Statusy zamówień

Statusy zamówień w sklepie E-RAJDY.PL nadawane są przez operatorów sklepu w momencie obsługi poszczególnych etapów zamówienia.

Objaśnienie poszczególnych statusów:

1. Oczekuje...  - status nadawany automatycznie po złożeniu zamówienia, oczekuje na weryfikację.

2. Zamówienie przyjęte - status nadany po weryfikacji, wraz z nim wysyłane są dane do wpłaty.

3. Proszę uzupełnić dane - status nadawany w momencie braków w danych, umożliwiających zrealizowanie zamówienia

4. Wpłata zaksięgowana - status nadany w momencie zaksięgowania pełnej wpłaty na koncie E-RAJDY.PL

5. Przyjęte - nie opłacone !!! - status nadany zamówieniom, do których przez dłuższy okres (od 14 dni) nie zaksięgowano wpłaty

6. Licencja nadana - status oznacza nadanie licencji wirtualnej na RBR Czech i możliwość startu w WRSMP niezależnie od etapu realizacji całego zamówienia (licencja wirtualna nadawana jest od 1 do 7 dni po zaksięgowaniu wpłaty)

7. Zamówienie zrealizowane - status posiada dwa znaczenia. W przypadku towarów fizycznych oznacza przygotowanie zamówienia do wysyłki (wysyłka 1-7 dni od momentu zmiany statusu), drugie znaczenie dotyczy towarów wirtualnych jak np. dotacje i oznacza pełne zrealizowanie zamówienia.

8. Zamówienie odrzucone - status nadany najczęściej w przypadku zdublowania zamówienia, wspólnych ustaleń pomiędzy klientem i sklepem,  lub braku wpłaty przez 30 lub więcej dni.

9. Zrealizowane częściowo - status oznacza częściową realizację zamówienia. Np. zamówienie ma 2 pozycje: Dotację RBR Czech i Koszulkę. Dotacja zostanie zrealizowana niemal od ręki a na koszulkę trzeba będzie czekać. Wtedy nadany zostaje status "Zrealizowane częściowo" i jest on obecny do momentu całkowitej realizacji zamówienia. Jeśli jest więcej pozycji status będzie nadany ponownie ze stosownym komentarzem co zostało zrealizowane.

Każda zmiana statusu zamówienia przez operatora sklepu generuje e-mail do zamawiającego z nazwą nowego statusu i ewentualnie komentarzem. Proszę dokładnie czytać komentarze, czasami prosimy o kontakt lub uzupełnienie danych, oraz informujemy w nich o szczegółach zamówienia.

E-maile wysyłane są na adres podany przy rejestracji w sklepie E-RAJDY.PL

Przydatne linki:

Poprawiony ( środa, 06 kwietnia 2016 19:44 )