Zmień rozmiar tekstu   Drukuj

Porysowany colin, co robić?

Piszcie tu o wszystkim sensownym co ma związek z Colinem 4.

Porysowany colin, co robić?

Postprzez Hodak » Cz, 26 sie 2004, 20:56

Mam pytanie. Stała się dziś rzecz straszna, mój orginalny colinek 4 PL został zniszczony (4cd) przez Cd-rom (LG 52x Max). Stało się to podczas instalki. Zainstalowałem windowsa od nowa, wszystko bylo ok, także z plytką win. Potem wszystkie stery, dx9, i nadszedł czas na colina. Szło spokojnie, jednak po instalce chciałem odpalić go i nie mógł (cd-rom) przeczytać płytki. Wyjołem ją i co zobaczyłem. Wyżeźbione mini okręgi. Na wszystkich pozostałych plytach dokladnie to samo (chodzi o cmr4). Czy mam szanse na nowego colina? Chodzi mi o reklamacje do LG lub CD-Projektu? Jak tak to powiedcie mi gdzie mam się zgłosić. Dodam jeszcze że cd-romek ma 3 lata i nigdy nie było z nim problemu. Nie był rozkrencany itp. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Człowiek jest zagłupi by żyć :P
Avatar użytkownika
Hodak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 25 sierpnia 2004
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez DeXteR » Cz, 26 sie 2004, 21:00

Jedź z reklamacją, ale cd-rom'u :blink:
Avatar użytkownika
DeXteR
 
Posty: 1701
Dołączył(a): 29 września 2003
Wiek: 0

Re: Porysowany colin, co robić?

Postprzez Piotor » Cz, 26 sie 2004, 21:00

Hodak napisał(a):Mam pytanie. Stała się dziś rzecz straszna, mój orginalny colinek 4 PL został zniszczony (4cd) przez Cd-rom (LG 52x Max). Stało się to podczas instalki. Zainstalowałem windowsa od nowa, wszystko bylo ok, także z plytką win. Potem wszystkie stery, dx9, i nadszedł czas na colina. Szło spokojnie, jednak po instalce chciałem odpalić go i nie mógł (cd-rom) przeczytać płytki. Wyjołem ją i co zobaczyłem. Wyżeźbione mini okręgi. Na wszystkich pozostałych plytach dokladnie to samo (chodzi o cmr4). Czy mam szanse na nowego colina? Chodzi mi o reklamacje do LG lub CD-Projektu? Jak tak to powiedcie mi gdzie mam się zgłosić. Dodam jeszcze że cd-romek ma 3 lata i nigdy nie było z nim problemu. Nie był rozkrencany itp. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Nie masz szans
Piotor
 
Posty: 3707
Dołączył(a): 10 lipca 2003
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez Hodak » Cz, 26 sie 2004, 21:01

#DeXteR# napisał(a):Jedź z reklamacją, ale cd-rom'u :blink:


A gdzie? Thx za wszystkie odpowiedzi.
Człowiek jest zagłupi by żyć :P
Avatar użytkownika
Hodak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 25 sierpnia 2004
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez Piotor » Cz, 26 sie 2004, 21:03

Hodak napisał(a):
#DeXteR# napisał(a):Jedź z reklamacją, ale cd-rom'u :blink:


A gdzie? Thx za wszystkie odpowiedzi.

Zadzwoń do wróźki i ona Ci powie
Piotor
 
Posty: 3707
Dołączył(a): 10 lipca 2003
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez Hodak » Cz, 26 sie 2004, 21:06

Zadzwoń do wróźki i ona Ci powie


Szkoda kasy, 8zł za min. bez Vat, to ja może sprzedam na allego. A colina przegram od kolegi.

4. Zakaz wymiany cracków, i podawania cd-key'i (co nie oznacza zakazu rozmów o kopiach zapasowych.
Zmienony przez #DeXteR#

Jeszcze raz i ostrzeżenie będzie B)
Człowiek jest zagłupi by żyć :P
Avatar użytkownika
Hodak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 25 sierpnia 2004
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez kranked » Cz, 26 sie 2004, 21:26

Ja w ogóle nie wiem w czym problem ;)
Avatar użytkownika
kranked
 
Posty: 2362
Dołączył(a): 29 września 2003
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 0

Postprzez Hodak » Cz, 26 sie 2004, 21:29

ok
Człowiek jest zagłupi by żyć :P
Avatar użytkownika
Hodak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 25 sierpnia 2004
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Re: Porysowany colin, co robić?

Postprzez Dari555 » Cz, 26 sie 2004, 21:30

Hodak napisał(a):Mam pytanie. Stała się dziś rzecz straszna, mój orginalny colinek 4 PL został zniszczony (4cd) przez Cd-rom (LG 52x Max). Stało się to podczas instalki. Zainstalowałem windowsa od nowa, wszystko bylo ok, także z plytką win. Potem wszystkie stery, dx9, i nadszedł czas na colina. Szło spokojnie, jednak po instalce chciałem odpalić go i nie mógł (cd-rom) przeczytać płytki. Wyjołem ją i co zobaczyłem. Wyżeźbione mini okręgi. Na wszystkich pozostałych plytach dokladnie to samo (chodzi o cmr4). Czy mam szanse na nowego colina? Chodzi mi o reklamacje do LG lub CD-Projektu? Jak tak to powiedcie mi gdzie mam się zgłosić. Dodam jeszcze że cd-romek ma 3 lata i nigdy nie było z nim problemu. Nie był rozkrencany itp. Z góry dziękuję za odpowiedzi.


A ja mam dla ciebie złoty środek, a mianowicie jest coś takiego jak zestaw do naprawiania porysowanych płyt, jest to np. w Media Markcie (to nie jest reklama tylko tam widziałem ten zestaw). Chodzi o to że dostajesz specjalny płyn do polerowania i szmatkę i po chwili twoja płytka wygląda jak nowa, jest jeszcze zestaw, który czyści automatycznie i wygląda jak DiskMan tylko kosztuje trochę... A więc jak chcesz to możesz sobie naprawić płytkę. ;)
<<<<<<SUBARU IMPREZA - to to co lubię! - RESPEKT!>>>>>>>
Avatar użytkownika
Dari555
 
Posty: 203
Dołączył(a): 05 kwietnia 2004
Lokalizacja: Kielce
Wiek: 0

Postprzez Hodak » Cz, 26 sie 2004, 21:33

A ja mam dla ciebie złoty środek, a mianowicie jest coś takiego jak zestaw do naprawiania porysowanych płyt, jest to np. w Media Markcie (to nie jest reklama tylko tam widziałem ten zestaw). Chodzi o to że dostajesz specjalny płyn do polerowania i szmatkę i po chwili twoja płytka wygląda jak nowa, jest jeszcze zestaw, który czyści automatycznie i wygląda jak DiskMan tylko kosztuje trochę... A więc jak chcesz to możesz sobie naprawić płytkę.


A ile taki zestawik kosztuje? I znasz może kogoś kto go urzywał? Chodzi o ten pierwszy tańszy. Thx za opowiedzi.
Człowiek jest zagłupi by żyć :P
Avatar użytkownika
Hodak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 25 sierpnia 2004
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez Dari555 » Cz, 26 sie 2004, 21:34

Hodak napisał(a):
A ja mam dla ciebie złoty środek, a mianowicie jest coś takiego jak zestaw do naprawiania porysowanych płyt, jest to np. w Media Markcie (to nie jest reklama tylko tam widziałem ten zestaw). Chodzi o to że dostajesz specjalny płyn do polerowania i szmatkę i po chwili twoja płytka wygląda jak nowa, jest jeszcze zestaw, który czyści automatycznie i wygląda jak DiskMan tylko kosztuje trochę... A więc jak chcesz to możesz sobie naprawić płytkę.


A ile taki zestawik kosztuje? I znasz może kogoś kto go urzywał? Chodzi o ten pierwszy tańszy. Thx za opowiedzi.


Dokładnie to nie pamiętam, ale coś chyba koło 30 zł. Niestety nie znam nikogo kto tego urzywał, ale sam jestem na jego kupnie, bo mam pare porysowanych płytek, ale mnie się wydaje, że to na 99% powinno pomóc bo poprosu zapolerywujesz ryski, które powstały, a one sprawiają że twój laser w CD-Romie sie gubi.... ;)
Ostatnio edytowano Cz, 26 sie 2004, 21:37 przez Dari555, łącznie edytowano 1 raz
<<<<<<SUBARU IMPREZA - to to co lubię! - RESPEKT!>>>>>>>
Avatar użytkownika
Dari555
 
Posty: 203
Dołączył(a): 05 kwietnia 2004
Lokalizacja: Kielce
Wiek: 0

Postprzez Hodak » Cz, 26 sie 2004, 21:37

Dari555 napisał(a):
Hodak napisał(a):
A ja mam dla ciebie złoty środek, a mianowicie jest coś takiego jak zestaw do naprawiania porysowanych płyt, jest to np. w Media Markcie (to nie jest reklama tylko tam widziałem ten zestaw). Chodzi o to że dostajesz specjalny płyn do polerowania i szmatkę i po chwili twoja płytka wygląda jak nowa, jest jeszcze zestaw, który czyści automatycznie i wygląda jak DiskMan tylko kosztuje trochę... A więc jak chcesz to możesz sobie naprawić płytkę.


A ile taki zestawik kosztuje? I znasz może kogoś kto go urzywał? Chodzi o ten pierwszy tańszy. Thx za opowiedzi.


Dokładnie to nie pamiętam, ale coś chyba koło 30 zł. ;)


Tata mi jutro kupi! Zgodził się. Thx wszystkim za odpowiedzi. Wspaniali jesteście. Tylko nie piszcie ,że jestem rozpuszczony bachor, nie dostane w nagrode kieszonkowego :-)
Człowiek jest zagłupi by żyć :P
Avatar użytkownika
Hodak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 25 sierpnia 2004
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez Jarek Cebula » Cz, 26 sie 2004, 23:22

Dari555 napisał(a):
Hodak napisał(a):
A ja mam dla ciebie złoty środek, a mianowicie jest coś takiego jak zestaw do naprawiania porysowanych płyt, jest to np. w Media Markcie (to nie jest reklama tylko tam widziałem ten zestaw). Chodzi o to że dostajesz specjalny płyn do polerowania i szmatkę i po chwili twoja płytka wygląda jak nowa, jest jeszcze zestaw, który czyści automatycznie i wygląda jak DiskMan tylko kosztuje trochę... A więc jak chcesz to możesz sobie naprawić płytkę.


A ile taki zestawik kosztuje? I znasz może kogoś kto go urzywał? Chodzi o ten pierwszy tańszy. Thx za opowiedzi.


Dokładnie to nie pamiętam, ale coś chyba koło 30 zł. Niestety nie znam nikogo kto tego urzywał, ale sam jestem na jego kupnie, bo mam pare porysowanych płytek, ale mnie się wydaje, że to na 99% powinno pomóc bo poprosu zapolerywujesz ryski, które powstały, a one sprawiają że twój laser w CD-Romie sie gubi.... ;)


Hehe ja też mam taki środek i też jak dotąd mnie nie zawiódł. Skład całego zestawu: napój wysoko procentowy:D, delikatna szmatka, no i oczywiście porysowana płyta. Zawsze działa tego procederu używam już kilka lat i nic sie nie stało. Nikogo jednak nie namawiam i nie odpowiadam za ewentualne urazy waszych płyt lub CD-ROMów:D



(GP) Jarek Cebula
Avatar użytkownika
Jarek Cebula
 
Posty: 2685
Dołączył(a): 05 grudnia 2003
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Wiek: 0

Postprzez Hex » Cz, 26 sie 2004, 23:31

Ja tam zadnymi płynami płyt nie smaruje ani nic nie naprawiam jak przestaje działac albo powoduje zwieche kompa to wyjezdza z napędu i zatrzymuje sie na kaloryferze.
Mewa Kwiaty Focus Grzyb
Avatar użytkownika
Hex
 
Posty: 1591
Dołączył(a): 28 sierpnia 2003
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 0

Postprzez Piotor » Cz, 26 sie 2004, 23:32

(GP) Jarek Cebula napisał(a):
Hehe ja też mam taki środek i też jak dotąd mnie nie zawiódł. Skład całego zestawu: napój wysoko procentowy:D, delikatna szmatka, no i oczywiście porysowana płyta. Zawsze działa tego procederu używam już kilka lat i nic sie nie stało. Nikogo jednak nie namawiam i nie odpowiadam za ewentualne urazy waszych płyt lub CD-ROMóm

No proszę... Mam nadzieję, że te porady przeczyta Prawdziwy Fan Strony i jakoś naprawi te płytki z nagrody specjalnie porysowane przez zazdrosnego kuriera ;)
Piotor
 
Posty: 3707
Dołączył(a): 10 lipca 2003
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez Hodak » Pt, 27 sie 2004, 09:36

Dzięki za wszysktie odpowiedzi. A cd-romka sprezedaje na allegoro.
Człowiek jest zagłupi by żyć :P
Avatar użytkownika
Hodak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 25 sierpnia 2004
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0


Powrót do Colin McRae Rally 4 PC & PS2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron