Zmień rozmiar tekstu  

RBR a rzeczywistość

Wszystko na temat Richard Burns Rally

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez KABALA Lukasz » Pn, 31 gru 2012, 01:15

LECKI Ariel napisał(a):Po pierwsze witam wszystkich forumowiczów :) .
Mam problem, rozpakowuje pliki do folderu plugins wszystko jest jak być powinno, włączam grę wyskakuje ten komunikat

Miałem to samo. Wrzuć to do głównego katalogu gry: http://www.mediafire.com/?fy662tv7ti686tw
Powinno pomóc :) .



Wielkie dzięki pomogło :spoko:
Obrazek
Avatar użytkownika
KABALA Lukasz
 
Posty: 370
Dołączył(a): 11 kwietnia 2011
Wiek: 23

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez cruz » Pn, 31 gru 2012, 02:04

Zrobiłem sobie widok samej maski, tak jak kiedyś dawno temu w s1600 - mam równie pozytywne odczucia jak wtedy.

Zwiększyła się precyzja jazdy, czuć lepiej tor jazdy i na ile gdzie można wypuścić auto. Kawałek budy auta pozwala też lepiej reagować na pierwsze oznaki odpływania tyłu.
Co ciekawe zwiększyłem też dzięki temu siłę hebla z tyłu, a jeszcze ciekawsze że grubsze podbicia i cięcia nie robią aż takiego wrażenia na tym widoku jak na latającym dywanie - człowiek może sobie na więcej pozwolić, bo jest w stanie szybciej zareagować.

Wszystkim nieprzekonanym do kokpitowego widoku i userom latającego dywanu polecam takie kompromisowe rozwiązanie po środku. Ja przy nim zostaję, bo jadę szybciej, a przy tym względnie bezpieczniej. Teraz tylko trzeba się dobrze w ten widok wjeździć. Ale rekord na Pekle już pobity, LOL :).

No więc Andrzej masz pierwszego "nawróconego" ;). Może nie do końca do tego co byś chciał hehe, ale fajnie że tak cisnąłeś temat i odkryłeś ten plugin - kiedyś to ustawiałem "z palca" przez plik .ini i cholernie mnie to męczyło, jak do każdej najdrobniejszej poprawki trzeba było wyjść z gry i włączyć ją od nowa.
Także dzięki wielkie - teraz będę jeszcze szybszy ;].
Obrazek
Avatar użytkownika
cruz
 
Posty: 335
Dołączył(a): 26 września 2006
Wiek: 25

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Pn, 31 gru 2012, 02:09

Fajnie ze jakos moglem pomoc doradzic, a szczegolnie namowic WAS UPARTYCH. Przypomina mi sie jeden film, jak to wlasnie polska upartosc zawodzi czasem. Trzeba byc otwarty na propozycje i probowac i nie bac sie zmian, szczegolnie jak jest inny lepszy sposob :).

Pozdro to teraz pokaz co potrafisz:
http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 05b3f5d42a

Pewenie od ciebie to dostane nawet w N4 :D. Raz tam mialem kibicow, ale polecam zobaczyc repa z SS 5 :D.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Michał JAROS » Śr, 2 sty 2013, 14:40

Andrzej, powiedz mi jedno. Jak można zniwelować (najlepiej "usztywnić) kamerę internal?
Śpieszę z wyjaśnieniem.
Albo mi się zdaje albo jest tak, że "dywanówka" jest na sztywno (tzn. drga tak samo jak buda samochodu), a widok w środku jest bardziej swobodny, tak jakby żyje własnym życiem i nie odzwierciedla tego tak co się dzieje na dywanie. Może jakby środek udałoby się tak zablokować widok z oczu kierowcy, może łatwiej by było to ogarnąć i zwiększyłoby to wyczucie?
No i pytanie jak to zrobić. :)
Bo w życiu są rzeczy ważne, w ch*j ważne i rajdy samochodowe.
Avatar użytkownika
Michał JAROS
 
Posty: 938
Dołączył(a): 24 września 2010
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiek: 21

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Śr, 2 sty 2013, 14:52

Szczerze mówiąc to nie wiem, ale tak, kamera z kokpitu jest symulacja przeciazeń głowy względem pojazdu. W pewnym sensie daje to jakis tam realizm. Jeżeli ci to przeszkadza, to postaram się to wyłączyć jezeli moja wiedza mi na to pozwoli :). Wszystko zależy, czy wystarczy zmienić paramertry w plikach ini jak np w rfactorze :) czy też będzie potrzeba ingerencji głębiej w pliki RBR-a, a tego niestety nie umiem :(.

Zobaczymy co da sie zrobić :).
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Michal Podsiadlo » Śr, 2 sty 2013, 14:55

A jakby przesunąc pozycje kamery ze zderzaka, tak zeby weszła do srodka? Tylko nie wiem, czy wtedy gra będzie wyswietlała modele i textury z plików "e_" czy "i_"...
Avatar użytkownika
Michal Podsiadlo
 
Posty: 3131
Dołączył(a): 09 kwietnia 2005
Wiek: 0

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Michał JAROS » Śr, 2 sty 2013, 14:56

Myślałem, ze wiesz dlatego pytam.
Ja jak się bawię w rF i LFS to mam przeciążenia głowy wyłączone/zniwelowane i gra mi się zupełnie lepiej niż jak są te przeciążenia jak w ryśku.
Jak trafisz, która to linijka to daj znać :)
Bo w życiu są rzeczy ważne, w ch*j ważne i rajdy samochodowe.
Avatar użytkownika
Michał JAROS
 
Posty: 938
Dołączył(a): 24 września 2010
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiek: 21

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Śr, 2 sty 2013, 15:01

Ale jestesmy obaj idiotami :D.

Przecież to takie proste hahahah

Juz tłumacze:

Podstawa to plugin PaceNote - tabelka edycji kamery.

Zmieniamy kamere na tą z dywanu, Cam_Bonnet ,a w tabelce przesuwamy ja do środka auta i tam dostrajamy pareamtery:
Pos XYZ
Target XYZ

zapisujemy kamere i juz mamy sztywniaka :D.
NIe zapomnij zrobic kopie pliku od kamery auta w razie czego :).


Pozdro.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Michał JAROS » Śr, 2 sty 2013, 15:20

A ja ogarnąłem to stojąc w kolejce do kasy w Stonce i to bez pluginu PaceNote.
Bonnet2 jest nieruchome, ile to zamienić XYZ z Internal. I wilk najedzony i owca cała czyli jest Onboard i jazda :D
Bo w życiu są rzeczy ważne, w ch*j ważne i rajdy samochodowe.
Avatar użytkownika
Michał JAROS
 
Posty: 938
Dołączył(a): 24 września 2010
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiek: 21

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Śr, 2 sty 2013, 15:23

Myslalem ze dane beda inne, ale widac ze masz racje. Wazne ze doszliśmy do tego jakoś :).

Pozdro.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Michał JAROS » Śr, 2 sty 2013, 15:28

Dobra, zaliczyłem wtopę. Nie działa :D
Choć na powtórkach jest sztywno (albo tak wolno leciałem Hanią na Pekle snow, że żadnej nierówności nie było czuć), ale na hradkach podczas grania to co innego. Musze pomyśleć i pokombinować, gdzieś musi to być.
Bo w życiu są rzeczy ważne, w ch*j ważne i rajdy samochodowe.
Avatar użytkownika
Michał JAROS
 
Posty: 938
Dołączył(a): 24 września 2010
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiek: 21

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Śr, 2 sty 2013, 15:42

Uzyj PaceNote, a on za ciebie to zapisze do pliku:) po co sie męczyć ?? Bedziesz miał na stałe :).
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Michał JAROS » Śr, 2 sty 2013, 17:43

Problem w tym, że pacenote jest u mnie kompletnie nie do przyjęcia bo gra w oknie odpada.
Bo w życiu są rzeczy ważne, w ch*j ważne i rajdy samochodowe.
Avatar użytkownika
Michał JAROS
 
Posty: 938
Dołączył(a): 24 września 2010
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiek: 21

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Śr, 2 sty 2013, 17:44

To nie ma nic z tym wspolnego, na full tez działa :).
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Michał JAROS » Śr, 2 sty 2013, 17:53

Hmmm to trzeba spróbować. Powiedzmy, że mnie przekonałeś. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Dzięki za wszystko ;)
Bo w życiu są rzeczy ważne, w ch*j ważne i rajdy samochodowe.
Avatar użytkownika
Michał JAROS
 
Posty: 938
Dołączył(a): 24 września 2010
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiek: 21

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Śr, 2 sty 2013, 18:03

Michał masz lenia i tyle zeby to posprawdzac, wolisz na forum sie spytac :D :D
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez pecet » Śr, 2 sty 2013, 18:08

Też mam problem z kamerą. Dobrze mi się jeździ z widoku na masce, ale jeżeli zrobię go z widoku wewnętrznego to gdy pada śnieg lub deszcz to mam efekt jakbym siedział za szybą. Niestety z kamery ze zderzaka nie udało mi się otrzymać widoku z maski, bo po prostu przy tym widoku nie ma modelu tylko sam cień.
Przy kamerze na masce polecam zwiększyć FOV, zwłaszcza gdy 'przesiadamy' się ze zderzaka, poprawia się wtedy wrażenie prędkości.
pecet
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 grudnia 2012
Wiek: 25

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Śr, 2 sty 2013, 19:29

pecet robisz zle i na dodatek na odwrót :). O FOV pisałem w temacie, radzę poczytac posty i potem pisac, a nie spamowac :)

Widok na masce robisz po przelaczeniu kamey na maske a nie od wew., potem dostrajasz pluginem PaceNote i zapisujesz.

Pozdro.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez pecet » Śr, 2 sty 2013, 19:46

Jak ustawić kamerę na maskę? Przy przełączaniu kamer mam: zderzak-wnętrze za kierownicą-wnętrze na środku-widok za autem.
pecet
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 grudnia 2012
Wiek: 25

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Śr, 2 sty 2013, 22:01

Widze ze kolega jest mało zorientowany, wiec tak kazde auto ma rozny def kamery odpowiadajacej za kamere z maski Cam_Bonnet 2.
Podam przyklad zmojej imprezy 06. Tam ww kamera pokazuje srodek kokpitu na srodku medzy fotelami. Wniosek prosty, ustaw sobie w pluginie kamere na Cam_Bonnet 2 i wyreguluj.
Mysle ze to rozwieje twoje domysły :).
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez pecet » Cz, 3 sty 2013, 00:07

Ok, dzięki. Zmyliły mnie nazwy, myślałem że cam_backseat = kamera wewnątrz na środku a cam_bonnet2 = kamera na masce, której mi brakowało, tak przynajmniej logicznie powinno być.
pecet
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 grudnia 2012
Wiek: 25

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Aleksander BOGUSLAWSKI » Pt, 4 sty 2013, 18:35

Panowie, mam pewną sprawę związaną z tym tematem. Mianowicie, jak zmienić kąt obrotu wirtualnej kierownicy, aby dostosować ją do kąta na własnym kontrolerze? Pamiętam, że ktoś pisał kiedyś, jak to zrobić, ale kompletnie nie mogę tego znaleźć.
If in doubt, flat out
Avatar użytkownika
Aleksander BOGUSLAWSKI
E-R Team
 
Posty: 275
Dołączył(a): 13 marca 2011
Lokalizacja: Kraśnik
Wiek: 21

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Pt, 4 sty 2013, 18:49

otworz plik misc.rbz Total Commanderem lub wypakuj go, w srodku masz plik LM_Driver.ini.

Otwierasz na gorze masz wpis:
Kod: Zaznacz cały
[Settings]
Max Steeringwheel degrees            = 270

Wpisujesz połowe wartosci kąta twojej kiery, ja jezdze na 540 wiec mam wpis 270.

Pozdro :).
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez Aleksander BOGUSLAWSKI » Pt, 4 sty 2013, 19:09

Dzięki Andrzej. :spoko:

-- Pn, 7 sty 2013, 17:27 --

Sorry za post pod postem, ale mam jeszcze jedną sprawę. Otóż chciałem zrobić kilka screenów z gry, jednak przeszkadzają mi w tym te cyferki (FOV, i tak dalej), które pojawiły się po zainstalowaniu pluginu Pacenote. Pliki Pacenote i Pacenote.dll usunąłem, ale napisy w trakcie gry pozostały. Jak je usunąć?
If in doubt, flat out
Avatar użytkownika
Aleksander BOGUSLAWSKI
E-R Team
 
Posty: 275
Dołączył(a): 13 marca 2011
Lokalizacja: Kraśnik
Wiek: 21

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Śr, 23 sty 2013, 18:16

Kilka postów będę kontynuował w tym temacie :).

KLIMAS Adrian_o napisał(a):
Andrzej cieszę się że taki z Ciebie Kubica i że zawsze i wszędzie, w każdym temacie i w każdej kwestii zawsze możemy liczyć na ogrom Twojej wiedzy, mam wielką nadzieję że kiedyś zobaczę Cię w RSMP albo w RPP chociaż ;) ja raczej nie mam talentu kierowcy rajdowego, choć na codzień staram się jeździć szybko i bezpiecznie. RBR służy mi jedynie do spełniania tego czego w realu raczej nigdy nie dosięgnę.


Adrian to sa twoje słowa. Nie uważam się za żadnego Kubicę, to jest bardzo utalentowany człowiek i przyrownywanie mnie do niego poniżasz Jego bardzo mocno.

Co chodzi o moja wiedzę, tak posiadam jakąs wiedzę ale wiekszosc wyuczona za pomoca INTRNETU, kolegów z innych lig, czy tez roznych czasopism komputerowych. Bardzo lubie siedziec i poznawac bolączki systemów operacyjnych, a co za tym idize oprogramowanie, w tym przypadku RBR czy tez inne pomocnicze programy.

Dochodząc do sedna sprawy, bardzo chciałbym wystąpić w takich imprezach, jednak na dzien dzisiejszy moge sie pochwalic 4 miejscem w sezonie 2012 w kartingu. Zdobyłem 5 pucharów 2x1m,2x2m,1x3m i tym będę się chwalił, bo zeby dobrze smigac w kartingu, to trzeba miec troche umiejetnosci, wiecej mozesz popatrzeć na YT.

Na ostatnich innych zawodach kartingowych dostalem zaproszenie do zespołu na ten wyscig. W kalsyfikacji inndywidualnej zająłem 2m z 30 zawodników, wiekszosc z nich to goscie co lataja po kilka lat w kartingu, maja prof kombinezony itd itp. Ja wpadłem tylko w dresie ze swoim kaskiem i kamera GO PRO i zrobiłem duzo pkt dla zespołu ktory zajał 4 miejsce.

To tyle co chodzi o moje chwalenie się ;).

Czytając dalje twoj post zauzywałem dość sprzeczną rzecz, napisales:
RBR służy mi jedynie do spełniania tego czego w realu raczej nigdy nie dosięgnę.

Pewnie pisales to w jakis tam emocjach, ale jezeli to co napisales jest prawdziwe, to dlaczego nie spelniasz tego w jak najbardziej podobny sposob, czyli widok z kokpitu ? Nie musisz na to odpowadać, ale zastanow sie :).



WIŚNIEWSKI Nikodem napisał(a):Andrzej a daleko do tych Czech spod granicy niedaleko Kłodzka? Bo jak tak, to ja bym chętnie się pościgał :D



Plzeń :) mapę google otwórz i tam ładnie ci przeliczy, ulica Cermakova :).


Pawel Lizakowski napisał(a):
KLIMAS Adrian_o napisał(a):kokpiciarze niestety dużo tracą na jakości i na czasach. Można mówić wiele różnych rzeczy ale taka prawda ;)

Może i tracą, jeżdże na takiej kamerze w każdym aucie jakim startuję od początku mojej przygody z RBRem, i nie wyobrażam sobie żeby jeździć na innej kamerze w symulator rajdowy, wole być drugi czy piąty ale mieć przyjemność z jazdy - BEZCENNE. Wyniki kiedyś były dobre, teraz jest brak treningu. Jazda dywanem jest dla mnie tak beznadziejna, że odstawiłbym RBR, ale wiem że wiele osób mówi że są lepsze czasy, ale ja to mam gdzieś! :D



+1 dla ciebie KOKPITCIARZU :).




BUCZEK Lukas napisał(a):Dobra dziewczyny ... zlooozujcie szorty i przestancie sie drapac po twarzyczkach i okladac torebkami po glowach



NIe wiem co w tym jest obrazliwego, dla mnie to czysty żarcik jak najbardziej dozwolony i do przyjęcia.



NIe wiem czy to już pisalem, ale napisze.

Piszecie ze kamera z dywanu jest lepsza itd szybsza itp. Nasuwa sie pytanie dlaczego tak jest ?

W moim domysle mam takie wytlumaczenie. Dawno dawno temu jak powstał rysiek, to nie było duzo aut, widoki z kamery kokpitu były zenujace, co sam wiem i oczywsicie wielki - dla projektu. Odpowiedź jest prosta, najszybciej mozna było sie nauczyc smigać wlasnie z kamery dywanowej. Prawdą jest, że ten widok jest o wiele szerszy i łatwiej pokonac zakrety. Zgadzam sie z tym jak najbardziej.

Wzmy teraz taki mały test teoretyczny:

Wsiadamy do rajdowki z przezroczystą budą, czy nie lepiej nam bedzie sie smigac niz z buda nieprzezroczystą ? TAK. Sa jednak reguły przepisy ktore okreslaja budowe pojazdu rajdowego, dalej nie wnikam.

Niestety gra online w RBR nie ma za duzo tych reguł, a mianowicie tylko uszkodzenia pojazdu sa blokowane, niestety musze powiedziec, ze w tej kwesti pluginy online są bardzo biednie zrobione.

NIektorzy wiedzą jak jest np w rfactorze czy tez w LFS. Tam serwery maja duzo wiecej ustawien trudnosci czy tez poziomu kierowcy:
blokada kamery, manualna skrzynia, TC , ABS, itd itp.

Rwyalizacja w RBR online nigdy nie odzwiercieli prawdziwych umijętności kierowcy w realu, obojetnie czy to rajdowy, czy niedzelny :).

Jedno jest pewne, utrudnianie sobie jazdy wirtualnej ( układ H, kamera z kokpitu) sprawia ze mamy wieksze umiejetnosci niz ci ktorzy wlasnie wlaczaja prostą kamere, auto biegi itd, itp.

Powiem prosty przyklad, jak byłem na symulatorach co pisalem w innym temacie, tam reguły były jasne, układ H, manual CLutch, kamera z kokpitu. Powiem wam ze nie moglem sie nauczyc przelaczac biegi, normalnie wygladalem jak LAMER. W swoim aucie robie to na pamiec i o tym nie mysle nawet, ale tam wlasnie mialem i mam przyzwyczajenia z łopatek z F1.

Dość szybko opanowalem tą technikę i teraz powiem zę przyjemnosc z jazdy wzrosła o kolejne 50 %, zacząłem nawet śmigac w LFS, bo tam sprzęgło jest zrobione prawie ze idealnie :). Szkoda ze w RBR to niedziała tak jak nalezy :(.


Zapraszam do dalszej dyskusji, bez spinana tylko prosze, po prostu sobie bedziemy tutaj gadac i przyrownywac rzeczywistosc do wirtualnego rajdowania :).

Pozdr.
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez FRAJDA Daniel » Śr, 23 sty 2013, 21:22

Pawel Lizakowski napisał(a):
KLIMAS Adrian_o napisał(a):kokpiciarze niestety dużo tracą na jakości i na czasach. Można mówić wiele różnych rzeczy ale taka prawda ;)

Może i tracą, jeżdże na takiej kamerze w każdym aucie jakim startuję od początku mojej przygody z RBRem, i nie wyobrażam sobie żeby jeździć na innej kamerze w symulator rajdowy, wole być drugi czy piąty ale mieć przyjemność z jazdy - BEZCENNE. Wyniki kiedyś były dobre, teraz jest brak treningu. Jazda dywanem jest dla mnie tak beznadziejna, że odstawiłbym RBR, ale wiem że wiele osób mówi że są lepsze czasy, ale ja to mam gdzieś! :D


I właśnie tu jest ten problem, żałuję błędu popełnionego na początku mojej przygody z RBR'em, tym bardziej że przyłączyłem do Was przy namowie Piotrka Juszczyka, który wówczas śmigał w lidze i w pucharze rbr i od pierwszej chwili namawiał mnie do widoku ze środka, ale nie posłuchałem :)
Efekt tego jest taki jaki widać, ze środka słabo z czasami i dojeżdżalnością, z dywanu czasami uda się dobry czas uzyskać :)
Ale nie poddaje się i skracam dywan z każdym dniem, i mam nadzieję że do WRSMP 2013 dywan zniknie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
FRAJDA Daniel
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 12 listopada 2006
Lokalizacja: Olsztynek
Wiek: 0

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez SECZEK Andrzej » Śr, 23 sty 2013, 21:28

Zaczniesz czuc rajdowanie, a nie latanie czy pływanie bez fal :lol: ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
SECZEK Andrzej
 
Posty: 1594
Dołączył(a): 22 października 2008
Lokalizacja: UE
Wiek: 36

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez KLIMAS Adrian_o » Śr, 23 sty 2013, 22:13

dla mnie lepsze umiejętności to wyniki wyniki i jeszcze raz wyniki. Zdobywane mistrzostwa, wygrane rajdy, to jest weryfikacja umiejętności. A nie to że przejadę pieknie oes z kokpitu, a na końcu okazuję się że mojego wurca wyprzedziło s2000 :P

P.S kamera z dywanu to nie ułatwienie. To przyzwyczajenie. Jakbym śmigał od początku w kokpicie to pewnie teraz tak samo nie umiałbym zderzaka. Bo co to za ułatwienie że kamera przesunieta jest do przodu i w dół :P

P.S II RBR nie ma nic wspólnego z rzeczywistością i nie nauczy Cię niczego. Ja już dawno to zrozumiałem i dlatego się nie spuszczam nad tym wszystkim. Po prostu włączam i rywalizuje, patrze na splity i cisne. NIe gram w to po to by podziwiać widoki. Rbr to trudna gra, mające elementy realne. Ale kompletnie niczego nie nauczy, ja uczę się biorąc Corse matki której nie jest żal rozbić i jade w sobote wieczorem na zamknieta drogę, i tam staram się jechać szybko po śniegu, kontrolować poślizgi, próbować różnych rzeczy. Co to to tak ale nie rbr :P
Obrazek
KLIMAS Adrian_o
 
Posty: 499
Dołączył(a): 04 grudnia 2010
Lokalizacja: adres: Borowice 24 ,58-564 Sosnówka woj, Dolnośląskie
Wiek: 22

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez FRAJDA Daniel » Śr, 23 sty 2013, 23:03

Mnie tam RBR sporo nauczył, i niejednokrotnie wykorzystywałem to podczas jazdy w realu.
Ale to w moim przypadku tak było, wiem że znajdą się tacy którzy zasiadając do RBR'a posiadali duże doświadczenie w realu, więc tu już się niczego nie nauczą a wykorzystają swoje umiejętności w grze.

P.S kamera z dywanu to nie ułatwienie. To przyzwyczajenie. Jakbym śmigał od początku w kokpicie to pewnie teraz tak samo nie umiałbym zderzaka. Bo co to za ułatwienie że kamera przesunieta jest do przodu i w dół :P


Dokładnie, dlatego trzeba spróbować zmienić przyzwyczajenie :P wierzę że można to zrobić i jako kokpiciarz zdobywać mistrzostwa, wygrywać rajdy tak samo jak ze zderzaka czy jakiejkolwiek innej kamery.
Obrazek
Avatar użytkownika
FRAJDA Daniel
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 12 listopada 2006
Lokalizacja: Olsztynek
Wiek: 0

Re: RBR a rzeczywistość

Postprzez KLIMAS Adrian_o » Śr, 23 sty 2013, 23:36

z pewnością można zmienić ;) wszystko można. Ale to też zależy od osoby, ja poprostu lepiej czuje auto z tamtej kamery. Doskonale wiem jak blisko beczki mogę przejechać bokiem samochodu albo jak go poprowadzić żeby np wziąć wyryp miedzy koła żeby mnie nie wystrzeliło jak tomahawk`a w powietrze ;) lepiej kontroluje tym sposobem swoją jazdę i jedzie mi się pewniej. Zależy od człowieka. Choć wiem że czołówka światowa np Kucera, Marek Sepp, Bogdanowicz, Skroban, bracia Spisaki, Tommi Makinen wszyscy latają ze zderzaka. Ja jako że nastawiam się na wynik poszedłem tą samą drogą ;) choć jak widać są wyjątki bo Lizak wygrywał z kokpitu ;) skończmy już w końcu tą debatę podsumowaniem że obie opcje są dobre i nie wyzywajmy się że jeden jest cienki i jest akradowcem bo jeździ tak a drugi tak ;)
Obrazek
KLIMAS Adrian_o
 
Posty: 499
Dołączył(a): 04 grudnia 2010
Lokalizacja: adres: Borowice 24 ,58-564 Sosnówka woj, Dolnośląskie
Wiek: 22

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Richard Burns Rally

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron