętrznej zakrętu. To oczywiste że takie coś wymaga zmiany. Ale na innych trasach? No nie wiem, ja z tym rzadko mam problemy. Jest kilka tras których nawet w tym momencie nie mogę sobie przypomnieć że rzeczywiście sie nieraz pakowałem w "marshalli" ale tak to nie jest jakiś wielki problem.
Avatar użytkownika
SITEK Maksymilian
 
Posty: 559
Dołączył(a): 07 kwietnia 2012
Wiek: 20

Re: No Marshall Mod

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » N, 11 lis 2012, 16:26

No w niektórych samochodach to nie powiedziałbym TROCHE ale nawet mocno dużo mocno źle umiejscowiony. Całe wyjaśnienie masz wyżej :)
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: No Marshall Mod

Postprzez Gurak_Damian » N, 11 lis 2012, 19:16

Jak dla mnie (jeżdżący sporadycznie/for fun) nie ma żadnego problemu - tyle, że ja do tej gry (w sumie do każdej tak mam) nie podchodzę z zacięciem o jakikolwiek lepszy wynik... wiem, że tu potrzeba regularności.
Na wyżej wspomnianą nie pozwala mi czas, także sama meta jest dla mnie Czymś.
Przy moich możliwościach o wynikach pozwalających zaistnieć w wrsmp mogę sobie pomarzyć - jeżdżę (próbuję się utrzymać na trasie z jak najlepszym wynikiem na mecie osu), tak jak mi wygodnie (720 stopni na kole i zawsze wewnątrz wozidła) - denerwowała mnie szybko tłukąca się szybka, to zrobiłem wpis w ini. Uszczelka pod głowicą też mi doskwierała swojego czasu, dodałem drugi wpis.
O możliwościach zrobienia takich rzeczy było odpowiednio naświetlone - kto się pisał na starty ten wszystko mógł wyczytać, gdzie trzeba.
O no marshallu dowiedziałem się w tym temacie.
Jeśli ktoś upalał żeby zrobić jakiś wynik nie wiedząc że jest taka opcja, to może być wk....y i w pełni rozumiem frustrację z tym związaną. Zwłaszcza, jak mod nie jest świeży. Nigdy z nim nie jeździłem, ale powinno wszystko być odpowiednio naświetlone tak samo, jak z wcześniej wspomnianymi wpisami w ini.
Widok ze środka jest dla mnie ciekawszy - wiem, że chcąc coś upalić, lepiej pojechać na zderzaku bo więcej widać (zwłaszcza przy gęsto zadrzewionych trasach, w deszczu itp. itd.) ogólnie myślę, że można na tym coś zyskać jak o czasy idzie - ale czy o to w tym wszystkim chodzi?
Jak ktoś chce być pro i robić z rbr serię wyścigową, to OK jego wybór - jego sprawa.
Myślę, że fajnie byłoby gdyby jakoś to wszystko dało się zweryfikować, nie wpuścić na plugin z takim, czy śmakim modem, widok też wszyscy powinni mieć jednakowy - najlepiej jedyny słuszny czytaj kokpit (z określoną możliwością regulacji camhakiem).
Nie ma takiej opcji - jeździsz dla zabawy, albo kombinujesz jak upalić te setne. Każdy robi jak mu pasuje.
Generalnie chcąc porównać swój najlepszy (i tak lipny) wynik, dobrze byłoby go odnosić do kogoś jeżdżącego w podobnych (najlepiej jednakowych warunkach).
Ale panie... takie rzeczy to tylko w erze. Na meetingach można by coś takiego przeprowadzić, inaczej bez możliwości weryfikacji będzie wolna amerykanka - w pogoni za wynikiem poleci wszystko w kierunku arcade a to miłośników rajdów zaboli najbardziej.
Gurak_Damian
 
Posty: 105
Dołączył(a): 16 stycznia 2008
Lokalizacja: Podkarpacie, email: gurak.damian@gmail.com
Wiek: 27

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Richard Burns Rally

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron