Zmień rozmiar tekstu  

Wszystko na temat plików .ini

Wszystko na temat Richard Burns Rally

Wszystko na temat plików .ini

Postprzez Kshyhoo » Pn, 6 wrz 2004, 02:25

Po wielu godzinach gry przyszedł czas na zagłębienie się w "konstrukcji" gry. Ku mojemu wielkiemu zadowoleniu wszyskie istotne parametry gry są zapisane w edytowalnych plikach .ini. No to zacząłem grzebać!!! :blink:
2 pierwsze tipy - plik richardburnsrally.ini
RunIntro = true zmieniamy na false i nie mamy intra przy odpalaniu gry.
WaitRetrace = true zmieniamy na false i mamy 10fps bonusa!!! Wygląda mi to na dobrze zakamuflowany Vsync, który w wielu wypadkach powoduje nadmierne obciążenie GPU, zmniejsza liczbę klatek i co najgorsze powoduje delikatne przycięcia grafiki bez spadku fps.

Jak ktoś znajdzie coś ciekawego w innych plikach .ini to niech dopisze, ja na pewno pogrzbie w ustawieniach kamer bo jeżdżę z kamery ze zderzaka (przyzwyczajenie z LFS) i jest ona troszkę za nisko.


Edit: może da się podkleić ten topic, uniknie się wtedy dużej ilości tematów "Jak zmienic to?", "Jak ustawić tamto?"
Avatar użytkownika
Kshyhoo
 
Posty: 266
Dołączył(a): 24 kwietnia 2004
Lokalizacja: że znowu....
Wiek: 0

Re: Wszystko na temat plików .ini

Postprzez Piotor » Pn, 6 wrz 2004, 08:14

AMG.Kshyhoo napisał(a): może da się podkleić ten topic, uniknie się wtedy dużej ilości tematów "Jak zmienic to?", "Jak ustawić tamto?"

Dało się ;)
Piotor
 
Posty: 3707
Dołączył(a): 10 lipca 2003
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez Kshyhoo » Wt, 7 wrz 2004, 00:39

Mam złą wiadomość. Chyba niestety będzie duży problem z www.czasy.com bo kolesie na forum RSC juz coś kombinują z fizyką pojazdów i im wychodzi! Dlatego podejrzewam że jest tylko jedno wyjscie - umieszczanie czasów na podstawie replayów i kontrolowanie każdego z nich. Według mnie jeżeli mamy zainstalowaną grę bez modów nie będzie możliwe odtworzenie replaya z modami. Ale żeby się upewnić to zaraz zrobię test i powiem wam co z tego wyszło.

[ Dodano: Wto Wrz 07, 2004 00:48 ]
No i tak zwana d**a!!! :(
Replaye nargane z modami można jednak odtworzyć w grze bez modów, co moim zdaniem oznacza koniec możliwości porównywania czasów, nie da rady sprawdzic czy ktoś używał moda czy nie. (oczywiście widok samochodu przenikającego przez drzewo jest oczywistym dowodem, ale na przaykład zwiększona o np:5% przyczepność podłoża już nie jest taka prosta do wykrycia a na czas może wpłynąć znacząco).

Ale jest też pozytywny aspekt tej sprawy, już się po cichu mówi że mozna w grze dodawać samochody (podobno Fabia i 307-ka już są w drodze...). :D

[ Dodano: Wto Wrz 07, 2004 01:04 ]
Własnie sie pobawilem i zrobilem nawierzchnię szutrową w USA o przyczepności asfaltu. :blink:

W tej grze mozna zmieniać chyba wszystko!!!!
Avatar użytkownika
Kshyhoo
 
Posty: 266
Dołączył(a): 24 kwietnia 2004
Lokalizacja: że znowu....
Wiek: 0

Postprzez Paweł Kaluscha » Wt, 7 wrz 2004, 21:41

:( :angry: :(
Egzystuję dzięki RBR. Cieszyć się czy płakać?(...)
Avatar użytkownika
Paweł Kaluscha
 
Posty: 3980
Dołączył(a): 16 maja 2004
Lokalizacja: z WRCławia
Wiek: 0

Postprzez Fasi » Wt, 7 wrz 2004, 22:23

AMG.Kshyhoo napisał(a):W tej grze mozna zmieniać chyba wszystko!!!!


Smutne to aczkolwiek prawdziwe. Szkoda że panowie z SCI wydając ten, tak długo oczekiwany produkt dopuścili do tego typu kwasów! cóż może oni nie słyszeli o czasy.com i uczciwej rywalizacji. miejmy nadzieje że te wszystkie mody i cheaterskie duperele zyskają jak najmniejsze grono entuzjastów. tymczasem pozdrawiam prawdziwych, którzy mają gdzieś nieuczciwie triki a czerpią przyjemność z nauki i uczciwej jazdy w tą genialną grę!
STANIK - Za szybki dla wściekłych!
Avatar użytkownika
Fasi
 
Posty: 1192
Dołączył(a): 21 maja 2004
Lokalizacja: Olsztyn
Wiek: 0

Postprzez Hex » Wt, 7 wrz 2004, 22:25

jak admin nic z dym nie zrobi to moich czasow tam nie zobaczycie to cos w stylu LUXUS czyli naRRa...
Mewa Kwiaty Focus Grzyb
Avatar użytkownika
Hex
 
Posty: 1591
Dołączył(a): 28 sierpnia 2003
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 0

Postprzez Kshyhoo » Śr, 8 wrz 2004, 01:14

Im więcej czytam postów na forum BHMS lub RSC tym bardziej jestem przekonany że kwestia uczciwosci wysyłanych czasów jest już przesądzona. Niestety na niekorzyść tych uczciwych... Gra jest po prostu zbyt otwarta na modyfikacje i nic już tego nie zmieni.
Jedyna iskierka nadzieji, to wspominana na forum RSC aplikacja do sprawdzania replayów (podobno wszelkie zmiany fizyki pozostawiają ślad w plikach .rpl), która pomoże wychwycic czasy wykręcone na zmodowanej grze.

Pozostaje tylko czekać...
Avatar użytkownika
Kshyhoo
 
Posty: 266
Dołączył(a): 24 kwietnia 2004
Lokalizacja: że znowu....
Wiek: 0

Postprzez [VD] DärkoS » Śr, 8 wrz 2004, 07:46

RBR jest grą piękną jak róża, niestety każda róża ma kolce :(
opuścił szeregi [VD]
[VD] DärkoS
 
Posty: 187
Dołączył(a): 28 sierpnia 2004
Wiek: 0

Postprzez Jarek Cebula » Śr, 8 wrz 2004, 09:54

Ja tez nie bede wysyłał czasów jak nie da sie wykrywać modów. A że tak pewnie bedzie wiec w RBRa bede grał rekreacyjnie a zapewne skupie sie na CMR2005:)

(SPRT) Jarek Cebula
Avatar użytkownika
Jarek Cebula
 
Posty: 2685
Dołączył(a): 05 grudnia 2003
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Wiek: 0

Postprzez Jarlaxe » Śr, 8 wrz 2004, 16:04

Jarek Cebula napisał(a):Ja tez nie bede wysyłał czasów jak nie da sie wykrywać modów. A że tak pewnie bedzie wiec w RBRa bede grał rekreacyjnie a zapewne skupie sie na CMR2005:)

(SPRT) Jarek Cebula


Byłoby fajnie :) bo ja raczej też na klawie nie zabiore sie za RBR ;) (wersja na PS2 chyba mi wystarczy) - a jak tak czyyam - każdy sie przesiada na RBR to nie będzie w colinie z kim rywalizować jak wszyscy sobie pójdą ;)
Avatar użytkownika
Jarlaxe
 
Posty: 621
Dołączył(a): 10 czerwca 2004
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 0

Postprzez Marcin Kowal » Śr, 8 wrz 2004, 16:19

myśle że jako uczciwi gracze, nikt z grona na forum niebędzie używał "modów" tylko po to by mieć lepsze miejsce niż inni. co to za przyjemność być 1 na czasach.com ze świadomością tego iż, mamy to miejsce tylko dlatego że gramy nie fairplay. będą tak robić ci dla których to niejest wyzwaniem poprawić czas o 10s, przejeźdzając odcinek po 10-30 razy żeby to uzyskać, tylko po to by to zrobić po 1 przejeździe na modzie (bez urazu dla utalentowanych graczy)
Obrazek
Avatar użytkownika
Marcin Kowal
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 09 kwietnia 2004
Wiek: 24

Postprzez Jarek Cebula » Śr, 8 wrz 2004, 16:59

AMG.Mav3rick napisał(a):myśle że jako uczciwi gracze, nikt z grona na forum niebędzie używał "modów" tylko po to by mieć lepsze miejsce niż inni. co to za przyjemność być 1 na czasach.com ze świadomością tego iż, mamy to miejsce tylko dlatego że gramy nie fairplay. będą tak robić ci dla których to niejest wyzwaniem poprawić czas o 10s, przejeźdzając odcinek po 10-30 razy żeby to uzyskać, tylko po to by to zrobić po 1 przejeździe na modzie (bez urazu dla utalentowanych graczy)


Szczerze mówiąc to dla mnie to bezdie bez sensu rywalizowac z kimś z modam. Wiec pewnie nie bede rywalizował. :)

(SPRT) Jarek Cebula
Avatar użytkownika
Jarek Cebula
 
Posty: 2685
Dołączył(a): 05 grudnia 2003
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Wiek: 0

Postprzez mx.art » Śr, 8 wrz 2004, 17:14

Troszku kiszka, że takie szpeje ukazują się bo teraz to znajdzie się grupa amatorów, która będzie sie uznawać za "mistrzów rajdowania na pici". Jak uda mi się zdobyć ta gre to na 100% niebęde wrzucać takich pierduł bo gra tylko traci na uroku. Wole pozostać przy koncepcji gry, króra ma sprawiać problemy i ma wymagać trochę ruszenia głową. Tyle na temat -_-
Avatar użytkownika
mx.art
 
Posty: 718
Dołączył(a): 11 lipca 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez zenont » Śr, 8 wrz 2004, 17:31

AMG.Mav3rick napisał(a):...tylko dlatego że gramy nie fairplay...

Oo nieladnie :D

To co piszesz jest nierealne. Nie bedziesz pewien na 100% zadnego czasu i przestanie Ci sie chciec takie niepewne czasy poprawiac.
zenont
 
Posty: 432
Dołączył(a): 09 kwietnia 2004
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez mx.art » Śr, 8 wrz 2004, 18:09

Zamiast grzebać w plikach *.ini aby zmienić kamerki to mamy już dostępny programik Richard Burns Rally Camera Hack v1.0 :D

PS.mój sto setny post
Avatar użytkownika
mx.art
 
Posty: 718
Dołączył(a): 11 lipca 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez Cyr4x » N, 26 wrz 2004, 12:45

Jeżeli komuś przycina gra na high, a nie chce oglądać rozmytych drzew na low, wystarczy w richardburnsrally.ini wpisać RenderQuality = very high. Daje to jakość tekstur high, ale gra działa zdecydowanie szybciej.
Cyr4x
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 września 2004
Wiek: 0

Postprzez Antipop » Śr, 1 gru 2004, 01:30

WaitRetrace = true zmieniamy na false i mamy 10fps bonusa!!! Wygląda mi to na dobrze zakamuflowany Vsync


A u mnie jest dziwna sprawa zamiast byc lepiej własnie po zmianie tego parametru na false zaczeło mi przycinac (np na Francji) podobnie było z karta.Po podkreceniu było gorzej (Prolink GF FX5900XT procek P4 Prescott 3GHz z HT B) ) Teraz mam taktowanie karty prawie takie jak podstawowe WaitRetrace=true i wszystko na high smiga prawie bez zadnych problemow :)
R.I.P Richard :(
Avatar użytkownika
Antipop
 
Posty: 739
Dołączył(a): 31 sierpnia 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez Marcin Kowal » Wt, 4 sty 2005, 15:21

natknął sie ktoś na plik odpowiedzialny za parametry autek w grze? chciałem zamienić parametry ZR na te które ma Cinquacento pełna gr.A-0 (kit car)?? bo model już prawie mam gotowy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Marcin Kowal
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 09 kwietnia 2004
Wiek: 24

Postprzez Hex » Wt, 11 sty 2005, 19:40

Co mam zrobic gdzie w jakim pliku zebym miał licznik na srodku a nie w prawym rogu :-?
Mewa Kwiaty Focus Grzyb
Avatar użytkownika
Hex
 
Posty: 1591
Dołączył(a): 28 sierpnia 2003
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 0

Postprzez AMG.Kshyhoo » Wt, 11 sty 2005, 20:13

PLIKSciągasz to i podmieniasz pliki w misc.rbz (otwórz rarem) w katalogu misc pliki minidash. Efekt: TYLKO wskażnik biegu jest na srodku, a reszta niepotrzebnych informacji znika :) (ja tak jeżdże)
RBR Pro Rank - 2265.11 i szybko spada!
Avatar użytkownika
AMG.Kshyhoo
 
Posty: 177
Dołączył(a): 10 stycznia 2005
Lokalizacja: ze znowu...
Wiek: 0

Postprzez Marcin Kowal » Wt, 11 sty 2005, 20:34

a ma ktoś te orginalne? z prawej strony?
Avatar użytkownika
Marcin Kowal
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 09 kwietnia 2004
Wiek: 24

Postprzez AMG.Marcin » Wt, 11 sty 2005, 22:26

Mav ściągnij sobie Mod Collection z BH Motorsports i wgraj oryginalne kokpity z RBR i wróci Ci to do normy ;)
AMG.Marcin
 
Posty: 1838
Dołączył(a): 06 kwietnia 2004
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Wiek: 0

Postprzez ts66 » Cz, 3 lut 2005, 02:40

ja powiem krotko, jezeli jest taki program do sprawdzenia kto jechal z modami i oszukiwal, to osoby takie u ktorych stwierdzi sie oszustwa :zygi: powinny miec dozywotni zakaz we wrzucaniu czasow na czasy.com, oraz dozywotni zakaz brania udzialu w jakichkolwiek zawodach :angry: :angry: :angry: , przynajmniej na tym forum. dla mnie to niedopuszczalne. albo gra sie far play albo wcale.
Avatar użytkownika
ts66
 
Posty: 184
Dołączył(a): 02 września 2004
Wiek: 0

Postprzez Tomek Majdak » Śr, 9 mar 2005, 10:15

No widze że nieźle byłem naiwny wierząc w uczciwość czasów na www.czasy.com
Avatar użytkownika
Tomek Majdak
 
Posty: 681
Dołączył(a): 05 marca 2005
Lokalizacja: Czechowice-Dz.
Wiek: 0

Postprzez Wojtek_wrc » Pt, 22 kwi 2005, 15:11

ja na www.czasy.com nie startuje od ładnych kilku miesięcy :D
doinstalowałem sporo dodatków i sam sobie gram dla przyjemności w domku :) , mysle że gra z modami ( z wyjątkiem realistic snowbanks) i dodatkami jest o niebo lepsza niż oryginał, daltego wolę grać sam ale z dodatkami
POZRAWIAM
#370 PHARAOH RALLY TEAM
Avatar użytkownika
Wojtek_wrc
 
Posty: 268
Dołączył(a): 31 marca 2005
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez skateman » Wt, 30 sie 2005, 23:27

Witam! Potrzebny mi jest plik cars.ini. Najlepiej orginalny... z góey dzieki!
Avatar użytkownika
skateman
 
Posty: 644
Dołączył(a): 20 grudnia 2004
Lokalizacja: Kłodzko CITY
Wiek: 0

Postprzez toper » Śr, 31 sie 2005, 00:19

skopiuj to , a nastepny raz pamietaj o back-up`ie

[Car00]
FileName = "Cars\xsara\xsara.sgc"
IniFile = "Cars\xsara\xsara.ini"
ShaderFile = "Cars\xsara\xsara_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\xsara\xsara_shader_settings"
TexturePath = "Cars\xsara\Textures\"

[Car01]
FileName = "Cars\accent\accent.sgc"
IniFile = "Cars\accent\accent.ini"
ShaderFile = "Cars\accent\accent_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\accent\accent_shader_Settings"
TexturePath = "Cars\accent\Textures\"

[Car02]
FileName = "Cars\zr\zr.sgc"
IniFile = "Cars\zr\zr.ini"
ShaderFile = "Cars\zr\zr_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\zr\zr_shader_settings"
TexturePath = "Cars\zr\Textures\"

[Car03]
FileName = "Cars\Lancer_EVO_VII\lancer_evo_vII.sgc"
IniFile = "Cars\Lancer_EVO_VII\lancer_evo_vII.ini"
ShaderFile = "Cars\Lancer_EVO_VII\lancer_evo_vII_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\Lancer_EVO_VII\lancer_evo_vII_shader_settings"
TexturePath = "Cars\Lancer_EVO_VII\Textures\"

[Car04]
FileName = "Cars\Peugeot_206\Peugeot_206.sgc"
IniFile = "Cars\Peugeot_206\Peugeot_206.ini"
ShaderFile = "Cars\Peugeot_206\Peugeot_206_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\Peugeot_206\Peugeot_206_shader_settings"
TexturePath = "Cars\Peugeot_206\Textures\"

[Car05]
FileName = "Cars\impreza03\impreza03.sgc"
IniFile = "Cars\impreza03\impreza03.ini"
ShaderFile = "Cars\impreza03\impreza03_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\impreza03\impreza03_shader_settings"
TexturePath = "Cars\impreza03\Textures\"


[Car06]
FileName = "Cars\Corolla\Corolla.sgc"
IniFile = "Cars\Corolla\Corolla.ini"
ShaderFile = "Cars\Corolla\Corolla_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\Corolla\Corolla_shader_settings"
TexturePath = "Cars\Corolla\Textures\"

[Car07]
FileName = "Cars\impreza00\impreza00.sgc"
IniFile = "Cars\impreza00\impreza00.ini"
ShaderFile = "Cars\impreza00\impreza00_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\impreza00\impreza00_shader_settings"
TexturePath = "Cars\impreza00\Textures\"
=p
Avatar użytkownika
toper
 
Posty: 506
Dołączył(a): 19 stycznia 2005
Lokalizacja: Vammala/Kiikka
Wiek: 0

Postprzez skateman » Śr, 31 sie 2005, 01:41

Dziękuje bardzo :) no zapomniałem zrobić backupa...a trochę mi się namieszało... Dzięki!
Avatar użytkownika
skateman
 
Posty: 644
Dołączył(a): 20 grudnia 2004
Lokalizacja: Kłodzko CITY
Wiek: 0

Postprzez Banan » N, 11 wrz 2005, 17:39

Nie wiem gdzie to dac... Mam kilkanascie plikow o nazwie MATEUSZ-F3B-C6E2_2005(tu jakies cyferki).dmp w katalogu glownym gry. Do czego one sa ?
Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
 
Posty: 4102
Dołączył(a): 03 maja 2004
Lokalizacja: Bielawa
Wiek: 22

Postprzez seeseid » N, 11 wrz 2005, 20:24

Banan napisał(a):Nie wiem gdzie to dac... Mam kilkanascie plikow o nazwie MATEUSZ-F3B-C6E2_2005(tu jakies cyferki).dmp w katalogu glownym gry. Do czego one sa ?

No to widzę, że z gry Cię wyrzucało :P A co do plików to zrób sobie z nimi co chcesz np. na pamiątkę zachowaj :P
Avatar użytkownika
seeseid
 
Posty: 507
Dołączył(a): 30 marca 2005
Lokalizacja: Antwerpen
Wiek: 0

Następna strona

Powrót do Richard Burns Rally

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron