Zmień rozmiar tekstu   Drukuj

Konkurs nr. 3

W tym dziale dowiecie się wszystkiego co dzieje sie w konkursach, jak również przeczytacie najnowsze wydarzenia z nimi związane.

Który screen podoba ci się najbardziej?

Ankieta wygasła N, 29 sie 2004, 19:32

Killcio - #1
0
Brak głosów
Killcio - #2
1
9%
Killcio - #3
0
Brak głosów
speedy - #1
0
Brak głosów
speedy - #2
0
Brak głosów
speedy - #3
0
Brak głosów
speedy - #4
0
Brak głosów
(GP)Hex - #1
1
9%
(GP)Hex - #2
6
55%
mx.art - #1
0
Brak głosów
mx.art - #2
2
18%
mx.art - #3
1
9%
 
Liczba głosów : 11

Konkurs nr. 3

Postprzez kranked » Pn, 23 sie 2004, 11:18

Poprzedni konkurs wygrał mx.art i jego screen jest na stronie.

Rozpoczynamy konkurs nr. 3, możecie dawać nowe screeny :D W sobotę do tego tematu daję sondę ze wszystkimi waszymi screenami ;)
Ostatnio edytowano Pt, 27 sie 2004, 22:32 przez kranked, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
kranked
 
Posty: 2362
Dołączył(a): 29 września 2003
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 0

Postprzez Killcio » Pn, 23 sie 2004, 14:33

Moje cuda:

Cudeńko 1

Cudeńko 2

Cudeńko 4

Usunąłem jeden screen niech będą tylko 3 :D :D :D.
Ostatnio edytowano Cz, 26 sie 2004, 12:17 przez Killcio, łącznie edytowano 1 raz
f-rally.prv.pl
Avatar użytkownika
Killcio
 
Posty: 1284
Dołączył(a): 20 października 2003
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 20

Postprzez JoannaXP » Pn, 23 sie 2004, 14:34

JoannaXP
 
Posty: 2700
Dołączył(a): 23 sierpnia 2004
Lokalizacja: Białystok
Wiek: 0

Postprzez Hex » Pn, 23 sie 2004, 14:57

to ja tez dam dwa swoje jeden z c3 :rolleyes:

Namber łan
namber tu :hahaha:
Mewa Kwiaty Focus Grzyb
Avatar użytkownika
Hex
 
Posty: 1591
Dołączył(a): 28 sierpnia 2003
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 0

Postprzez Killcio » Pn, 23 sie 2004, 15:19

Hex ty jednym z nich wygrałeś ten dawno zapomniany (?) konkurs screenowy???
f-rally.prv.pl
Avatar użytkownika
Killcio
 
Posty: 1284
Dołączył(a): 20 października 2003
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 20

Postprzez Piotor » Pn, 23 sie 2004, 15:22

(GP)Hex napisał(a): (...) jeden z c3 :rolleyes:
namber tu :hahaha:

magia świecących tarcz :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Piotor
 
Posty: 3707
Dołączył(a): 10 lipca 2003
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez DeXteR » Pn, 23 sie 2004, 15:48

(GP)Hex napisał(a):namber tu :hahaha:


Powiedzieć takiemu 'coś' to zaraz odgapi :angry: :hahaha:
Avatar użytkownika
DeXteR
 
Posty: 1701
Dołączył(a): 29 września 2003
Wiek: 0

Postprzez mx.art » Pn, 23 sie 2004, 20:28

Skoro wygrałem to na ten tydzień też rzuce 3 propozycje, może też się uda wygrać ^_^

1. evo 7
2. impreza
3. focus
Avatar użytkownika
mx.art
 
Posty: 718
Dołączył(a): 11 lipca 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez Banan » Pn, 23 sie 2004, 20:43

Interia... :angry:
Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
 
Posty: 4102
Dołączył(a): 03 maja 2004
Lokalizacja: Bielawa
Wiek: 22

Postprzez mx.art » Pn, 23 sie 2004, 21:45

Banan napisał(a):Interia... :angry:


nie nie Colin McRae Rally 04
Avatar użytkownika
mx.art
 
Posty: 718
Dołączył(a): 11 lipca 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez Piotor » Pn, 23 sie 2004, 22:24

mx.art napisał(a):Skoro wygrałem to na ten tydzień też rzuce 3 propozycje, może też się uda wygrać (...)

Nie masz szans... wygrać muszą legendarne magiczne tarcze :hahaha:
Piotor
 
Posty: 3707
Dołączył(a): 10 lipca 2003
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez mx.art » Wt, 24 sie 2004, 01:07

(GP)Piotor napisał(a):
mx.art napisał(a):Skoro wygrałem to na ten tydzień też rzuce 3 propozycje, może też się uda wygrać (...)

Nie masz szans... wygrać muszą legendarne magiczne tarcze :hahaha:

Ok teraz bede starał się zapinać bloki na każdym zakręcie :hahaha: może wtedy bedzie widac jak się świecą B)
Avatar użytkownika
mx.art
 
Posty: 718
Dołączył(a): 11 lipca 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez JoannaXP » Wt, 24 sie 2004, 14:02

ludzie litości ,na tym badziewnym servie Interii umieszczacie te screeny ,a malo kto ma ochote czekać pół godziny az sie fota załaduje :przebij mur: :angry:
JoannaXP
 
Posty: 2700
Dołączył(a): 23 sierpnia 2004
Lokalizacja: Białystok
Wiek: 0

Postprzez Banan » Wt, 24 sie 2004, 14:56

speedy napisał(a):ludzie litości ,na tym badziewnym servie Interii umieszczacie te screeny ,a malo kto ma ochote czekać pół godziny az sie fota załaduje :przebij mur: :angry:


Ja napisalem tylko interia... bo mi sie nie chcialo pisac wiecej :P Juz lepiej podeslijcie screeny do kogos z GP i niech oni umieszcza na innym serwerze (Bo gdzies tam pisze, ze mozna tak zrobic) :)
Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
 
Posty: 4102
Dołączył(a): 03 maja 2004
Lokalizacja: Bielawa
Wiek: 22

Postprzez mx.art » Wt, 24 sie 2004, 16:58

Krótka piłka: nikt niekaże wam tych screenów otwierać a pozatym żyjecie w stresie :hahaha: i macie słabe łącza :dont worry:
Avatar użytkownika
mx.art
 
Posty: 718
Dołączył(a): 11 lipca 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez Marcin Kowal » Wt, 24 sie 2004, 17:17

mx.art napisał(a):Krótka piłka: nikt niekaże wam tych screenów otwierać a pozatym żyjecie w stresie :hahaha: i macie słabe łącza :dont worry:


chłopcy myślą że jak zdjęcie się niezaładuje w 10s to jest server do d***, a interia ma limit przesyłu danych, a poza tym to przecież polski server!
Obrazek
Avatar użytkownika
Marcin Kowal
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 09 kwietnia 2004
Wiek: 24

Postprzez DeXteR » Wt, 24 sie 2004, 17:27

AMG.Mav3rick napisał(a):
mx.art napisał(a):Krótka piłka: nikt niekaże wam tych screenów otwierać a pozatym żyjecie w stresie :hahaha: i macie słabe łącza :dont worry:


chłopcy myślą że jak zdjęcie się niezaładuje w 10s to jest server do d***, a interia ma limit przesyłu danych, a poza tym to przecież polski server!


Republika też jest polska i jakoś działa 10 razy szybciej!
Avatar użytkownika
DeXteR
 
Posty: 1701
Dołączył(a): 29 września 2003
Wiek: 0

Postprzez Banan » Wt, 24 sie 2004, 18:42

Czyli dla Ciebie 786,4kb/s to wolne lacze, tak ?
Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
 
Posty: 4102
Dołączył(a): 03 maja 2004
Lokalizacja: Bielawa
Wiek: 22

Postprzez mx.art » Wt, 24 sie 2004, 19:08

Sorry Vinnetou ale te obrazki mają max.261 kb. więc niewiem w czym problem i zmartwienie, mi wszystko działa jak trzeba. Tak pozatym to nie miejsce na debaty nad tym gdzie i co komu się ładuje, to nie jest ściana płaczu tylko konkurs screenów, koniec tematu. Amen -_-
Avatar użytkownika
mx.art
 
Posty: 718
Dołączył(a): 11 lipca 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez JoannaXP » Śr, 25 sie 2004, 00:40

mx.art napisał(a):Sorry Vinnetou ale te obrazki mają max.261 kb. więc niewiem w czym problem i zmartwienie, mi wszystko działa jak trzeba. Tak pozatym to nie miejsce na debaty nad tym gdzie i co komu się ładuje, to nie jest ściana płaczu tylko konkurs screenów, koniec tematu. Amen -_-

człowieczku,tobie moze i dobrze działa,jak raz juz sobie zaladujesz to potem foty otwierają sie natychmiastowo,tak to jest
zresztą juz od dawna wszyscy narzekają na interie
;) :wacko: :unsure: :P :) -_- :rolleyes: :przebij mur: :ph34r: :o :mellow: :angry: :lol: :huh: ^_^ B) :blink: :D :szczena: :( :biala flaga: :D :D :D
Webpark.pl to tez polski server i działa wporzo
PeAcE i EOT
JoannaXP
 
Posty: 2700
Dołączył(a): 23 sierpnia 2004
Lokalizacja: Białystok
Wiek: 0

Postprzez mx.art » Śr, 25 sie 2004, 00:56

speedy napisał(a):
mx.art napisał(a):Sorry Vinnetou ale te obrazki mają max.261 kb. więc niewiem w czym problem i zmartwienie, mi wszystko działa jak trzeba. Tak pozatym to nie miejsce na debaty nad tym gdzie i co komu się ładuje, to nie jest ściana płaczu tylko konkurs screenów, koniec tematu. Amen -_-

człowieczku,tobie moze i dobrze działa,jak raz juz sobie zaladujesz to potem foty otwierają sie natychmiastowo,tak to jest
zresztą juz od dawna wszyscy narzekają na interie
;) :wacko: :unsure: :P :) -_- :rolleyes: :przebij mur: :ph34r: :o :mellow: :angry: :lol: :huh: ^_^ B) :blink: :D :szczena: :( :biala flaga: :D :D :D
Webpark.pl to tez polski server i działa wporzo
PeAcE i EOT


:dont worry:
Avatar użytkownika
mx.art
 
Posty: 718
Dołączył(a): 11 lipca 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez maku2 » Śr, 25 sie 2004, 07:58

Ja tam nie nazekam, kazdy screen mx.arta otwiera mi sie idealnie.
MCP, MCDST, MCSA, MCSE, MCT
maku2
 
Posty: 866
Dołączył(a): 31 lipca 2003
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez JoannaXP » Śr, 25 sie 2004, 13:02

mx.art napisał(a):
speedy napisał(a):
mx.art napisał(a):Sorry Vinnetou ale te obrazki mają max.261 kb. więc niewiem w czym problem i zmartwienie, mi wszystko działa jak trzeba. Tak pozatym to nie miejsce na debaty nad tym gdzie i co komu się ładuje, to nie jest ściana płaczu tylko konkurs screenów, koniec tematu. Amen -_-

człowieczku,tobie moze i dobrze działa,jak raz juz sobie zaladujesz to potem foty otwierają sie natychmiastowo,tak to jest
zresztą juz od dawna wszyscy narzekają na interie
;) :wacko: :unsure: :P :) -_- :rolleyes: :przebij mur: :ph34r: :o :mellow: :angry: :lol: :huh: ^_^ B) :blink: :D :szczena: :( :biala flaga: :D :D :D
Webpark.pl to tez polski server i działa wporzo
PeAcE i EOT


:dont worry:

nie rozumiem akurat tej emoty ostatniej,ty myślisz ze ktoś tu sis smuta?wręcz przeciwnie :D - LOL Na przyszłość nie bierzcie do siebie wszystkiego tak dogłębnie :hahaha: (chodzi mi oczywiście o zadufanego w sobie mx.art z 10Mbit łączem :D )
JoannaXP
 
Posty: 2700
Dołączył(a): 23 sierpnia 2004
Lokalizacja: Białystok
Wiek: 0

Postprzez Marcin Kowal » Cz, 26 sie 2004, 01:25

maku2 napisał(a):Ja tam nie nazekam, kazdy screen mx.arta otwiera mi sie idealnie.


ja też niemam z tym problemów.

P.S.
MX fajnie "doprawiasz" swoje screeny
Obrazek
Avatar użytkownika
Marcin Kowal
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 09 kwietnia 2004
Wiek: 24

Postprzez JoannaXP » Cz, 26 sie 2004, 01:47

new_screen
słynne świecące tarcze... :P
JoannaXP
 
Posty: 2700
Dołączył(a): 23 sierpnia 2004
Lokalizacja: Białystok
Wiek: 0

Postprzez kranked » Cz, 26 sie 2004, 10:09

O właśnie panowie ( panie? ) może by tak jakieś screeny z colina2005?? dać ;)
Tylko mała uwaga ci co już dali po conajmniej 3 screeny proszeni są o nie dawanie już nowych, chyba że usuniecie stare, a dacie z colina2005?? bo ankieta musiała by być na 20 opcji :mellow:
Avatar użytkownika
kranked
 
Posty: 2362
Dołączył(a): 29 września 2003
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 0

Postprzez Piotor » Cz, 26 sie 2004, 10:33

=KrAnKeD= napisał(a):O właśnie panowie ( panie? ) może by tak jakieś screeny z colina2005?? dać ;)

Ta propozycja to dyskryminacja graczy posiadających MX'y i automatyczne wykluczenie ich z tego konkursu :)
Piotor
 
Posty: 3707
Dołączył(a): 10 lipca 2003
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 0

Postprzez kranked » Cz, 26 sie 2004, 10:36

Śmiej się śmiej :unsure: :D
Avatar użytkownika
kranked
 
Posty: 2362
Dołączył(a): 29 września 2003
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 0

Postprzez mx.art » Cz, 26 sie 2004, 11:53

=KrAnKeD= napisał(a):O właśnie panowie ( panie? ) może by tak jakieś screeny z colina2005?? dać ;)
Tylko mała uwaga ci co już dali po conajmniej 3 screeny proszeni są o nie dawanie już nowych, chyba że usuniecie stare, a dacie z colina2005?? bo ankieta musiała by być na 20 opcji :mellow:

Propozycja ok, ale niekażdy ma czas grać :mellow: a poza tym to trzeba obrać dobre miejsce na wykonanie screena :D może na przyszły tydzień.
Avatar użytkownika
mx.art
 
Posty: 718
Dołączył(a): 11 lipca 2004
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 0

Postprzez kranked » Pt, 27 sie 2004, 22:33

Jak chcecie, przecież nie musi być na ten tydzień ^_^ Poprostu kto chcę ten da ;)



Można zacząć głosować na najlepszy screen. ;) Sonda trwa do niedzieli do godziny 20


PS. Sonde daje dzisiaj bo jutro może mnie nie być :)
Avatar użytkownika
kranked
 
Posty: 2362
Dołączył(a): 29 września 2003
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 0

Następna strona

Powrót do Konkursy screenowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron