Zmień rozmiar tekstu  

RBR a rzeczywistość

Wszystko na temat Richard Burns Rally

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Cz, 24 sty 2013, 06:12

KLIMAS Adrian_o napisał(a):P.S II RBR nie ma nic wspólnego z rzeczywistością i nie nauczy Cię niczego. Ja już dawno to zrozumiałem i dlatego się nie spuszczam nad tym wszystkim.



Kompletnie się nie zgadzam z tym twierdzeniem, rychu bardzo duzo uczy, co chodzi o refleks i koncentracje. CO chodzi o rzeczywistosc to tak jak juz wspominałem, jak sobie przygotujesz odpowiednio kokpit (ustawienie skrzyni, kamery itd.) to do rzeczywisosci masz juz krok bliżej ;).

Sam się oddaliłes od tej rzeczywistości o krok dalej uzywajac innej kamery ;).

Sami zobaczcie na YT, jak ludzie robia sobie super kokpity, kupuja monitory, Force dynamic, zeby urealnic rozgrywkę.
Bo tylko do takich gier to mozna zastosowac i ma sens, na co sie starac np do NFS czy innych badziew :P.

Strasznie mam chrapke na te 3 monitory, super sprawa, wtedy jeszcze bardziej sie wczuwasz w jazde :).

Niestety niektorzy majc te 3 monitory i tak uzywaja kamery dywanowej co tez widziałem hahhah. Wiec na co mu te 3 ekrany :D.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SNAJ Per » Cz, 24 sty 2013, 10:00

Wtedy na dywan wchodzą jeszcze ze dwie wonne westalki. :>
if in doubt, flat out!
Avatar użytkownika
SNAJ Per
E-R Team, ZSS
 
Posty: 5185
Dołączył(a): 08 grudnia 2010
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 37

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez KLIMAS Adrian_o » Cz, 24 sty 2013, 12:22

ee tam. ja zamiast godzinami ustawiać to i owo wole pójść w realu na trening, kopać piłke, na siłownie, pójść gdzieś z dziewczyną albo wziąć samochód i poupalać a nie całe życie siedzieć przed kompem przy plastikowej kierownicy łudząc się że będę przez to lepszym kierowcą i nic nigdy nie osiągnąc ;)
Obrazek
KLIMAS Adrian_o
 
Posty: 499
Dołączył(a): 04 grudnia 2010
Lokalizacja: adres: Borowice 24 ,58-564 Sosnówka woj, Dolnośląskie
Wiek: 22

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez PIETA Slawek » Cz, 24 sty 2013, 12:28

Co do tego, że RBR nic nie uczy to złe myślenie. Ja się sporo nauczyłem. Podstaw można się nauczyć bez problemów z dobrym skutkiem :) Można sprawdzić zachowanie auta, a później doszlifować to w rl.

Kamerową wojne zaczął Andrzej. Może chce wszystkim chce kompleksów narobić :ph34r:
Ogólnie temat rzeka, ale warty uwagi, jednakże bez sensu jest się kłócić, który lepszy i jakim to jest się lamusem, bo DYWAN :) Sam w N3 jeździłem na 540*, h-shifter i to mi sprawiało frajdę, ale czy mam jakąś satysfakcje na jakiej kamerze jeżdżę ? To już bardziej wygoda. Ustawiając fotel w samochodzie to jedni żeby komfortowo się czuć, drudzy żeby lepiej czuć auto, a inni w ogóle byle jak, aby dosięgać do pedałów. Jeździłem na kokpicie, a później spróbowałem dywanu i po wjeżdżeniu się robiłem lepsze czasy. Na pewno lepiej czułem auto i precyzyjniej prowadziłem :)

Dyskutować można, ale nie dyskryminować czy coś :)
Richard Burns Rally
Obrazek
to z pewnością gra nie dla każdego
Avatar użytkownika
PIETA Slawek
 
Posty: 1799
Dołączył(a): 29 listopada 2008
Lokalizacja: Żary
Wiek: 20

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Hubert Poczwardowski » Cz, 24 sty 2013, 18:09

