Zmień rozmiar tekstu  

Wszystko o S1600

Wszystko na temat Richard Burns Rally

Re: Wszystko o S1600

Postprzez Michal Podsiadlo » So, 19 paź 2013, 19:11

I tak i nie. Na dwoje babka wróżyła.
Avatar użytkownika
Michal Podsiadlo
 
Posty: 3131
Dołączył(a): 09 kwietnia 2005
Wiek: 0

Re: Wszystko o S1600

Postprzez RUDZINSKI Pawel » Śr, 23 paź 2013, 22:59

Michal Podsiadlo napisał(a):
PIEDA Dariusz napisał(a):...z odpuszczeniem gazu przy zmianie...


Podstawa.

potwierdzam, działa :)
Obrazek
Avatar użytkownika
RUDZINSKI Pawel
Moderator, ZSS
 
Posty: 3043
Dołączył(a): 09 sierpnia 2007
Lokalizacja: Warszawa/Kraków
Wiek: 26

Re: Wszystko o S1600

Postprzez SKROBAN Adrian » So, 26 paź 2013, 03:12

KUDŁA Mateusz napisał(a):Chyba u was ;) Dzida musi być, nie ma żadnego odpuszczania.


Potwierdzam :)
all or nothing...
Avatar użytkownika
SKROBAN Adrian
 
Posty: 2695
Dołączył(a): 25 lipca 2005
Lokalizacja: UK
Wiek: 1

Re: Wszystko o S1600

Postprzez NIERODA Arkadiusz » So, 26 paź 2013, 03:24

Yyeee.... ale w zakrętach chyba jednak puszczacie gaz? :D
Rookie Rally Team
Avatar użytkownika
NIERODA Arkadiusz
 
Posty: 230
Dołączył(a): 16 stycznia 2013
Lokalizacja: Rzeszów/Pstrągowa
Wiek: 20

Re: Wszystko o S1600

Postprzez Michal Podsiadlo » So, 26 paź 2013, 18:32

A to mowimy o zakrętach? :lol:
Avatar użytkownika
Michal Podsiadlo
 
Posty: 3131
Dołączył(a): 09 kwietnia 2005
Wiek: 0

Re: Wszystko o S1600

Postprzez NIERODA Arkadiusz » N, 27 paź 2013, 00:46

Takie pytanko mi się dziś nasunęło: jeździcie z automatycznym sprzęgłem czy sami obsługujecie? Ewentualne plusy i minusy jakie widzicie.
Rookie Rally Team
Avatar użytkownika
NIERODA Arkadiusz
 
Posty: 230
Dołączył(a): 16 stycznia 2013
Lokalizacja: Rzeszów/Pstrągowa
Wiek: 20

Re: Wszystko o S1600

Postprzez RUBAJCZYK Michal » N, 27 paź 2013, 08:51

W przycisku, czyli sam. Plusy: na automatycznym jak gdzieś się wypadło to silnik jakby dusiło i bawiłem się w przekładania z losem. Tutaj strzelę i łatwiej wyjechać.
Minus: działa 0-1 wiec nie ma płynności :D
Ostatnio edytowano N, 27 paź 2013, 08:53 przez RUBAJCZYK Michal, łącznie edytowano 1 raz
Wheel Stand Pro VRT https://www.facebook.com/RSTeamvirtualrally?fref=ts Wheel Stand Pro VRT!
Avatar użytkownika
RUBAJCZYK Michal
 
Posty: 338
Dołączył(a): 15 czerwca 2011
Lokalizacja: Godowa k/Strzyżowa
Wiek: 22

Re: Wszystko o S1600

Postprzez SITEK Maksymilian » N, 27 paź 2013, 11:46

Jako szczęśliwy posiadasz G25 - sam obsługuję sprzęgło. Plusy? Można ruszyć na suchym asfalcie w miarę normalnie, do tego jest po prostu większy fun. A czy są jakieś minusy? Na początku nie mogłem ogarnąć tego sprzęgła, bo trzeba się z nim obchodzić z chirurgiczną precyzją, stad czasami mi auto gasło, ale... Często spoza trasy też jest łatwiej wrócić, więc generalnie wad wiele nie widzę. ;)
Avatar użytkownika
SITEK Maksymilian
 
Posty: 559
Dołączył(a): 07 kwietnia 2012
Wiek: 20

Re: Wszystko o S1600

Postprzez STENER Paweł » N, 27 paź 2013, 13:49

Ja w S1600 używałem sprzęgła chyba od zawsze ale niestety tylko na przycisku. Zazwyczaj używałem je do ruszania i na wyjściu z nawrotów czy wolnych zakrętów. Odpowiednio obsługując sprzęgło można na przestrzeni całego odcinka trochę czasu zyskać. Minusów to raczej nie widzę, sądzę że sprzęgło w s1600, w ogóle w ośkach i autach bez turbo to konieczność. Natomiast w WRC mam włączone automatyczne, ze względu na problemy z gaśnięciem auta gdy się za nisko z obrotami zejdzie.
Obrazek
STENER Paweł
E-R Team
 
Posty: 1074
Dołączył(a): 31 marca 2007
Wiek: 1

Re: Wszystko o S1600

Postprzez CHOMA Krzysztof » Wt, 29 paź 2013, 08:49

NIERODA Arkadiusz napisał(a):Yyeee.... ale w zakrętach chyba jednak puszczacie gaz? :D


Nie no, w zakrętach się dodaje gazu, hamujemy przed :)



p.s Chyba, że zacisk :P
Avatar użytkownika
CHOMA Krzysztof
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 17 sierpnia 2009
Lokalizacja: Rzeszów
Wiek: 21

Re: Wszystko o S1600

Postprzez Wojtek Bochenek » So, 16 lis 2013, 14:47

Witam,
Mnie najbardziej zastanawiają czasy na szutrach.. Wydaje mi się, że idę dzidą a do WR trace np. 15-30s

Jak się to robi ?

Francja też mnie zastanawia.. Nie potrafię tam być szybki..
Wojtek Bochenek
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20 kwietnia 2012
Wiek: 23

Re: Wszystko o S1600

Postprzez Marcin N0WAK » So, 16 lis 2013, 21:57

Najtrudniejsze do zauważenia jest to gdy nam się wydaje, że jedziemy szybko, a czasy tego nie odzwierciedlają. Może spróbuj pobrać replay jakiegoś rekordu czy dobrego czasu, naucz się tego oesu na pamięć, przejedź 100 razy, później oglądaj powtórki swojego rekordu i porównuj ze ściągniętym. Zawsze gdzieś ktoś przejedzie minimalnie szybciej, dohamuje później i stąd biorą się te różnice ;) .
Avatar użytkownika
Marcin N0WAK
 
Posty: 235
Dołączył(a): 06 listopada 2008
Lokalizacja: Świdnica
Wiek: 24

Re: Wszystko o S1600

Postprzez SITEK Maksymilian » So, 16 lis 2013, 22:30

Ja zauważyłem, przynajmniej u siebie, że musiałem się przełamać do trzymania pełnego gazu w zakrętach. Trzeba pamiętać o szperze, która "pociągnie" auto tam, gdzie skręcimy kierownicę - oczywiście bez przesady, nie ma co wchodzić odkręconą trójką w nawrót. ;) Ale setne sekundy na zakrętach myślę można tutaj znaleźć.
Avatar użytkownika
SITEK Maksymilian
 
Posty: 559
Dołączył(a): 07 kwietnia 2012
Wiek: 20

Re: Odp: Wszystko o S1600

Postprzez Michał JAROS » Śr, 25 gru 2013, 12:32

Bez ogródek. Uniwersalne S1600 na Barbórke czyli coś co da rade na asfaltoszutrze lub sniegu. Nie o czas chodzi tylko o neutralność. ;)
Bo w życiu są rzeczy ważne, w ch*j ważne i rajdy samochodowe.
Avatar użytkownika
Michał JAROS
 
Posty: 938
Dołączył(a): 24 września 2010
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiek: 21

Re: Wszystko o S1600

Postprzez Aleksander BOGUSLAWSKI » Śr, 25 gru 2013, 13:34

Polo :)
If in doubt, flat out
Avatar użytkownika
Aleksander BOGUSLAWSKI
E-R Team
 
Posty: 275
Dołączył(a): 13 marca 2011
Lokalizacja: Kraśnik
Wiek: 21

Re: Wszystko o S1600

Postprzez SITEK Maksymilian » Śr, 25 gru 2013, 19:57

Wg mnie również Fiesta.
Avatar użytkownika
SITEK Maksymilian
 
Posty: 559
Dołączył(a): 07 kwietnia 2012
Wiek: 20

Re: Wszystko o S1600

Postprzez RUDZINSKI Pawel » Pt, 27 gru 2013, 01:05

Panie Jaros! IGNIS! :)
Obrazek
Avatar użytkownika
RUDZINSKI Pawel
Moderator, ZSS
 
Posty: 3043
Dołączył(a): 09 sierpnia 2007
Lokalizacja: Warszawa/Kraków
Wiek: 26

Re: Wszystko o S1600

Postprzez Michał JAROS » Pt, 27 gru 2013, 01:50

I bądź tu mONdry i weź coś wybierz :D Coś potestuje, ale to już na nowy sezon :lol:
Bo w życiu są rzeczy ważne, w ch*j ważne i rajdy samochodowe.
Avatar użytkownika
Michał JAROS
 
Posty: 938
Dołączył(a): 24 września 2010
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiek: 21

Re: Wszystko o S1600

Postprzez NIERODA Arkadiusz » Pt, 27 gru 2013, 02:48

No to jak masz wątpliwości to dorzuce Ci jeszcze Corsę, a co! :D Jak dla mnie najlepszy wóz w swojej klasie :P
Rookie Rally Team
Avatar użytkownika
NIERODA Arkadiusz
 
Posty: 230
Dołączył(a): 16 stycznia 2013
Lokalizacja: Rzeszów/Pstrągowa
Wiek: 20

Re: Wszystko o S1600

Postprzez KUDŁA Mateusz » Pt, 27 gru 2013, 09:14

A jak dla mnie Clio :ph34r: W Barbórkowych warunkach powinno spisać się najlepiej, zwłaszcza na Karowej :D
Mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt.
Avatar użytkownika
KUDŁA Mateusz
Moderator, ZSS
 
Posty: 4693
Dołączył(a): 01 września 2007
Lokalizacja: Wyżne k/Rzeszowa
Wiek: 0

Re: Wszystko o S1600

Postprzez Michał JAROS » Pt, 27 gru 2013, 10:05

Hahahaha :biala flaga: Dzięki Panowie :P
Bo w życiu są rzeczy ważne, w ch*j ważne i rajdy samochodowe.
Avatar użytkownika
Michał JAROS
 
Posty: 938
Dołączył(a): 24 września 2010
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiek: 21

Re: Wszystko o S1600

Postprzez RUDZINSKI Pawel » Pt, 27 gru 2013, 14:06

A najlepiej pokaz sie w czyms, czym nikt nie jezdzi i wez lade 1.6 tms (czy jak ona tam ma) :D
Obrazek
Avatar użytkownika
RUDZINSKI Pawel
Moderator, ZSS
 
Posty: 3043
Dołączył(a): 09 sierpnia 2007
Lokalizacja: Warszawa/Kraków
Wiek: 26

Re: Wszystko o S1600

Postprzez Michał JAROS » Pt, 27 gru 2013, 15:08

Kiedyś ją jeździłem na domyślnym secie. Lata temu na padzie :D
Bo w życiu są rzeczy ważne, w ch*j ważne i rajdy samochodowe.
Avatar użytkownika
Michał JAROS
 
Posty: 938
Dołączył(a): 24 września 2010
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiek: 21

Re: Wszystko o S1600

Postprzez Michal CZERNICKI » Pt, 27 gru 2013, 15:41

Jak dla mnie każde jest ok, wszystko zależy od doboru seta pod własny styl jazdy.
Avatar użytkownika
Michal CZERNICKI
 
Posty: 791
Dołączył(a): 30 kwietnia 2007
Lokalizacja: Świdnica
Wiek: 25

Re: Wszystko o S1600

Postprzez SITEK Maksymilian » Pn, 30 gru 2013, 00:17

Właśnie to jest "magia" S1600 - jest co najmniej 4-5 aut, którymi można robić ciekawe czasy. A nie tak jak w N4 (N14), A5 (P106) czy WRC (C4 08/Focus 06). ;) Cóż, Corsa rzeczywiście jest neutralna, co do Clio wrażenie mam takie, że ma najniżej położony środek ciężkości, taki najbardziej "gokart", przy dobrym setupie jest piekielnie szybkie, choć czy uniwersalne - nie powiedziałbym. Ignisem bardzo łatwo złapać dacha, ale rzeczywiście miło się jeździ tym kioskiem.
Avatar użytkownika
SITEK Maksymilian
 
Posty: 559
Dołączył(a): 07 kwietnia 2012
Wiek: 20

Re: Wszystko o S1600

Postprzez SZPARSKI Michal » Cz, 27 lut 2014, 16:56

Witam , długo mnie tu nie było Panowie i zwracam się z bardzo wielką prośbą.Mianowicie zauważyłem , że moje sety do Polo mają bardzo mocno ustawiony hamulec przez co przy "delikatnym" dotknięciu hamulca samochód w oka mgnieniu traci na prędkości. I tutaj jest moje pytanie : Jak Wy macie ustawione hamulce w s1600? Oraz co zmienić w suchym secie na asfalt , aby dało sie jeździć po mokrym ?Pozdro
Avatar użytkownika
SZPARSKI Michal
 
Posty: 481
Dołączył(a): 08 stycznia 2011
Wiek: 18

Re: Wszystko o S1600

Postprzez DOMANUS Mariusz » Pt, 21 mar 2014, 14:13

A co możecie powiedzieć na temat Citroena Saxo? :)
Avatar użytkownika
DOMANUS Mariusz
 
Posty: 282
Dołączył(a): 25 grudnia 2010
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiek: 34

Re: Wszystko o S1600

Postprzez RUDZINSKI Pawel » Pt, 21 mar 2014, 14:15

fajne jest :)
Obrazek
Avatar użytkownika
RUDZINSKI Pawel
Moderator, ZSS
 
Posty: 3043
Dołączył(a): 09 sierpnia 2007
Lokalizacja: Warszawa/Kraków
Wiek: 26

Re: Wszystko o S1600

Postprzez DOMANUS Mariusz » Pt, 21 mar 2014, 15:47

No to że fajne to wiem,całkiem przyjemne w prowadzeniu :) Tylko wydaje mi się że troszkę mu mocy brakuje :unsure: Trenowałem też troszkę Ignisem,ale też jw,np w porównaniu do takiej Corsy :) A chciałem coś uniwersalnego na asfalty i szuter na ten rok :)
Avatar użytkownika
DOMANUS Mariusz
 
Posty: 282
Dołączył(a): 25 grudnia 2010
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiek: 34

Re: Wszystko o S1600

Postprzez Aleksander BOGUSLAWSKI » Pt, 21 mar 2014, 19:53

Saxo tak jak piszesz - fajnie się prowadzi, ale troszkę traci na mocy. Co do Ignisa to na asfalcie auto mocno przeciętne w klasie, też delikatnie odstaje mocą od Clio, Polo czy C2, ale za to na szutrach to istny szatan - genialny w prowadzeniu, a i moc na luźnym nie taka ważna. :)
If in doubt, flat out
Avatar użytkownika
Aleksander BOGUSLAWSKI
E-R Team
 
Posty: 275
Dołączył(a): 13 marca 2011
Lokalizacja: Kraśnik
Wiek: 21

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Richard Burns Rally

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości