Awaria techniczna

awaria1_1

Czasami zdarzyć się może, że zostaniemy “wyrzuceni” z gry do pulpitu z przyczyn technicznych, np. “bug” w grze lub działające w tle programy wywołają pulpit, spadek napięcia w sieci energetycznej, nieoczekiwany restart komputera, przerwa w dostawie internetu itp. itd. - jeżeli stało się nam to podczas trwania odcinka specjalnego, nie ma możliwości kontynuowania rajdu, ponieważ Plugin rozpozna sytuację jako “Crashed on stage...” (wypadek na odcinku).

W takim wypadku, należy przełknąć gorzką pigułkę i uznać, że mieliśmy awarię techniczną samochodu - takie rzeczy zdarzają się w rajdach i nie jest to rzadkość. Jeżeli w/w sytuacja wydarzy się poza odcinkiem specjalnym (przed startem, podczas wczytywania, po mecie lotnej lub podczas serwisu), prawdopodobnie można ubiegać się o tak zwany REQUEST , czyli kontynuację rajdu (patrz: request), gdyż tego typu sytuacje są z reguły spowodowane błędem gry lub pluginu.

Pamiętaj jednak że większość awarii powoduje jednak twój sprzęt lub osprzęt, a część z nich można ograniczyć np. wyłączając na czas gry oprogramowanie antywirusowe (lub jego powiadomienia), komunikatory i inne programy, które mogą się uaktywnić i spowodować tzw. pulpit. Pamiętaj także że po zminimalizowaniu gry do paska nie ma żadnej możliwości przywrócenia okna gry.

Przydatne linki:

Poprawiony ( wtorek, 26 października 2010 01:05 )