To może dodam cos od siebie na ten temat drazliwy. Od 3 lat jezdzę w realu w kjsach, rally sprintach czy PPAiK. Jako, ze moje wyniki sa całkiem obiecujace w tym roku moim celem jest RPP. W ryska gram również 3 lata. Na codzień nie mam mozliwosci potrenowania autem w realu, RBR jest moim jedynym miejscem gdzie mogę pracowac nad swoim refleksem, przeroznymi odruchami, kontrami, zachowaniami w róznych sytuacjach. Wsiadajac do rajdowki na odcinku robie wszystko automatycznie, kopiujac wszystkie ruchy z RBRa. Czasami ktos sie pyta jak ja to robie i nie potrafie tego wytlumaczyc, poniewaz nie zastawniam sie nad tym. W wielu sytuacjach w rajdzie po prostu wiem co mam w danej sytuacji zrobic jak sie ustawic do zakretu, kiedy zahamwoac na co uwazac w ktorym momencie skontrowac czy dodać gazu. Prosty przyklad: Ostatni rajd odbyl sie w warunkach zimowych na lodzie. Wsiadam do seryjnego golfa 4x4 i zajmuje 3 miejsce w generalce mając przed soba tylko 2 lancery zrobione na top a czasami zblizajac sie do Marcina Gagackiego. Ktoś powie no i co w tym takiego zdumiewającego? A no na 1 rzut oka nic ale ja nigdy w realu nie jeździłem autem 4x4. Wsiadłem do niego po raz pierwszy na rajdzie. Jak wiadomo technika 4x4 i FWD jest zupelnie inna tak samo jak zachowanie auta. A dlaczego nie mialem z tym problemów? Otoz w RBRa gram autem 4x4. Tylko tu nauczylem sie jezdzic takim samochodem co potrafilem przelozyc bez problemu do swiata realnego. Wlasnie dlatego uwazam, że RBR uczy bardzo duzo.

Co do kamery... W realu kiedy usiąde w kubełek nie widze maski a jadac na odcinku zadnych elmentów z boku tylko pas drogi ktorym sie poruszam. Dlatego tez w rycha uzywam kamery z "maski" a tak naprawde zza szyby. Nie jest to idealne odzwierciedlenie ale kamera ze zderzaka czy srodka dla mnie to jest jakas pomylka. To nie ma nic wpsolnego z tym co sie dzieje naprawde.

P.S Oczywiscie kazdy ma swoje upodobania, jednemu bedzie pasowalo to drugiemu tamto i nie da sie jednoznacznie okreslic co jest lepsze i bardziej realne ;p

Sorry za brak zmiekczeń ale chyba klawiatura wysiada;p Pozdro
Avatar użytkownika
Hubert Poczwardowski
 
Posty: 341
Dołączył(a): 16 kwietnia 2009
Lokalizacja: Szczutowo
Wiek: 26

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Cz, 24 sty 2013, 18:16

Pieknie skomentowane, jednak kolejne moje podejrzenia sie sprawdzają, a ty Hubert jestes tego żywym dowodem :spoko: . Ktoś tu pisał, że rychu nic nie uczy :lol: :lol: Adrian ? :>

Własnie fajnie ze nawiazałes jeszcze do tej kamery, możesz pokazac screena dokladnie jak masz ustawioną kamere, bo napisales zza szyby. Byłbym bardzo wdzięczny :).
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez KLIMAS Adrian_o » Cz, 24 sty 2013, 18:20

Jeśli dużo uczy to znaczy że wsiądę w rajdówkę i zrobie wynik ! :D może kiedyś uda mi się to sprawdzić i oby to była prawda :D
Obrazek
KLIMAS Adrian_o
 
Posty: 499
Dołączył(a): 04 grudnia 2010
Lokalizacja: adres: Borowice 24 ,58-564 Sosnówka woj, Dolnośląskie
Wiek: 22

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Koralewski Mateusz » Cz, 24 sty 2013, 18:27

Andrzej widzę, że i tak sprawdzić ten widok musi :P
Subaru Poland Virtual Rally Team
Avatar użytkownika
Koralewski Mateusz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 21 grudnia 2012
Wiek: 17

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez NASUCINSKI Marek » Cz, 24 sty 2013, 19:32

Ja dzisiaj odpaliłem rycha po 2 miesięcznej przerwie, śledziłem tą dyskusję odnośnie jeździe z widokiem z kokpitu i myślę sobie, a co tam spróbuję.
Jestem już po testach i wrażenia z jazdy są bezcenne, przyjemnie się jeździ, jest więcej realizmu, a wyniki wcale nie są gorsze.. Grałem chyba w praktycznie wszystkie symulatory począwszy od LFS, w którego grałem ponad 5 lat a skończywszy na iRacing, w każdym z nich używałem widoku z kokpitu, oprócz RBR, na początku może i tak, ale nie szło mi za dobrze i próbując podpatrzeć jak grają Ci lepsi zacząłem przeglądać filmiki na youtube i zauważyłem, że każdy gra na dywanie i tak sobie myślałem jak ludzie mogą tak grać? Aż w końcu sam spróbowałem, zaczęły wychodzić jakieś tam czasy i tak mi zostało, do dzisiaj. Jest pacenote plugin, dzięki któremu można w prosty sposób ustawić kamerkę indywidualnie pod siebie, dzięki czemu gra daje o wiele więcej frajdy z jazdy, i jeśli ktoś grał dłuższy czas w jakiegoś sima i jeździł w nim z widokiem z kokpitu to nie powinien mieć problemu, żeby się przestawić z dywanu, i wyniki nie koniecznie muszą być gorsze.. Dla rycha była chyba ogólnoprzyjęta zasada, że ten kto gra na dywanie ten jest pro i robi pro czasy.. ^_^

A co do dyskusji na temat, czy granie w symulatory coś daje w realu czy nie.. Moim zdaniem jak najbardziej tak.
Grając dużo w symulatory wyrabia się przede wszystkim refleks, nawyki, uczy się podejmowania szybkich decyzji i odpowiednich ruchów kierownicą czyli kontry i tak dalej.. Znam pare osób, które grały chociażby w takiego LFS'a pare ładnych lat na g25/27 i driftowali na kącie 720-900 stopni, teraz te osoby odnoszą całkiem niezłe sukcesy w rzeczywistości i jak sami się wypowiadali, to LFS nauczył ich odpowiednich nawyków, bez tego ich początki kariery trwałyby o wiele dłużej, bo mieli by więcej do nauczenia :)
Avatar użytkownika
NASUCINSKI Marek
 
Posty: 81
Dołączył(a): 02 grudnia 2010
Lokalizacja: Marki
Wiek: 18

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Cz, 24 sty 2013, 19:49

Miło to widzieć Marku, mozesz rzucic screena jak masz ustawione teraz, bo wlasnie testuje rozne kombinacje, i jestem ciekaw jak wlasnie macie oczy, jak wam pasuje widok, zeby go jeszcze bardziej polepszyć i ułatwic ocene szerokości auta oraz szybkości (ustawienie FOV).

Pozdr.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez JASIK Kuba » Cz, 24 sty 2013, 20:02

Ja jeżdżę z kokpitu z kamerą na desce rozdzielczej, ustawianą miej więcej tak ja w oryginalnym RBR'ze, z lekko zwiększonym FOV'em. Kat skrętu kierownicy na 900 stopni i biegi zmieniam H-shifterem (z wyjątkiem s1600 gdzie jeżdżę na łopatkach).
Avatar użytkownika
JASIK Kuba
 
Posty: 51
Dołączył(a): 24 stycznia 2013
Wiek: 1

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez NASUCINSKI Marek » Cz, 24 sty 2013, 20:27

Trzymaj, http://imageshack.us/photo/my-images/13 ... e201d.jpg/
Auto to Peugeot 307 WRC, FOV mam ustawiony na 1.6 czyli około 90 stopni a gram na rozdziałce 1680x1050.

PS. Andrzeju chciałem wypróbować Twój dashboard mod, ale niestety nie ma ustawień pod moją rozdzielczość.. Dałbyś rade coś z tym zrobić?
Avatar użytkownika
NASUCINSKI Marek
 
Posty: 81
Dołączył(a): 02 grudnia 2010
Lokalizacja: Marki
Wiek: 18

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Cz, 24 sty 2013, 20:46

Prosiłbym o real rozdziałke z gry na screenie :) to dość ważne. Bo tak to mi cieżko jest się odnieść do obliczen.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez NASUCINSKI Marek » Cz, 24 sty 2013, 20:53

Wszędzie mi zmienia rozmiar obrazka, więc spakowałem i wrzuciłem tutaj http://www.sendspace.pl/file/6555df4dfe6787dd8151736

Tylko nie wiem czemu jakaś lipna jakość wyszła..
Avatar użytkownika
NASUCINSKI Marek
 
Posty: 81
Dołączył(a): 02 grudnia 2010
Lokalizacja: Marki
Wiek: 18

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Cz, 24 sty 2013, 21:10

Dziekuje bardzo.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Hubert Poczwardowski » N, 27 sty 2013, 01:23

Gram na takiej kamerze jak na tym video: http://www.youtube.com/watch?v=HLnTxaLo ... 9_vBykN_4A
G27 kąt skrętu: 400 stopni chyba ustawienia kierownicy FF i gry wszystko na defualt czyli 100%. Biegi na łopatkach, ręczny na lewarku biegów, rozdzielczość 1650x1080, kamera z maski przy pomocy camhacka.
Avatar użytkownika
Hubert Poczwardowski
 
Posty: 341
Dołączył(a): 16 kwietnia 2009
Lokalizacja: Szczutowo
Wiek: 26

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » N, 27 sty 2013, 01:33

aha, to takie rozwiazanie mnie nie interesuje :).
Pozdr.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez ZYZAK Damian » N, 27 sty 2013, 02:28

Ja tam napisze krotko:) Viva Kokpiciarze ! Jezdze tak od jakis dwoch misiecy i kazdy odcinek mnie "rajcuje" :P Kiedy najdzie mnie ochota na rajdy, zasiadam i walcze z odcinkami :) Mega frajda. A czasy przyjda same, patrzac na to ze Lizak potrafil wygrywac wszystko na Kokpicie B) I tyle mialem do napisania :D
Avatar użytkownika
ZYZAK Damian
 
Posty: 379
Dołączył(a): 16 kwietnia 2008
Lokalizacja: Nowa Ruda / Bristol
Wiek: 26

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez RZEMIENIEWSKI Bartosz » Wt, 29 sty 2013, 13:09

:shock: A tutaj dalej ta sama dyskusja :P
Oczywiście że symulatory czegoś uczą... W końcu sama nazwa wskazuję że to symulatory. Jeżeli byłoby inaczej to po co np. (trochę z innej bajki) piloci samolotów uczą się najpierw na symulatorach ? Może to nie symulator rajdów ale wychodzi na to samo :lol:
Popieram Marka bo również słyszałem o drifterach którzy uczyli się w LFS, chodziło tam coś o manewrowanie kierownicą i zakładanie kontry w odpowiednim momencie czyli wyuczenie się odpowiednich reakcji w danych zachowaniach samochodu.
Moim zdaniem kokpit w Ryśku to żenada, ale jeśli się go nie umie ustawić... W tej chwili z pluginami fixup itp. + dashboardem Andrzeja kokpit to SUPER sprawa, jeszcze lepsza niż w rFactorach i LFSach mimo tego że kiedyś tez uważałem że kokpit w RBR to lipa.
PS I tak każdy będzie mówił co chciał, co do kamery dywanowej, mówicie że można poczuć bardziej auto. Natomiast jeżeli ustawi się odpowiedni FOV w kokpicie to da się czuć auto jeszcze lepiej bo widząc deskę rozdzielczą, słupek i dach widzimy więcej(jak auto się zachowuje) Ja ustawiam FOV na ok. 63 ( nie w sensie parametru tego tam 1.x tylko już tej liczby wyświetlanej w dolnym rogu ekranu, Andrzeja tutek uczy jak to włączyć)
Polecam
Obrazek
http://tiny.pl/q17w7 Mój kanał YT
Avatar użytkownika
RZEMIENIEWSKI Bartosz
 
Posty: 739
Dołączył(a): 20 stycznia 2011
Lokalizacja: Biskupiec/ Olsztyn
Wiek: 19

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Wt, 29 sty 2013, 17:47

Ja też na początkuj smigamałem na FOV 60 według kalkulatora, niestety nie zdało to egzaminu, auto lepiej czuje na FOV 65, natomiast na 70, juz zdaje mi się za szybko. NIe wyczuwam odległości do zakrętów w zależności od prędkości i czasu do niego.

Kazdy zawodnik musi sobie ustawić FOV według następujących czynników:
-wzrok człowieka - kazdy ma inny wzrok tzn inaczej reaguje na bodzce, zwiazane jest to z genami itd itp. temat rzeka.
- wielkość monitora i proporce ( liczba monitorów )
- klasa pojazdu, tutaj bardzo ważna sprawa jak sam sprawdziłem, co ciekawe jak przerzucimy sie z WRC np do N4, to lepiej zwiększyć FOV, wtedy nie odczuwamy tak wielkiej rożnicy w prowadzeniu auta ( przyzwyczajenia)
- warunki i budowa wlasnego kokpitu - to bardzo istotna sprawa, niektorzy maja kiere przy monitorze na biurku, wlasny projekt stojaku, wysokość, nachylenie, odległość od monitora.

To są głowne czynniki powodujące, że u każdego ten FOV może być inny. Oczywiscie nie kazdemu sie chcę to wszystko brać pod uwagę, ale podałem po prostu przykładu dopasowania FOV w zależnosci od tych czynników.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez NASUCINSKI Marek » Wt, 29 sty 2013, 22:07

Ja w każdy simie gram na FOV 90 stopni, monitor 22" :) mam wtedy najbardziej zbliżone odczucie prędkości tak jak bym jechał swoim samochodem w rzeczywistości. Andrzeju ponawiam pytanie, dasz rade zrobić swój dashboard pod rozdziałke 1680x1050 czy nie?
Avatar użytkownika
NASUCINSKI Marek
 
Posty: 81
Dołączył(a): 02 grudnia 2010
Lokalizacja: Marki
Wiek: 18

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Wt, 29 sty 2013, 22:55

pokaz screena jak to teraz wyglada i z ktorej paczki korzystasz ?
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez NASUCINSKI Marek » Śr, 30 sty 2013, 19:21

Screena czego, moich ustawień kokpitu czy tego jak się Twój dashboard u mnie prezentuje? Bo jeśli chodzi o to drugie to w ogóle nie ma poprawnych ustawień pozycji licznika, wygląda jak standardowy, tylko, że są inne czcionki, bo są wgrane Twoje tekstury do folderu Generic i tylko tym się różni i niczym poza tym.
A pobrałem go z paczki "NEW-DashBoard-v.4-by-haker1983".
Pod rozdziałke 1680x1050 trzeba robić ustawienia w pliku digidash.ini bo kiedyś się próbowałem tym bawić, jak się kombinowało w digidash1600.ini to nie było żadnych zmian w pozycji licznika.

Btw. Przypadkowo udało mi się odkryć jak wyłączyć te denerwujące trzęsienie w kokpicie.. ^_^
EDIT: Niestety jednak nie, widocznie to był jakiś chwilowy błąd gry.. Po restarcie ryśka nie udało mi się ponownie osiągnać takiego efektu.
Avatar użytkownika
NASUCINSKI Marek
 
Posty: 81
Dołączył(a): 02 grudnia 2010
Lokalizacja: Marki
Wiek: 18

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Śr, 30 sty 2013, 20:48

Marek sprawdź, czy w głownym folderze masz plik misc.rbz + folder misc, jak wgrywasz mojego dashboarda, to musisz usunac plik misc.rbz :).
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SZCZEPANIAK Tomasz » Śr, 30 sty 2013, 22:16

Koledzy, trochę was wyłamie z tematu, ale ma ktoś może plik z oryginalnie ustawionymi kamerami. Trochę że tak powiem popieprzyłem i chciałbym ostawić od zera :)


EDIT:
Nieaktualne, pliki są przypisane do samochodu :P juz se dałem żem rade :tup tup:
Avatar użytkownika
SZCZEPANIAK Tomasz
 
Posty: 137
Dołączył(a): 08 grudnia 2012
Lokalizacja: Knurów
Wiek: 24

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez ZARYCHTA Daniel » Pt, 1 lut 2013, 01:17

Niedoskonałość fizyki w Rychu jest oczywista... nie czuć ciężaru samochodu prawie w ogóle... ale przez to upośledzenie Rych jest właśnie dużo trudniejszy od reala zachowując podstawowe cechy jazdy samochodem... Prawko mam od roku (zdane za pierwszym, a co!), oczywiście jeździłem już samochodem wcześniej, ale jakto na nielegalu nie za dużo i w okolicy domu.

No ale przez ten rok zrobiłem swoją Borą 10.000 km i dzięki Rychowi udaje mi się jeździć bezpiecznie.. pierwsza zima dla kierowcy zawsze jest bardzo ciężka, bo przecież w eLce nie nauczysz się tego jak samochód zachowuje się na podmiejskich, nieodśnieżonych drogach.. i jakbyś ostrożnie nie jeździł to i tak jakaś kryzysowa sytuacja Cię czeka... no i właśnie kilka razy refleks, czy pamieć o zachowaniu samochodu z Rycha bardzo mi się przydał..

Tak więc jesli Hubert Poczwardowski, poleca Rycha jako podstawe do jazdy w rajdach tak dla mnie przydał się on nauki jazdy samochodem w ogóle..
ZARYCHTA Daniel
 
Posty: 1005
Dołączył(a): 09 czerwca 2009
Wiek: 25

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez iceman_n » Pt, 1 lut 2013, 21:25

ZARYCHTA Daniel napisał(a):Niedoskonałość fizyki w Rychu jest oczywista... nie czuć ciężaru samochodu prawie w ogóle...


Heh, to samo pisałem parę stron temu i troszkę dziwi mnie to że temat o nowej fizyce KLIK! ma tak mało postów.
Sam jeszcze nie testowałem, bo nawet nie mam ryśka na dysku, ale po obejrzeniu filmików na fanpage'u szczęka mi opadła i jak tylko będę miał czas to siadam za plastikowe kółko :D
Obrazek
Avatar użytkownika
iceman_n
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 lutego 2012
Lokalizacja: TSK
Wiek: 92

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez pecet » N, 3 lut 2013, 03:03

Na tej nowej fizyce jeździ się bardzo przyjemnie i czucie auta jest dużo lepsze. W sumie jak powróciłem do fizyki z pluginu to na początku odechciało mi się grać, ale potem jakoś się przyzwyczaiłem. Jedyny problem to moim zdaniem za bardzo zamulony samochód (jeździłem lancerem n4).

Co do zachowania auta w RBR w stosunku do rzeczwistości to jak dla mnie pokrywa sie dosyć dobrze na śniegu i szutrze. Na asfalcie nie próbowałem jak auto zachowuje się w bardziej ekstremalnych sytuacjach. Wiadomo w rzeczywistości feedback z auta nie odbierają tylko dłonie (a przy seryjnych autach ze mocnym wspomaganiem to tak jak by ustawić w rbr FF na 20-30%) tylko inne organy i chyba żeby zasymulować je trzeba by podłączyć jakieś elektrody pobudzające odpowiednie ośrodki w naszym układzie nerwowym ale to na razie scince fiction ;)
btw. ciekawe jakby wyglądała kalibracja takiego urządzenia ;)
pecet
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 grudnia 2012
Wiek: 25

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » N, 3 lut 2013, 11:08

pecet napisał(a):ciekawe jakby wyglądała kalibracja takiego urządzenia ;)

2 kliknięcia myszką :blink: .
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Bartosz Hofman » N, 10 mar 2013, 17:16

Mam prośbę posłał by mi ktoś orginalny plik pacnenote.ini i pacnenote.ddl ?Zapomniałem skopiować :przebij mur: a coś mi nie wyszło z góry dziękuje ! pozdrawiam :)
TRITON RALLY TEAM
Avatar użytkownika
Bartosz Hofman
 
Posty: 138
Dołączył(a): 04 maja 2012
Wiek: 28

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Richard Burns Rally

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość