Zmień rozmiar tekstu   Drukuj

Ustawienia samochdu w C4

Piszcie tu o wszystkim sensownym co ma związek z Colinem 4.

Ustawienia samochdu w C4

Postprzez maku2 » Wt, 24 lut 2004, 19:13

Tu mozecie napisac na jakich ustawieniach uata pokonujecie odcinki w c4.
MCP, MCDST, MCSA, MCSE, MCT
maku2
 
Posty: 866
Dołączył(a): 31 lipca 2003
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez Hex » Wt, 24 lut 2004, 20:00

ja tam ruszam tylko skrzynie na odejscie reszte to niewiem :)
Mewa Kwiaty Focus Grzyb
Avatar użytkownika
Hex
 
Posty: 1591
Dołączył(a): 28 sierpnia 2003
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 0

Postprzez (SPRT)Mariusz » Śr, 25 lut 2004, 08:00

Hex napisał(a):ja tam ruszam tylko skrzynie na odejscie reszte to niewiem :)


Ja tak jak w dwójce skrzynia długa , zawieszenie miękkie , kierownica mała czułość ale to tylko na szuter :rozwal kompa: :)
Avatar użytkownika
(SPRT)Mariusz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 16 lutego 2004
Lokalizacja: Trzemeśnia
Wiek: 0

Postprzez kranked » Śr, 25 lut 2004, 13:04

Ja tam narazie kombinuje z róznymi ustawieniami, więc niemam jeszcze jakiegoś optymalnego. Jedynie to wiadomo szuter na miękko, asfalt na twardo (jak z jajkami <hahaha> )
Avatar użytkownika
kranked
 
Posty: 2362
Dołączył(a): 29 września 2003
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 0

Postprzez (SPRT)Mariusz » Śr, 25 lut 2004, 20:00

=KrAnKeD= napisał(a):Ja tam narazie kombinuje z róznymi ustawieniami, więc niemam jeszcze jakiegoś optymalnego. Jedynie to wiadomo szuter na miękko, asfalt na twardo (jak z jajkami <hahaha> )


dokładnie <hahaha>
Avatar użytkownika
(SPRT)Mariusz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 16 lutego 2004
Lokalizacja: Trzemeśnia
Wiek: 0

Postprzez Axcel-CMR4 » Cz, 11 mar 2004, 10:12

Standardowe ustawienia dla Finlandii, USA, w Japonii niższe zawieszenie.
Colin McRae Rally 3/4 - Poland Rally TEAM
Axcel-CMR4
 
Posty: 15
Dołączył(a): 11 marca 2004
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez (GP)GrEEn » So, 3 kwi 2004, 22:48

Jeżeli ktoś znajdzie optymalne ustawienie auta na danej trasie to raczej się z nikim nie podzieli tymi ustawieniami tym bardziej, że uda mu się jeszcze dobrze zapunktować. To nie jest proste znaleźć dobre ustawienia. Wymaga to czasu i myślenia :D Oczywiście w GP - Rally Team istnieje takie coś jak obieg informacji :lol: , ale jest to szczelny obieg. Rzadko coś z nigo wycieka hehe -_-
Niech MOC będzie z Wami!!!;-))))
Avatar użytkownika
(GP)GrEEn
 
Posty: 95
Dołączył(a): 30 lipca 2003
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 0

Postprzez Dasiek » Pn, 5 kwi 2004, 09:54

Ogląda czesam kto WRC??????
Tam czasem podają ustawienia samochodów.
Ja ustawiłem sobie ( w CMR 4 ) Subaru wrc na 1 os Hiszpani (spain) i jeździ mi sie śwetnie :)
Ustawienia są następujące
-zawieszenie-jedna kreska w lewo (niższe)
-amortyzatory-jedna kreska w prawo (twardsze)
-chamulce-bardziej na tył
-sterowanie-normalne
-biegi-krótsze (jedna kreska)
reszty nie ruszałem :D
AHA na takich ustawieniach jeździ się techniką Burnsa tzn "tnij co się da"(przynajmniej Burns kiedyś jeździł tą taktyką na rajdach asfaltowych)


Pozdrawiam wszystkich klubowiczów gp rally team
Dasiek
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16 marca 2004
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 0

Postprzez maku2 » Pn, 5 kwi 2004, 12:20

A ja na SP stosuje zasadne logiczna. Jak asfalt to wszystko najnizej i najtwardziej :)
MCP, MCDST, MCSA, MCSE, MCT
maku2
 
Posty: 866
Dołączył(a): 31 lipca 2003
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez Dasiek » Pn, 5 kwi 2004, 12:40

maku2 nie moge sie z tobą zgodzić. Przed chwilą grałem w CMR 4 w hiszpanii i tam masz bardzo nierówne asfalty i ja mało co nie zostawiłem zawieszenia na drodze, bo miałem za nisko ustawione :P
Dasiek
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16 marca 2004
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 0

Postprzez Dasiek » Pn, 5 kwi 2004, 12:43

Co do mojego posta (3 posty wyrzej od tego) podałem ustawienia.
Sprawdzają się one tylko na dwóch pierwszych oesach. Na reszcie odcinków polecam ustawić wyżej zawieszenie (jedna kreska)
Dasiek
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16 marca 2004
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 0

Postprzez Hex » Pn, 5 kwi 2004, 13:04

Dasiek napisał(a):Co do mojego posta (3 posty wyrzej od tego) podałem ustawienia.
Sprawdzają się one tylko na dwóch pierwszych oesach. Na reszcie odcinków polecam ustawić wyżej zawieszenie (jedna kreska)
No super Extra ustawił bym sobie jak bym miał pełną wersje cmr 04 <hahaha>
Mewa Kwiaty Focus Grzyb
Avatar użytkownika
Hex
 
Posty: 1591
Dołączył(a): 28 sierpnia 2003
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 0

Postprzez AMG.Marcin » Wt, 6 kwi 2004, 23:59

Witam! Jeżeli chodzi o Japonię i OS 2, który jest dostępny w demie to polecam moim zdaniem: Opony - intermediaty (bo dobre na mokre z "odrobiną" syfu), zawias nisko na maksa, sprężyny twardo jak się da(ewentualnie jedna w lewo od środkowej pozycji), te trzecie ustawienie to jeszcze nie bardzo kumam o co chodzi :D (wydaje mnie się że chodzi tu o spięcie dyfra, lecz mogę się mylić) w każdym razie w środku zostawiam lub jedno w prawo(zależy od dnia i mojej kondycji fizycznej :D ), sterowanie jedno w lewo od środka oczywiście, a balans hamulców jedno w lewo od środka czyli bardziej na przód(tak jak generalnie Pan Bóg rajdowcom przykazał) a biegi zostawiam na środku bo jakoś ich skrócenie do mnie nie przemawia. Nie wiem czy te ustawienia się komuś spodobają i czy ktoś to skomentuje ale chciałem sie nimi podzielić bo jak patrzałem sobie na czasy w lidze to letko zbladłem( w okolicach 30 pozycji bym był może trochę dalej :D ), ale ciekaw jestem jak to z tą czystą ligą jest bo nie jeżdżę na skróty, w końcu jaki jest tego sens. Dobra kończę te studenckie wypociny. Pozdrawiam wszystkich fanów załogi Czopik/Wroński!!! :cfaniak:
AMG.Marcin
 
Posty: 1838
Dołączył(a): 06 kwietnia 2004
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Wiek: 0

Postprzez alter_egoista » So, 29 maja 2004, 17:51

na asfalt najlepsza krotsza skrzynia, czuła kierownica, twarde zawieszenie, hamulce lekko na tyl, aby zarzucilo przy zakretach... powodzenia w hiszpanii i japonii :pijacy:
alter_egoista
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 maja 2004
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 0

Postprzez alter_egoista » So, 29 maja 2004, 17:58

ahhh i zapomnialem...co do asfaltow, nie wiem jak Wy, ale mam taktyke jak najmniej hamowac...w CMR 2 i 3 swietnie to wychodzilo - puszczac troche gazu przed zakretem (mozna przechodzic nawroty bez hamulca). W CMR 4 troche ciezko to wyczuc, bo wyrazniej slabsza jest przyczepnosc na asfaltach...to moge uznac takze za powazny minus CMR 4 - nie czuje sie ze jedzie sie po asfalcie - nie ma tej kochanej przyczepnosci i pisku opon...
Pozdrowienia dla maniakow szybkiej jazdy po kretych uliczkach rajdu Hiszpanii i Włoch (CMR2)
alter_egoista
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 maja 2004
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 0

Postprzez grzesiobiker » Cz, 5 sie 2004, 16:43

ja generalnie zauważyłem, że skrócenie skrzyni niewiele daje. Na dłuższej można nawet na krętych torach lepszy czas wykręcić.

[ Dodano: Pią Sie 06, 2004 22:05 ]
Na asfalcie twarde zawieszenie i niskie, szybkie skręty i krótka szkrzynia.
Na śniegu srednio niski , średnio twardy, mniejsza czułość, dłuższa skrzynia.
A na szutrach lekko podwyższony ale nie miękki i długa skrzynia z mniejsza czułością.
grzesiobiker
 
Posty: 84
Dołączył(a): 02 sierpnia 2004
Wiek: 0

Postprzez grunger » So, 18 wrz 2004, 23:01

Skrzynię ustawiam zależnie od odcinka. Jak bardzo kręty to najkrócej, jak mniej to kreska w prawo. Czułość kierowicy zawsze na max (pozostalość po vr3 ;) ). Hamulce zawsze jedna kreska w lewo, czyli bardziej na przód. Zawieszenie najniżej jak można, zależy od odcinka, twardosć jedną kreskę w prawo.
grunger
 
Posty: 66
Dołączył(a): 18 września 2004
Lokalizacja: Olsztyn
Wiek: 0

Postprzez Jarlaxe » N, 19 wrz 2004, 19:14

Eeee... co do skrzyni to zawsze raz w prawo - nigdy krótko ! - chyba że odcinek jest bardzo szybki to wtedy na maksa w prawo - hamulce zależą od twojego obeznania z odcinkiem - im lepiej znasz odcinek i pewniej się w nim czujesz tym bardziej hamulce w lewo, zawieszenie zawsze na maksa miekkie !
Avatar użytkownika
Jarlaxe
 
Posty: 621
Dołączył(a): 10 czerwca 2004
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 0

Spolszczenie, pomoc

Postprzez MaLicK » Śr, 15 gru 2004, 13:33

Hmm wiem ze wiekszosc to wie, ale chcialbym zaczac od poczatku, a mainowicie:
TYRES-opony
RIDE HEIGHT-wysokosci jazdy
SPRINGS-amontyzatory (zawieszenie)
ANTI-ROLL BAR-zarzucanie pojazdu(chyba)-rozlozenie mocy (przod, tyl)
BRAKES-rozlozenie hamowania
STEERING-moc sterowania
GEARBOX-skrzynia biegow
No wiec sprawa jest prosta, gdy mamy asfalt wszystko obnizamy, gdy szuterek troszke do gory, gdy snieg duzo do gory itp. (to tez napewno wiecie), ale nie o to biega, dobor opon tez prosty, wchodzimy na INFO i tam nam wszytsko ladnie pokazuje, gdy dany odcinek mamy pod gorke rozkladamy moc na przednie kola (sprawa chyba tez prosta), ze skrzynia to samo, a nawet czasem nie warto sie grzebac i zostawiac ja na środku(zwykla).
Sterowanie jak to ktos tam napisal metoda Burnsa, czy;i ostre sterowanie scinajac zakrety(ze nie max, bo pojazd bedzie mial tedencje do tracenia przyczepnosci).Natomiast nie mam pojecia jak ustawiac hamowanie a jest to bardzo wazne bo bez hamowania ta gra nie ma sensu.Niby wiekszosc wiem ale jezdze na srednim poziomie i dostaje baty w australi i japoni:((.Moze ktoś z was opisalby co jak ustawia i nie ma problemow z wygrywaniem na expercie?Napewno nic mu sie nie stanie w my nie stracimy czasu na testowaniu w Shake down(czy jakos tak).Najbardziej mi zalezy o hamulce co i jak, gdzie;) Pozdro all
MaLicK
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 grudnia 2004
Wiek: 0

Re: Spolszczenie, pomoc

Postprzez mesman » Śr, 15 gru 2004, 16:04

MaLicK napisał(a):ANTI-ROLL BAR-zarzucanie pojazdu(chyba)-rozlozenie mocy (przod, tyl)


?????????????????????????????????????????? :szczena:
DfF Rally Team | Mesman
Avatar użytkownika
mesman
 
Posty: 254
Dołączył(a): 24 października 2004
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 0

Postprzez rs4radius » Śr, 15 gru 2004, 16:53

Ja skrzyni nie ruszam również, bo w sumie to nic nie daje. Za to ingeruje w opony i zawieszenie, zazwyczaj na maxa twarde i średni-niski samochód.
Avatar użytkownika
rs4radius
 
Posty: 158
Dołączył(a): 27 października 2004
Lokalizacja: Lublin
Wiek: 0

Postprzez Jarlaxe » Śr, 15 gru 2004, 20:44

heh - skrzynia daje i to dużo co wyszło na turnieju benchmark - jak sobie ludzie poustawiali skrzynie na jak najkrótszą, pruli ile fabryka dała a później sie dziwili że pojechałem szybciej - nic dziwnego jak silnik mieli na 6 biegu ;) Do colina 4 dodatkowo proponuję standardowo zawieszenie na maksa wysokie, sterowanie na maksa w lewo i w zależności od znajomości trasy hamulce albo raz (dla słabszej znajomości) albo na maksa (dla lepszej) w lewo. :)
Avatar użytkownika
Jarlaxe
 
Posty: 621
Dołączył(a): 10 czerwca 2004
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 0

Postprzez MaLicK » Cz, 16 gru 2004, 11:30

No z ta skrzynia masz racje, ale ja narazie gram z kompem:(Tez chyba gdy sie ustawi za krotka skrzynie psuje sie system chlodzenia czy jakos tak, na dlugich odcinkach;)
MaLicK
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 grudnia 2004
Wiek: 0


Powrót do Colin McRae Rally 4 PC & PS2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron